Bölüm 1 : CADILAR SÜRTÜKTÜR

2.1K 103 7
                                    

Bölüm Şarkısı : Darren Hayes - Insatible | "It bathes my skin I'm stained by you. And all I have to do is hold you. / Derimi yüzüyor, senin tarafından lekeleniyorum. Ve tek yapmam gereken sana sarılmak. "

Akşamın geceye doğru ilerlediği zaman diliminde, genelde gece yarısından sonraki çılgın partileri ile bilinen bir bar vardır Dorleyum'da. Ve buranın müdavimleri yalnızca insanlar değildir. Vampirler, kurt insanlar, cadılar ve elfler (cinler) de bu bara gelir. Bu bar daracık, siyah, oyma işlemeli kapısından girince yedi kata ayrılır, yedi ayrı kapıyla. Genellikle gençlerin takıldığı kat en alt kattaki yedinci kattır.

Bardan içeri Ecrin'i ite kaka soktu ikiz erkek kardeşi Erinç. Ecrin, Erinç'e ve arkadaşlarına tek kaşını kaldırarak sinirli bir bakış attı ve homurdanarak,"Yarın labaratuar sınavı var ve soruları bile hazırlamadım!"

Homurtusunu duyan Arfin nazikçe Ecrin'in kulağına eğilip, cilveli bir şekilde fısıldayarak , "Nasılsa, sarhoş olmuyorsun, niye kafana takıyorsun ki?" Dedi.

Ecrin biraz geri çekilip, Arfin ile arasındaki mesafeyi açıp,"Yine de evde oturup kitap okumayı tercih ederim."

İkiz erkek kardeşi Erinç yanlarına yaklaştı ve onlara birer bira verdi. "Siz ikiniz birbirinizle sonra ilgilenirsiniz, havada güzel kokular var, biraz eğlenme ve beslenme zamanı."

"Ben beslenmek istemiyorum, ısrar ettiniz geldim. Biramı içer giderim." Dedi, Ecrin oldukça ciddi bir şekilde.

Arfin çarpık bir gülümsemeyle birlikte "Sen nasıl bişey oldun böyle ya? Üniversitede asistan olduğundan beri, vejeteryan bir vampir gibi davranıyorsun. Biraz eğlenicez, bir yere gidemezsin." dedi.

"Ben sizin gibi rahat değilim, işimden kovulmak istemiyorum." diye cevapladı Ecrin ve birasından bir yudum aldı. Sanki bu, bir vampir için çok geçerli bir mazeretmiş gibi.

"Sevgili kız kardeşim, istediğin zaman istediğin işi yapabilirsin,unuttun mu ikiz olduğumuz halde klanın varisi olarak sen seçildin. Kitap seni seçti, ve..."

Erinç'in sözünü kesti Arfin,"Ve bunları tartışmak yerine eğleniyoruz. Hadi Ecrin mızmız bir vampire döndün iyice."

"Ve ben kendime tatlı bir güzellik buldum, kanının kokusunu alabiliyorum, sen de alıyor musun kardeşim? Kan grubumuz aynı istersen bu sarışın ve tatlı rüyayı sana bırakabilirim?"

"Kalsın." Dedi sert bir şekilde Ecrin ikizine ve ayrıca iğrençsin der gibi bir bakış atıp. Arfin'e itafen, "Ben mülayim bir yaşam sürmek istiyorum."dedi.

Arfin bir kahkaha atıp,"Mülayim vampir mi olurmuş Allah aşkına." dedi, bu sırada Erinç çoktan avıyla muhabbete başlamıştı. Ve Arfin'de gözüne birini kestirdi.

"Sakın bir yere ayrılma." Diyip hızlıca Ecrin'in yanından uzaklaştı. Ecrin birasını kafaya dikip bitirdi ve kapıya doğru yürümeye başladı. İçinden ikizine kızıyordu. Tamam doğalarında vardı insan kanı içmek ve bu yüzden ataları yüz yıl önce insanları öldürmeden , kanlarını içmenin yolunu bulmuşlardı. Ancak yine de ikizinin iğrenç bir sapık gibi konuşmasından nefret ediyordu. Ecrin tüm bunları düşünürken kapıdan çıkmak üzereydi.

...

Gökçe ve yeni yüksek lisans arkadaşları dışarı çıkmışlardı.Kendi ailesi pek karşı olmasa da yine de insanlarla arkadaşlık etmenin sakıncalı olduğunu savunuyordu. Ama Gökçe bu yeni insan arkadaşlarını sevmişti. Ve bir insan bir cadıya ne yapabilirdi ki? Gökçe bunları düşünürken yeni geldiği bu şehrin Heat & Hot adlı barından içeri giriyordu.

Gökçe ve Ecrin çarpıştılar. Ecrin tam özür dilemeye çalışırken, Gökçe;

"Biraz, dikkat etsene yürümeyi beceremeyeceksen o kadar içmemelisin!" Diye yüzüne bağırınca, özür dilemekten vazgeçti. "Ya sana ne demeli? Daha ayık olarak yürüyemiyorsun,tatlım?"

KARA KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin