Bölüm 11 : ÇEKİM YASALARI

578 57 0
                                    

Bölüm Şarkısı : London Grammer - Devil Inside | "Words as weapons, sharper than knives. Makes you wonder, how the other half die? / Kelimeler silah, bıçaktan keskin. Merak ettiriyor, diğer yarısı nasıl ölür? "

(İki Gün Sonra...)

"Şimdi biz, Kayra'yı bir elfin kaçırıp kaçırmadığını nerden bileceğiz? Veya benim arkadaşımı?" -dedi Ceylin öfke ile parlayan gözleri ve tok sesiyle.

"Ya da neden kaçırdığını?" dedi Elif, ortamı sakinleştirmeye çalışan bir ses tonuyla.

"Ecrin'e zarar vermek için. Muhtemelen Kayra'yı, Gökçe zannediyorlar. Ama elflerin kaçırıp kaçırmadığını Erinç ve Ecrin, Arfin'i bulunca anlayabileceğiz. Minel'in ise ortadan kaybolması pek kaçırma gibi gelmiyor bana, polise haber vermemişler. Ayrıca abilerinden biri de yok ortalıkta. "dedi Mirza, temkinli konuşuyordu. Çünkü bu tür olayların başlaması özellikle vampir türü için kötü şeylere işaretti. Geçmişten bunu çok iyi biliyordu.

"Bir elf, akıl okuyabilir abi. Dolayısıyla Kayra'nın, Gökçe olmadığını biliyordur." dedi Ceylin, bilmiş bir edadan çok, endişeliydi halleri.

"Ceylin doğru söylüyor Mirza. Ya Kayra düşündüğün gibiyse?" diye sordu ona, Elif. Tek kaşını kaldırarak cevap beklercesine.

"Ne düşündüğün gibiyse? Hadi ama bana karşı kalkanlarınız var, aklınızı okuyamıyorum!" -dedi sabırsız ve artan endişesiyle Ceylin.

"Kayra'nın avcılardan olduğunu düşünüyordum. Ama olmadığını kanıtladı." dedi Mirza, oldukça sakin görünerek.

"Nasıl kanıtladı?" diye sordular, Ceylin ve Elif aynı anda.

"Öncelikle elf ile ilk karşılaşmasında kütüphanede ortalık dağılmamıştı. Yani aralarında bir savaş olmalıydı. Sonuçta eski düşmanlar. Ve o bayıldığında, babam saçından biraz kesip araştırdı. Avcı değil." diyerek açıkladı, yine çok sakin bir ses tonuyla Mirza.

"Gökçe kayıp!" diye hışımla salona girdi Ecrin.

"Nasıl?" dedi Mirza, inanamayarak.

"Tabi ya üç kızla aynı zaman diliminde gözükürsen, hangisinin evleneceğin kız olduğunu bulmak için üçünüde kaçırırlar! " dedi iğneler bir ses tonuyla Ceylin.

"Dördü de, Arfin de kayıp." dedi Erinç, arkadan içeri girerek.

"Ya hepsini Arfin kaçırdıysa?" diye öylesine konuştu Elif. Arfin'i uzun zamandır tanıyorlardı. Ama çok iyi bildikleri gibi, elflerde en az cadılar kadar dengesiz yaratıklardı.

"İki insanı belki kaçırabilir ama bir cadıyı? Mümkün değil!" dedi Ecrin.

"Mümkün! Senin yüzünden zayıf düştü kardeşim."dedi Gökçe'nin ablası Efsa, yanında sinirli ve keskin bakışlarıyla odayı süzen ikizi Eflin de vardı.

"Onu bulacağım! " dedi Ecrin omuzlarını bir iç çekiş eşliğinde düşürürken, sabahtan beri aynı cümleyi yüzüncü kez söylemenin bıkkınlığıyla.

"Belirtiler aynı mı?" dedi Mirza ciddi bir ses tonuyla.

"Evet. Üçününde telefonlarına ulaşılmıyor. Üçü de, en son iki gün önce görülmüş." dedi Ecrin

"Ve Gökçe'yi en son gören Ecrin!" diye sinirle ekledi Efsa.

"Ne? Ortak arkadaşlarınızla buluşacaklarını söylememiş miydi sana?" dedi Erinç.

"Sordum. Hiç buluşmamışlar. Minel'i de en son kaybolan abisi ile birlikte otogarda görmüşler."dedi Ecrin.

Camdan dışarıyı izleyen Ceylin söze karışarak;

KARA KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin