Ceylan böreklerim daha hazır değil mi?
Derya salonda koltuğa kurulmuş Ceylan'a işkence ediyordu. Sürekli ondan akla hayale gelmeyecek şeyler isteyip Ceylan dur artık dediğinde ise ama teyzesi bebeğim istiyor diye duygu sömürüsü yapıyordu.
Hazır bebeğim al bu da ananas suyun. Patatesli börek ile nasıl içeceksin hala emin değilim ama.
Söylenme Ceylan bunlar hep bebeğim için.
Tabi canım öyledir o. Buna bir son ver artık Derya.
Neye son vereyim güzelim.
Derya aslında anlamıştı neye son vermesi gerektiğini ama anlamamazlıktan geliyordu.
Polat da sürekli yeter artık onsuz geçen zamanlarının acısını çıkardın dese de dinlememişti.
Assos'a döneli üç gün oldu ve sen bana eziyet etmek için yemeyeceğin şeyleri dahi duygu sömürüsü yaparak bana yaptırıyorsun.
Derya tam ağzını açıp inkar edecekti ki Ceylan onu susturdu. Sus Derya anlıyorum bunu neden yaptığını bensiz geçen üç ayın acısını çıkarıyorsun ama isteyerek gitmedim bunu unutuyorsun.
Bu ikimizin planıydı unuttun mu? