Welcome to İstanbul Airport. İstanbul hava alanına hoş geldiniz.
Sabah uçağı ile İstanbul'a dönmüşlerdi. Ceylan, Derya'ya bakarak İtalya macerası buraya kadarmış dedi.
Ceylan bir dahaki sefere sadece gezmeye ya da moda haftasına defilelere falan gelmek istiyorum çok yorucuydu.
Bence de hayatım bir daha zaten kimse bu olaydan sonra bana savaş açmaya kalkmaz.
Çocuklar desen yorgunluktan bitmiş durumdalar baksana normalde bu saatte uyur mu? bu canavarlar Derya.
Uyumazlar ama şimdi babalarının kollarında rahat bir uyku içindeler akşama kalmaz yorgunluğu atarlar. Akşama kadar rahatız Ceylan.
Derya. Efendim canım.
Sen ona geldiğini haber verecek misin?
Derya kimden bahsettiğini anlamıştı. Bugün değil yarın en azından görmek istiyorum derse götürecek halim kalır.
Sen bilirsin.
Bu sırada Derya'nın telefonu çalmaya başladı.
Çantasından zorla bulduğu telefonuna bakarak Serdar arıyor dedi.Ceylan gözlerini açarak biz onlara haber vermeyi unuttuk kaç gündür aramadık da merak ettiler tabi.
Alo Serdar. Derya, Derya alo orda mısın?
Serdar buradayım sakin ol seni duyuyorum.
Derya ne zaman geliyorsunuz?
Hava alanındayız geliyoruz ne oldu Serdar.
Bir anda arkadan bir çığlık sesi duyuldu.Serdar o ses de ne?
Derya Merve'nin doğumu başladı. Siz İtalya'da mısınız?
Hayır Türkiye de. Çok sevindim.
Merve arkadan Derya çabuk gel size ihtiyacım var diye çığlık çığlığa bağırıyordu.
Tamam canım sakin ol biz birazdan hastanede oluruz.
Serdar telefonu kapatıyorum biz de hemen hastaneye geliyoruz sende sakin ol.
Tamam canım ama acele edin lütfen.
Polat abi diye arkalarından koşarak onlara yetişti Derya.
Ceylan da ne olduğunu anlamadan onun arkasından koşuyordu.
Polat karısının haline bakarak ne oldu canım iyi misin? diye sordu.
Ben iyiyim ama Merve değil doğumu başlamış Serdar da paniklemiş. Merve size ihtiyacım var çabuk gelin diye bağırıyordu arkadan.
Bunu duyan Polat da panik yapmaya başlamıştı. Ne yapacağını şaşırmıştı.
Hayatım sen niye panikledin şimdi. Bu kız kadın doğum uzmanı ne yapacağını bilir.
Bilir bilmesine ama o dayanıksızdır acıya, kaldıramaz Zeynep gibi güçlü değil hadi hemen hastaneye gidelim.
Tamam . Tamam gidelim.
Ceylan ve Cihan birbirlerine baka kaldılar ne olduğunu anlamadıkları için.
Ceylan omuzunu içine çekerek hadi hızlı olalım da bizde yetişelim dedi.
Tamam canım ama çocuklar.
Mecbur onları da götüreceğiz Cihan Emine ablanın geldiğimizden bile haberi yok Assos'a gitmişti kadın.
İyi tamam acele edelim bizimkiler uçtu bile.
---
Hastaneye geldiklerinde Merve'nin oda numarasını öğrenip yanına çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
General FictionGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...