Bölüm Şarkısı : Ed Sheeran - Drunk | "I'm sat here wishing I was sober. I know I'll never hold you like I used to. / Burada oturdum sarhos olmamayi dileyerek. Biliyorum sana eskiden sarildigim gibi asla sarilamayacagim. "
Sonunda Ecrin Gökçe'yi bıraktı. Ve konuşmaya başladı:
"Seni gerçekten seviyorum Gökçe, bunu başka türlü , daha nasıl gösterebilirim bilmiyorum. Yine de beni istemezsen gözünün önünde durmam. Ama sen ortalıktan kaybolma."
İçten bir kahkaha attı Gökçe, sonra Ecrin'in şaşkın ve kırgın bakışlarını görünce durdu, ciddileşti.
"Ablamlar seni tehdit etmiş anlaşılan. İstesekte istemesekte evleneceğiz zaten. Sevsen de sevmesen de."
"Sen sevmiyor musun? Söylemen yeterli. Döngüden çıkmayı seve seve kabul ederim." dedi ciddi bir bakışla Ecrin.
"Noldu cidden sana? Benimle evlenmek istemediğini biliyorum!" dedi öfkeli bakışlarıyla Gökçe.
"Seninle evlenmek istemediğimi ne zaman söyledim sana? Tamam, her şey ani gelişti. Bir anda beklemediğim olaylar oldu. Ama sana bunu hiç söylemedim. Davranışlarımı diyorsan eğer, bana hiç izin vermedin sana yakınlaşmam için. Hatta hep kavga ettik. İzin ver göstereyim sana, bunu Gökçe?" diye olumlu cevap beklentisiyle sordu Ecrin.
"Cadılar hakkında hiçbir şey bilmiyorsun değil mi?" diye öfkesine ek, alay eden bakışlarıyla sordu bunu Gökçe.
"Öğretmeni umuyorum. Yani ablalarının öğrettikleriyle kıyaslamak istemiyorum cadıları, kurbaya falan çevirmiyorsunuz değil mi?" dedi Ecrin gülümseyerek.
Bir iç çekti Gökçe ve yüzerek kıyıya ulaşmadan önce;
"Denizin ortasında konuştuğumuz konuya bak." dedi.
...
Denizden hışımla çıktı Kayra. Ceylin ve Erinç, çoktan sahilde oturmuş Kayra ve Ecrin'i bekliyorlardı. Kayra onları bulup -her hareketinden burnundan soluduğu belli oluyordu- havlusunu alıp seri bir şekilde kurulandı ve üzerini giymeye başladı. Ceylin, Erinç'e kaş göz işareti yapıyordu. Elbette Kayra'nın şu an aklından geçenleri okuyordu. Ve bunun Gökçe ve ablasının ilişkisine ne kadar zarar vereceğinide biliyordu. Bir dakika Kayra'nın aklındakiler doğrumuydu? Gökçe burda mıydı yani?
"Kayra neyin var?"dedi Erinç ayağa kalkarak.
"Ben otele gidiyorum. Ve bu arada Ecrin, Gökçe'yi buldu." dedi Kayra sesinden çok sinirlendiği belliydi.
"Gökçe olduğuna emin misin? Şimdi nerdeler?" dedi Ceylin.
"Eminim. Denizin ortasında sevişiyorlardı en son!" dedi bunu söylerken sesi epey asabi çıkmıştı ve hızla otele doğru gitmeye başladı.
"Dur, bende seninle geleyim." diye arkasından bağırsa da Ceylin. Kayra durmadı. Ceylin hızla toparlanıp Üzerini giymeden vampir hızıyla Kayra'nın yanına geldi.
Erinç, "Gökçe bulundu mu şimdi?" dedi kendi kendine. Ve kafasını kaldırıp, denize doğru göz gezdirmeye başladı.
"Beni mi arıyorsun kardeşim?" dedi yanında havluyla kurulanan Ecrin.
"Hayır, Gökçe'yi. Onu bulmuşsun duyduğuma göre?"
"Kimden duydun?"
"Buldun mu bulmadın mı?" dedi denizde ve sahilde hala Gökçe'yi arayan gözlerini çevirmeden ikizine, Erinç.
"Buldum." dedi kocaman aptal bir gülümsemeyle Ecrin.
"Eee, nerde şimdi?" dedi bakışlarını ikizine çeviren Erinç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA KAN
VampireYarı Kurt ve Yarı Vampir bir melezin, cadılarla dansını anlatırken kendini kadim bir Gümüş Kanlı Savaşının içinde bulacaktır. İki genç kadın ve aralarında başlayan bir aşk - savaş çıkmazı.