Bu kitabı yazmama vesile olan ve Ecrin karakterine ilham veren arkadaşıma, Gökçe gibi hayatıma girmiş ve kıymetini bilemediğim kadına, Erinç karakterine ilham veren canım kız kardeşime ve aklımın ücralarına sinip diğer karakterleri ortaya döken kendime, en çokta asıl kadın olacakken bir anda okuyucuların isteği ve ısrarı ile yan karaktere geçirilmiş ama asla vazgeçilmemiş Minel karakterine ilham olan, ve kendisini onun beni sevdiği şekilde sevemediğim kadına ve elbette bunca zaman tüm kaprislerimi, gelgitlerimi çekerek sabırla bu kitabı okuyup bekleyen tüm okuyucularıma bütün samimiyetim, saygımla Çok Teşekkür ederim.
Kara Kan hikayesinin devamı niteliğindeki ve uzaklara teyzesi ve teorik olarak halası ile sürülen iki kızın hikayesi ise kısmen hazır bulunmakta olup aşağıda o hikayenin kapağı bulunmaktadır.
İşte bu Kara Kan II 'nin ismi. Ancak bu hikayeye hemen devam edip, okuyucu ile buluşturmayacağım. Şimdi sıra "Sil Baştan" adlı hikayede... Zira bu hikaye benle daha yakından ilgili... Profilimde bahsi geçen hikayeye ulaşabilirsiniz. Kara Kan'ın bu yazısını okuduğunuzda muhtemelen -söz vermeyeyim- bahsi geçen hikayenin iki bölümü yayımlanmış olacaktır.
Şayet vaktim olursa sizlerle tanıştırmak istediğim bir başka kitap ve o kitaptaki sekiz kadının hikayesi var...
Bu arada lütfen şiirleride okuyun... Şiir , aşk ile hoşlantıyı ayırmanıza yardımcı olur...
Bana katlandığınız için çok teşekkür ederim. Belkide "Sil Baştan'a hiç başlamadan buralardan giderim... Huzurla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA KAN
VampireYarı Kurt ve Yarı Vampir bir melezin, cadılarla dansını anlatırken kendini kadim bir Gümüş Kanlı Savaşının içinde bulacaktır. İki genç kadın ve aralarında başlayan bir aşk - savaş çıkmazı.