Hoofdstuk 23

92 1 2
                                    

Ik schrik wakker van een berichtje wat ik kreeg op mijn telefoon. Ik zag dat het pas zes uur was, maar ik vind het wel lekker om even te douchen. Ik pak mijn douchespullen, zet de kraan aan en stap onder de douche. Als ik bezig ben met mijn make-up wordt er op de deur geklopt. Max wilde ook graag douchen. Hij legt zijn spullen klaar stapt onder de douche en schuift het douchegordijn dicht. Als Max klaar is ga ik de badkamer uit zodat hij zich kan omkleden. Het is half zeven. We wilde graag om zeven uur bij de ontbijtzaal zijn, omdat dit vaak heel druk is als je wat later gaat.

Om vijf over zeven zitten we aan een tafel met zijn zessen. Het is erg gezellig met zijn allen dat we niet doorhebben dat het al acht uur is en dat het park over een kwartier al open gaat voor hotelbezoekers. We pakken allemaal nog een paar broodjes om mee te nemen voor in het park en lopen dan naar het walt Disney studio's park. Als we aankomen gaat het park net open en kunnen we naar de eerste attractie lopen. Gelukkig durft iedereen overal in en gaan we als eerst naar de achtbaan van finding Nemo. We moeten hier nu al ruim een half uur voor wachten. Omdat we toch wat tijd hebben maken we met zijn allen gezellig wat foto's. Voor we het weten staan we al vooraan en kunnen we in de attractie stappen. Het is vier om twee. Ik zit naast max en achter ons zitten Cassandra en Ian. in het andere karretje zitten Niels en Jannes. Het is echt een erg leuke attractie. Ons volgende attractie wordt het hotel. Ik had gelezen dat je in deze attractie over het hele park kunt kijken, maar stiekem vind ik het toch ook wel spannend. in deze attractie kunnen we met zijn allen naast elkaar. Ik zit naast Max en Ian, daarnaast zit Cassandra, naast Cassandra zit Niels en naast Niels zit Jannes. Daar gaan we. Er gaat een deur open waar we inderdaad over het park kunnen kijken. Maar voor we het wisten vielen we als een vrije val naar beneden. Iedereen begon te gillen. Toen we uit bij de uitgang waren hebben we heel hard gelachen. Dit was echt geweldig. We kwamen langs een bord waar op stond dat er een stuntshow is. Deze wil iedereen wel kijken dus gaan we in de rij staan. Als de deuren open gaan hebben we al snel een plekje uitgekozen waar we het goed kunnen zien, maar waar we ook lekker warm zitten. Er kwamen twee meisjes naar ons toegelopen die heel graag met ons op de foto wilde. Toen de foto's gemaakt waren en we weer op onze plekken zaten begon de show.

Het was een erg mooie show. Na de show zijn we gelijk naar een andere attractie gegaan. Weer een achtbaan. We hebben in de tussentijd toen we stonden te wachten een broodje gegeten. Niet veel later konden we de achtbaan instappen. 'Wat een achtbaan was dat zeg' zei Jannes. Hij schrok er een beetje van hoe die was haha. Na de achtbaan zijn we naar rattatoille gegaan. Deze was erg leuk, maar hier werd je ook een beetje misselijk van. Dit is een attractie in 3D dus kreeg je een bril op waarmee je fragmenten van de film ging kijken. We wilde weer even kijken in het andere park, dus daar liepen we met zijn allen heen. Nu we een aantal wilde attracties hadden gehad wilde we nu wel iets wat rustiger was. Sneeuwwitje was de keuze van Cassandra. Deze was inderdaad erg leuk. De dag vloog voorbij we zijn nog in de draaimolen, big thunder mauntain, olifantjes, peter pan, pirates of the carabian en pinokkio geweest. Toen was het tijd om wat te gaan eten. We zijn weer met zijn allen wat gaan eten. Na het eten wilde ik graag even rusten. Ik was erg moe geworden van deze lange dag, maar het is zo leuk dat ik dit mee mag maken met mijn allerbeste vrienden en mijn lieve vriendje. Cassandra en ik bleven in het hotel en de jongens wilde graag even wat met zijn vieren doen. Wij vonden dit oke. Cas en ik gingen een film kijken.

Er Is Nog HoopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu