Vandaag is het dinsdag. Gister zijn we terug gekomen uit Georgië, wat was het een mooi en geweldig avontuur om mee te maken. Vooral voor de jongens. Ik werd lekker wakker in mijn eigen bed. Dit was een heerlijk gevoel. Omdat ik over twee weken weer naar het ziekenhuis moet geniet ik van alle momenten die ik thuis kan hebben. Omdat we het eerste uur vrij zijn doe ik alles lekker rustig aan. Als ik in de badkamer mijn tanden aan het poetsen ben komt Lotte naar mij toegelopen om te vragen of ik ze naar school wilde brengen samen met Ian. Omdat het nog nooit gebeurd is doordat ik zoveel in het ziekenhuis gelegen heb vind ik het een leuk idee om mee te gaan. We lopen met zijn vijfen naar school. In de klas mogen de kleuters altijd een boekje lezen met de ouders. Ze mogen allebei een boekje uitkiezen die ze willen lezen. Als we beide boekjes gelezen hebben geven we ze een kus en lopen naar huis. Daar pak ik mijn spullen in voor school in. Ian en ik pakken onze fietsen en zo fietsen we samen naar school. Als we bij school aankomen staat er een hele rij met alle leerlingen van de school. Onze fietsen worden aangepakt en samen lopen Ian en ik naar binnen. De rij staat tot aan het podium in de aula. Op het podium staat de directeur te wachten totdat Ian er is. Als Ian ook op het podium staat geeft de directeur een hele speech. Echt heel lief. Dan vraagt hij of hij 'love me' wilt zingen. Hij knikt, maar mist de jongens hier wel bij. Maar toen het nummer werd gestart kwam Niels oplopen. 'Ik zie je lopen met die mooiboy's maar je kijkt naar mij ey'. Ondertussen kwamen Jannes en Max ook opgelopen. De hele school was naar de aula gekomen om naar het optreden te komen kijken. Toen het afgelopen was werd er gezegd dat ze Ian niet alleen konden laten optreden. En dat het een kleine verrassing was zodat heel de school hen live kon zien. Er was een kleine meet en Greet. Zo kon de hele school met ze op de foto. De lessen gingen na de grote pauze weer door en helaas moest ik van iedereen afscheid nemen. Toen de schooldag was afgelopen fietste ik samen met Ian en Cassandra naar huis. We hebben veel gelachen op de fiets en ik vond het echt fijn om even niet door te hebben dat ik ziek ben. Als we het huis binnenstappen zie ik Jannes, Niels en Max op de bank zitten en begin te lachen. Anne had ze opgehaald iets verder van school en hebben gewacht totdat wij thuis waren. Echt super lief. Omdat iedereen mag blijven eten besluiten we met zijn allen te gaan uiteten om het hele JSF avontuur af te sluiten. De avond vliegt enorm hard voorbij en voor ik het wist lag ik alweer in mijn bed. Na te genieten van deze mooie dag. In bed lig ik al een poos te denken. Ik wil Max bedanken voor alles wat hij voor mij gedaan heeft. Ik pak mijn telefoon, open mijn notities en begin met schrijven.
Lieve Max,
Ja ook lekker standaard zeg. Maar ja hoe moet ik anders beginnen?
Lieve Max,
Ik wil je echt heel erg bedanken voor alles wat je voor mij doet! En voor mij hebt gedaan. Omdat jij verstandig was door mij naar het ziekenhuis te brengen met je moeder zijn we erachter gekomen dat ik ernstig ziek ben. Door jou positieve woorden en jou aanwezigheid voel ik me steeds beter en zie ik alles steeds positiever in. Ik geniet met volle teugen van alles wat we samen gedaan hebben en wat we hebben meegemaakt! Ik ben je echt zo dankbaar dat ik dit wel een miljoen keer tegen jou zou kunnen zeggen.!
