Multimedya da: Deniz var.
Evet bebeğim benim saat kaç oldu inin artık biraz eğlenelim diye geldim.
Senin tek derdin eğlence zaten dedi Derya.
Hayat zaten sıkıcı daha fazla sıkılmaya ne gerek var bebeğim.
Lütfen bana düğünümü zehir etmeye gelmediğini söyle.
Hayır sadece eğlence için geldim. Düğünün sabahı yorgunluğu attıktan sonra uçacağım.
Sağ ol o zaman sevindim.
Zeynep ters bir şekilde ablasına bakarak, bak tam senin için kurulmuş bir cümle bebeğim kasma kendini diye alaycı bir gülüş atarak masanın üzerindeki çileği ağzına attı.
Zeyn yapma güzelim dedi Polat.
Bırak ya konuşsun çıldırtsın beni de üstüne atlamak için fırsatım olsun.
Merve otur orada kalkma kimse kimsenin üzerine atlamayacak da çıldırtmayacak da değil mi? Zeyn dedi onay beklercesine kardeşine baktı.
Patron sensin yakışıklı severim seni en özel gününü mahvetmeyeceğim diyerek göz kırptı Zeynep.
Polat kafasını Merve'ye çevirdi onay beklercesine.
Tamam abi anlaştık dedi öfkeli bir sesle.Zeynep parmakları ile abisini ve Derya'yı göstererek sizi aşağıda bekleyeceğim Zeyn kaçar.
Tamam güzelim biz de biraz sonra ineriz.
Zeynep çıktıktan sonra Merve bunun ne işi var burada diyerek abisine baktı.
Bilmiyorum Merve.
Burası fazla ateşli ben kaçıyorum diyerek el sallayıp Deniz de odadan ayrıldı.
Sonra Zeynep'in peşinden koşarak yetişti. Hey vahşi kedi sen kimsin?
Sana ne?
Hadi ama kimmiş bu vahşi kedi bilmek istiyorum.
Eğer biraz daha konuşursan seni tırmalayacak kişiyim.
Tamam, zorla kim olduğunu öğrenemeyeceğim pes diyerek iki elini yukarıya kaldırdı Deniz.
Madem kim olduğunu öğrenemiyorum gidip de bir şeyler atıştırayım mutlaka kaliteli içki servisi de vardır yoluma bakarım diyerek çapkın bir gülümseme fırlattı.
Zeynep de arkasından ben zaten deliyim daha fazla deliye ne hacet Allah'ım ya. Zeyn kulunu kurtar bunlardan diyerek aşağı indi.
Cihan hadi sen kızları da al aşağı inin bizde müzik başlayınca geliriz dedi Polat.
Diyeceğini yeni hatırlamış gibi Cihan'a dönerek Zeynep ile Merve bir araya gelmesin ona dikkat et dedi.
Orası bende diyerek göz kırptı.
Hadi kızlar takılın peşime salona iniyoruz. Salona çıktıklarında gözü sırayla iki kızın üzerinde dolaştırdı.
Merve üzerinden atamadığı gerginliği ile gülümseyip hayırdır neden süzdün ikimizi de dedi.
Daha sade bir şeyler bulamadınız mı?
Efendim dedi Ceylan.
Diyorum ki aç kurtların gözü bu gece bayram edecek. Bir ton da boya badana yapmışsınız katil mi edeceksiniz beni?
Sen neden katil oluyormuşsun diye sordu Ceylan.
Onlar size bakarken elim armut toplamayacak herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
General FictionGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...