1.BÖLÜM🩸

38.2K 882 915
                                    

Bölüm Şarkısı; The Weeknd~ After hours
Bölüm Şarkısı; Run Baby (yukarıda)
Bölüm Şarkısı: Fytch - In These Shadows

Karakterlerin Parodileri Mevcuttur.

Selam Gençler! Hoş geldiniz! İlk önce Yazar olarak size tavsiyem Çok da Meriçe kapılıp güvenmeyin sağı solu belli olmaz. Yarı yolda bırakır sizi siz bana güvenin ;)

En baştan başlıyoruz Bu seri bir kitapken kaldırdım 2 seri olacak iki serinin de bölümleri 48,50 bölüm arasında olacak ve tüm seri tek bir kitapta burada toplanacaktır.)

düzenleyerek tekrar yayımlıyorum eski okuyucularıma sesleniyorum SESİNİZİ ÇIKARMAYIN SPOİLER VERMEYİN lütfen 🥰 (umarım gerçekten tatlı tatlı lütfen deyip gülümsediğimi düşünmüyorsunuzdur) şaka şaka sadece tadı tuzu kalmıyor o yüzden)

düzenleme 2021: Yorumlar spoiler dolu bakmayın.
düzenlediğim için satır arası yorumlar kayboldu siz doldurun en baştan🥺

Başlama tarihlerinizi bırakmayı unutmayın ~

Spotify: Sermiranl- A'zel

Bölüme başlamadan önce içinize işleyen dokunan her bir yerlere "SM" yazmayı unutmayın güzellerim... (Sm nin Anlamı sermiranl özel bir anlamı yok)

🩸O zaman bölümü yakıyorum 🩸

🩸O zaman bölümü yakıyorum 🩸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.Bölüm

Göz kapaklarımın üzeri biri tarafından zorla bastırılıyor gibiydi. Kafamdaki ağırlığı gayette hissedebiliyordum. Aralayamadığım gözlerimde bir an kirpiklerimin birbiriyle birleştiğini düşündüm.

Gözlerimin içi cayır cayır yanıyordu.

Bu sefer kör oluyordum.

Gözlerimi zorlayarak araladığımda sırtımı kaplayan yumuşacık konforlu yatağımdaydım. Kafamın altındaki yastığı kendime biraz daha çekip kımıldayarak başımı gömdüm. Sağ bacağımı karnıma doğru çekip sol ayağımı uzattım. Birkaç dakika kendime zaman ayırarak gözlerimi açmaya çalıştım. Koyu kahverengi perdenin arasından sıvışan güneşin aydınlığı yüzüme geliyor, sıcak bir hava olduğunu belli ediyordu ama eminim ki hava buz gibiydi.

Yastığımın altına yerleştirdiğim telefonumu sürükleyerek elime aldığımda ekrana baktım.

"Uf!" Göz devirerek ayağımı yataktan çıkardım. Telefonu yatağın üzerine bırakırken yerdeki soğuk parkeyle bakışmaya başladım.Ayağımın altı karıncalanıyordu.

"Pera!" Alt kattan babamın katı sesi kulaklarıma gelince bakışlarım karşımdaki duvardaki gri düz renkte olan saate takıldı.

08.24

A'ZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin