BABA OLACAKSIN

2.9K 112 7
                                    

Derya ben çok heyecanlıyım nasıl söyleyeceğim Cihan'a.

Sen söylemek istemiyorsan ben ballandıra, ballandıra anlatırım güzelim merak etme.

Yok ben söylemek istiyorum sadece nasıl yapacağımı bilmiyorum.

Pat diye söyle işte.

Çok yardımcı oldun Derya sağ ol.

Önemli değil canım ama zaten abim romantik bir plan yapana kadar durumu çakozlar.

Haklısın girip içeri pat diye söylemek en güzeli.

Hem ben kızımı çok özledum da girelim artık içeri zaten havada soğuk. Bizimkiler görse bu soğukta ne halt yiyorsunuz orada diye söylenirler.

Asya'ya kardeş geliyor ne güzel beraber büyüyecekler.

Derya gülümseyerek evet çok şanslılar inşallah bizim gibi olurlar.

İnşallah.

Derya kapıyı açıp içeriye girdiğinde Asya'yı Polat'ın kucağında buldu. Neredeyse kusmadık yerini bırakmamıştı.

Alt tarafı iki saat yoktuk bu haliniz ne?

Kızım Emine ablada susmayınca biz devraldık halim bu.

Abi sen neden yardım etmedin Polat'a.

Ben uzaktan agucuk yaptım sadece.

Hadi ya öylemi Cihan bey kendi çocuğun olunca ne yapacaksın dedi Ceylan öfkeli bir sesle.

Sen bana ne kızıyorsun şimdi aşkım ortada fol yok yumurta yok. Hem ooo daha hak var rahmet var 3 aylık evliyiz daha.

Ceylan yüzünde sinsi bir gülümseme ile hazır ol o zaman Cihan Altunay yedi buçuk ay sonra baba olacaksın dedi.

Cihan'ın gülümsemesi yüzünde donup kaldı sonra da gülerek ah benim güzel karım şakalarının da senin de hastasıyım dedi.

Şaka ha diyerek Ceylan çantasından hamilelik testini ve ultrason görüntüsünü Cihan'a uzatarak al canım dedi.

Merve sana bunu gönderdi bebeğimizin ilk fotoğrafı. Bir buçuk aylıkmış dediğinde Cihan Ceylan'ın ciddiliğinin farkına yenice varıyordu.

Sen ciddisin.

Evet ama sanırım babası bebeğini istemiyor dedi. Destek almak için Derya ve Polat'a dönerek sizce de öyle değil mi diye sordu.

Haklısın Ceylan bence istemiyor diyerek Polat Ceylan'a destek verdi.

Ceylan Derya'ya dönerek sence dedi.

Bence sadece olayın şaşkınlığını yaşıyor istemez olur mu? Odun falan ama süper baba potansiyeli var onda diyerek Derya abisinin yanında yer aldı.

İkiye iki olmadı bu böyle Zeynep nerede onu da çağıralım dedi Polat.

Geldim abi anca bitti otelde işim.

Hoş geldin Zeyn.

Durum ne abi bana neden işiniz düştü.

Ceylan hamile acaba Cihan bebeği istiyor mu istemiyor mu oylaması yapıyoruz.

Ceylan ve ben istemiyor Derya ise Cihan istiyor dedi ama daha Cihandan tık yok. İki ye iki kaldık sence güzelim?

Zeynep bir süre düşünerek e tabi ki istiyordur ondan çok güzel bir baba olur bence diyerek Cihan'ın yanına zıpladı.

Ee tabi ki abisini tutar minik casus diye vurguladı Ceylan.

Derya ve Zeynep Cihan'ın koluna girerek e bir şey söyle artık abi ne düşünüyorsun bir tepki ver dediler.

BEBEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin