CİHAN

6.1K 246 0
                                    

Deryanın arabası ile gittikleri için sürücü koltuğuna yöneldi. Yol boyunca Ceylan Deryayı izleyip bu günkü ani değişimini düşündü.

Geceden sabaha ne oldu da bu hale geldi acaba diye düşünerek avukat ile buluşup almak istedikleri otele geldiler. 

Ceylan saate bakarak on dakika geç kaldık inşallah bir sorun çıkmaz dedi.

Olmaz bir şey sen geç içeri ben arabayı park edip geliyorum dedi.

Tamam diyerek içeri girdi. İçeriye girdiğinde avukatın sekreteri karşılayarak Ceylanı bir odaya aldı

Polat bey yukarı kadar çıktı biraz sonra gelecek dedi.

Bir arkadaşım daha gelecek diye Deryanın geleceğini belirterek beklemeye başladı. 

Birkaç dakika sonra avukat kapıdan içeri girdi. Kusuruma bakmayın yukarıda bir problem çıkmış oraya gitmem lazımdı hoş geldiniz diyerek elini uzattı.

Hoş bulduk Polat bey. İki kişi olacağınızı söylemiştiniz.

Arkadaşım arabasını park ediyor gelir birazdan. Evet kendisi de geldi zaten diyerek arkasını gösterdi.

Polat arkasını döndüğünde göreceği kişinin o olmasını beklemiyordu Deryayı görünce ne diyeceğini bilemedi. Çantasına bir şeyler koymaya çalışıyordu.

Deryadan: Arabayı park ettikten sonra avukat ile buluşacağımız odaya girdiğimde arabanın anahtarını çantama koymaya çalışıyordum.

Kafamı kaldırdığımda bana bakan bir çift göz gördüm. Hayır olamaz o avukat bu adam olamaz şaka olmalı diye düşündü.

Bu nasıl bir oyun böyle geldiğim gün gördüğüm adam bir aydır hiç karşılaşmadık diye düşünüyordu. 

Ceylanın sesi ile kendi düşüncelerinden sıyrıldı. Derya canım bu beyefendi otelin anlaşmasını yapacağımız avukat.

Derya şok olmuş bir şekilde kekeleyerek me merhaba diye elini uzattı.

Aynı şaşkınlığı yaşayan Polat sert ve soğuk tavrını korumaya çalışarak merhaba hoş geldiniz dedi.

Polat buyurun diyerek yerine geçti. 

Derya Ceylanın tam karşısına oturdu. Elini kolunu nereye koyacağını şaşırdığı için bu Ceylanın dikkatini çekti.

Polat'ın evraklar ile uğraştığı anda sessizce ne oldu diye sordu. Bir şey yok diye geçiştirse de Ceylan bir şeyler olduğunu anladı yıllardır tanıyordu arkadaşını. 

Polat evet diyerek söze başladı. Bu oteli almak istiyorsunuz ikiniz mi işleteceksiniz?

Evet dedi Ceylan.

Turizm otelcilik okudunuz galiba.

Ceylan hayır ben moda tasarım arkadaşım da mimarlık okudu dedi. 

İkinizin de yabancı olduğu bir konu baş edebileceğinize inanıyor musunuz? Otel işletmesi zor bir şeydir.

Derya Polat'ın onları küçümsediğini düşünerek haddini bildirmek için. Yanılıyorsunuz dedi. 

Efendim dedi Polat.

Biz yeterince konuya hakimiz ama siz bizi kadın diye küçümsüyorsunuz.

Benim sizi küçümsediğim falan yok.

Hadi ya emin misiniz? 

Ben eminim ama sizi hangi erkek bu kadar şımarttı acaba kocanız mı yoksa babanız mı? Burnunuz Kaf dağında küçük hanım.

BEBEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin