Evir: öyle bir yerdeyim ki
"Ben bugün ne yerdeyim ne gökte"
Cihan gelen telefon ile göz yaşları içinde hastaneye ulaştı.
Ağzından tek çıkan cümle beni bırakma gül güzeliydi.O geldikten birkaç dakika sonra ambulans acil girişine yanaştı. Hemen Ceylan'ı sedye ile ambulanstan çıkardılar.
Cihan gördüğü manzara ile şoka uğramıştı. Ceylan'ın her yeri kanlar içinde solunum yetmezliği dolayısı ile taktıkları maske ve kanlar güzel yüzünü kapatmıştı.
Kollarında can kalmamış boşlukta sallanıyordu. Gidiyordu gül güzeli ellerinden kayıyordu.
Doktor bir anda yüksek sesle defiyi hazırlayın hasta ex diye bağırmaya başladı.
Cihan olduğu yerde kaskatı kesilmiş duruyordu. Kaybediyordu sevdiği kadını kaybediyordu gidiyordu canının diğer yarısı.
Doktor hemşirelere dönerek aramıza döndü hemen ameliyathaneye alın.
Biz kafasındaki hasarlı bölgeyi ameliyat ederken kadın doğumcu da sezeryan ile bebeği alacak hemen acele edin dedi.
Daha sonra doktor dışarıya çıktı. Yanındaki hemşireye eşini aramışlardı geldi mi? diye sordu.
Eşi benim. Karım, karım nasıl doktor bey iyi mi?
Doktor yavaşça Cihan'a yaklaşarak zor da olsa hayata geri döndü biz şimdi ameliyata alacağız. Bu sırada kadın doğum uzmanı da sezeryan ile doğumu gerçekleştirecek dedi.
Nasıl, nasıl olmuş bu?
Eşinize freni patlayan bir kamyon çarpmış. Emniyet kemeri bağlı olmadığı için arabadan uçmuş.
Çevredekiler haber vermese daha kötü olabilirdi.
İyi olacaklar mı? doktor bana olumlu bir şey söyle.
Dua et oğlum Allahtan ümit kesilmez biz elimizden geleni yapacağız ama şu durumda Allahtan başka hiç kimse bize yardım edemez.
Cihan yıkılmış koridor da kala kalmıştı. Hastaneye gelirken Derya'yı arayıp durumu anlatmıştı.
Derya acil kapısından Ceylan diye bağırarak girdi. Herkes perişandı Ayfer hanım kızım Ceylan'ım nerede diye bağırıyordu.
Abi Ceylan nerede abi sen neden bu haldesin konuşsana be adam ağzından bir kelime çıksın.
Merve acil ameliyat için evden çağırılmıştı. Ailesini görünce sizin burada ne işiniz var diye sordu.
Cihan bir anda ayağa fırlayarak Merve'nin kollarına yapıştı. Sen gireceksin değil mi Ceylan'ın ameliyatına.
Ceylan mı? ben kaza geçiren bir kadın için geldim.
O Ceylan lütfen yardım et Merve ikisine de bir şey olmasın.
Merve kadının durumundan haberdardı bu yüzden ağlamaya başladı.
Sakin ol Cihan bekle benim acilen ameliyata girmem lazım çıkınca konuşalım.
Derya tam gidecekken koluna yapıştı öfkeden deliye dönmüş gözleri ağlamaktan kızarmıştı.
Sakın ikisine de bir şey olmasına izin verme kiminle konuşuyorsan konuş elinizden geleni yapın.
Merve sadece kafa sallamak ile yetindi.
Ama biliyordu ona gelen haberde o arabadan sağ çıkması imkansızdı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
General FictionGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...