Sinds de eerste dag dat ik je zag voelde ik al die goeie klik. De dagen dat we samen waren voelde het al zo vertrouwd. Ik kon aan niets anders meer denken dan aan jou! Het moment dat je aanbood om met mij mee te gaan naar het weeshuis, hoe je met de tweeling omgaat vind ik ook heel erg fijn!
Super super bedankt!❤️
Wel heb ik nog een vraagje aan je.!
Ik wil vragen of je het leuk vind om met mij mee te gaan naar Disneyland Parijs? Als ik helemaal beter ben. Dit wil ik doen om je te bedanken voor alle goede en slechte dagen die ik heb gehad. Al was ik extreem boos of kregen we ruzie je trok je er niets van aan. Je wist dat het door de medicijnen komt en dat ik er niets aan kon doen. Omdat je weet hoeveel ik van je hou.
Dankjewel voor alles! Ik hoop dat we samen nog veel mooie en leuke dingen mogen doen!
Heel veel liefs en een hele dikke knuffel en kus van mij
Ik twijfel nog een beetje, maar dan besluit ik het naar hem toe te sturen. Ik ben erg benieuwd wat hij ervan vind. Ik probeer wakker te blijven omdat ik hoop dat hij nog een berichtje terug stuurt. Maar ik ben zo erg moe dat dat niet meer lukt.Ik schrik wakker van een geluid. Maar ik kan niet plaatsen wat het is. Ik doe de zaklamp van mijn telefoon aan, maar ook dan zie ik niets in mijn kamer. Ik kijk naast me en zie de tweeling naast mij liggen. Dat was het geluid. Ik moest best wel lachen in mezelf. Wat zijn het ook een schatjes. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het pas half twee is. Ik wil mijn telefoon weer wegleggen, maar zie dan dat Max mij een berichtje terug gestuurd heeft. Ik besluit tot morgen te wachten en probeer weer wat te slapen. Het blijft maar door mijn hoofd spoken wat Max naar mij gestuurd heeft. Ik kan er helemaal niet van slapen. Dan besluit ik mijn telefoon erbij te makken en het berichtje te gaan lezen.
Lieverd,
Wat een extreem mooie en lieve woorden. Allereerst wil ik tegen je zeggen dat ik blij ben dat ik de beslissing genomen heb. Aangezien jij anders nooit naar de dokter was gegaan. Toen ik hoorde dat je ziek was werd ik echt heel erg verdrietig! Want ik wilde je niet verliezen. Ja ook ik was daar extreem bang voor. Omdat ik zag hoe bang jij was wilde ik niet laten merken dat ik ook super bang was! Toen ik zag dat mijn woorden jou hielpen werd ik ook wat rustiger.
Ik ben echt heel erg blij dat ik mag zeggen dat je mijn vriendin bent en ik zou echt alles voor je doen! Je hoeft mij echt niet te bedanken want ik doe het met heel veel liefde voor je! De momenten dat we samen zijn daar geniet ik echt het allermeest van. En probeer ik de leukste dingen met je te doen.
Het lijkt mij echt extreem leuk om dit samen met jou te mogen doen. En ik vind het een goed idee dat je het pas wilt als je beter bent! Want mijn gevoel zegt dat dat bijna zo is. En dan wil ik wel dat je hiervoor genoeg voor bent aangesterkt!
Heel veel liefs en een dikke kus en knuffel terug
Ik krijg tranen in mijn ogen en ben echt sprakeloos. Wat een mooie en lieve woorden. Met dit mooie gevoel val ik uiteindelijk toch in slaap.
JE LEEST
Er Is Nog Hoop
Hayran KurguAls de ouders van Melissa een ernstig auto-ongeluk krijgen en hierbij overlijden wordt ze naar een weeshuis gebracht. Er is een geschikt gezinshuis voor haar gevonden maar hiervoor moet ze verhuizen naar een andere stad. Ook moet ze naar een andere...