Edellisen luvun julkaisun kanssa ongelmia. En oo varma näkyykö kaikilla. Ja menkäähän lukee mun uutta kirjaa Muistoja tulevaisuuteen (tästä profiiliin _Veenuss_ ), jossa on hiukan runoja ja sellaista.
Kiitos ihan helkutisti 1,5K!!
Uskomatonta! Oikeestii!!! Ootte aivan parhaita!❤❤Aamulla menin ensimmäisenä suihkuun ja annoin veden huuhtoa kaiken pois. Se ei aivan onnistunut, mutta ainakin olen nyt yhden peseytymisen verran puhtaampi. Hain huoneesta yhden vaatekerran ja puin päälleni harmaan collegepaidan ja mustat istuvat farkut. Laitoin jalkaani harmaita ja vaaleanpunaisia raitoja sisältävät sukat. Hyppelin alakertaan ja istuin olohuoneen valkoiselle matolle. Huomasin, että takapihalle näkymän antavan lasiseinän eteen oli vedetty verhot. Hymähdin tylsistyneen välinpitämättömästi.
Nojaan sohvaan ja suljen silmäni. Menee vain hetki ennen kuin Daniel viilettää olohuoneeseen flanelli-pyjamahousuissa (ilman paitaa. Jos hän ei olisi "isäni", kuolaisin hänen selkänsä takana.). Hän varmaan heräsi viimein ja tajusi etten ole enää siellä. Ymmärrän hänen paniikkiinsa. Yritin eilen tappaa itseni. Tänään fiilikseni on kuitenkin loistava. Ainakin vielä.
"Luojan kiitos Julia," hän painaa kätensä rinnalleen kuin laulaisi kansallislaulua ja huokaisee helpotuksesta. "Käyn pukeutumassa, sitten aamupalalle."
Aamupalaa? Juu ei kiitos. Minä taidan poistua sitä ennen. Hiivin portaisiin Danielin perässä ja käytävän läpi huoneeseeni. Otan puhelimeni ja avaimet. Minulla ei ole mitään kirjoja täällä niin en tarvitse niitä.
Menen takaisin alas ja pistän kengät jalkaani. Avaan ulko-oven ja huudan sisälle heipat, että he tietävät minun lähteneen kouluun.
Olen tänään hämmästyttävän pirteä, mutta en usko sen kestävän puoleenpäiväänkään. Miksikäs kestäisi. Juoksen pihan läpi ja menen portin alta, koska se on nopeampaa, kuin sen avaaminen. Lähden juoksemaan oikealle.
Koululle on poikien kodilta on 2,2 kilometrin matka koululle. Ehdin siis hyvissä ajoin. Menen sisään rakennukseen ja luikin piiloon toisen kerroksen vessaan. Menen perimmäiseen koppiin ja lukitsen oven. Otan puhelimeni esille ja käynnistän sen. Fuck. Pojilta on tullut kymmeniä viestejä ja soittoja.
Laitan nopeasti Danielin numeroon viestin, jossa kerron olevani koulussa ja tallennan numeron. Sitten alan selaamaan uutisia. En todellakaan aio poistua täältä vessasta, vaikka pöntönkannella, jalat seinää vasten ei olekaan niin mukavaa istua.
Puolen tunnin päästä silmiini osuu hämmästyttävä uutinen yhdellä juorusivulla.
Miljonäärin poika ja tunnettu somepersoona Daniel Munro on nähty nuoren tytön kanssa - kuka on tämä mysteerityttö?
Tunnetun miljonäärin poika Daniel Munro, joka on myös tunnettu somepersoona instagramista 365 tuhannella seuraajallaan ja blogistaan LifewithoutLife, (A/N keksikää pliis parempi nimi) jossa hänellä on joka päivä 80 tuhatta lukijaa, on nähty nuoren tytön kanssa, kuten myös hänen hyvä ystävänsä ja kämppiksensä Henry. Munroa ei ole tavoitettu asiasta. Selvitämme asiaa.
Munro nähtiin tämän tummatukkaisen nuoren kanssa muutama päivä sitten, kun hän pelasti tämän ilmeisesti pahoinpitely-yritykseltä. He vaikuttivat silminnäkijäm mukaan tuntevan toisensa. Epäilyttävää on myös, että Munro on ollut erittäin hiljainen viime aikoina somessa. Hän on tehnyt postauksen viimeksi sunnuntai iltana. Monet spekulaatiot kertovat seurustelusuhteesta.
YOU ARE READING
adopted girl || finnish
Teen FictionEikä kukaan näe kuinka häneen sattuu. Julialla ei ole ketään pyyhkimässä kyyneleitä. Menneisyydestään raskas salaisuus kannettavanaan ja kaikkien ihmisten keskellä hän on yksin. Yhtenä päivänä Julia kuitenkin adoptoidaan. Hänet adoptoi nuori mies...