BÖLÜM 7 : GECENİN RUHU

604 60 10
                                    

Bölüm Şarkısı : Efsun - Aşk Mı Sence ? | "Sözüm gümüş kulağımda. İntikam var niyetinde.Sevişirsek geçer, büyük ihtimalle... "

Epeyce bağırış ve çağırıştan sonra, Lesdimtisas'ların evinde herkes sakinleşmişti Gökçe'nin dört tane ablası vardı. Diğer iki ablası da gelince, onlara da durum anlatıldı. Gökçe en küçük kızdı. Ve şu anda Leyla Hanım kendi öz kızını ateşe atmıştı. Bu cadıların hepsi Yağmur Bey hariç ona işkence yapmak istiyordu. Ve Ecrin ortalıkta yoktu. Yine mi kaçmıştı ormana? Şimdi bunu düşünmek istemiyordu Leyla Hanım. Belki de burda kalmaması, Ecrin için daha iyiydi. Odaklanmalıydı. Cadıların zihinlerine odaklanması gerekiyordu. En az hasarla ve kızını en az cezayla kurtarabilmek için bu cadıların zihinlerine odaklanmalıydı. İşte o an fark etti Leyla hanım, Yağmur Bey de onlarla aynı fikirdeydi. Ecrin'e ya da Gökçe'ye hatta belki ikisine birden bir Büyü yapılmış olabilir miydi? Ezelden beri birbirlerine düşman olan iki nefrin klanını birbiriyle tekrar savaşması için? Son yüz yıldır barış içindeydiler... Ama bu avcılardan başka kimin işine yarardı ki? Üstelik büyü yapmayı, bu kadar güçlü bir büyü yapmayı sadece cadılar ve Elfler biliyordu.

"Bu mümkün olamaz." dedi sakin bir sesle Yağmur L. Ve derin bir nefes alarak devam etti. "Bunlar, dört yüz küsür yaşında koca koca nefrinler. Birbirlerini tanımaları gerekirdi. Ve tesadüfe bakın ki, her ikisi de klanlarımızın varisleri." dedi.

Öfkesi hala yüzünden okunan, Yeşim L. "Haklısın. Ama bundan emin olmalıyız. Belki bu büyüyü Almuslar yaptırmıştır. Kara cadıların varisini öldürmek için." dedi Leyla A. 'ya bakarak.

"Hayır, bizim büyü yapma yetkimiz yok ve misafirlerimizi öldürmeyiz." dedi Mehmet A.

"Kızınızın öleceği falan yok. Onu kurtarmak için gerekli tedaviyi yaptım ve yapmaya devam edeceğim." dedi sesinde ki siniri gizleyerek Leyla A.

"Hepinizin bildiği gibi, daha öncede bazı yoldan çıkmış vampirler, cadılara saldırdı ve saldırıların sonunda bu cadılar öldüler. Tekrar döngüye giremediler. Boşlukta bir yerde savruluyorlar." dedi Gökçe nin ablalarından Begüm L. sinirle.

"Bunun için kahin'e gidelim. Kahin tarafsız olmak zorunda." diye önerdi. Leyla A.

Yeşim L. kocasına baktı sonra tek tek kızlarına başka çareleri yoktu, gerçeği öğrenmeleri için. Gökçe ve Ecrin'i de alıp kahin'e gitmelilerdi.

Yağmur L. " Gidelim." dedi sakince ve gözüyle en büyük kızı Venüs'e işaret ederek, Gökçe'yi çağırmasını istedi.

"Ecrin nerde?" dedi İkizlerden biri olan Eflin.

"Varisinizi bir türlü göremiyoruz. Kurallara göre evlencekler ama biz vampir varisi yine göremeyeceğiz anlaşılan." dedi diğer ikiz Efsa.

....

Tüm bunlar olurken, Ecrin biraz pişmanlık duygusunun kamçılarıyla birazda Gökçe duyduğu çekimden, Yağmur L. 'un elinden kurtulur kurtulmaz soluğu, Gökçe'nin odasının önünde almıştı. içerde sessiz sessiz ağladığını duyabiliyordu. Kapı kilitli olmalıydı açamamıştı Ecrin. Kapıyı tıklattı iki kez, daha Ecrin ağzını açıp bir şey demeden Gökçe ağlamaklı bağırdı;

KARA KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin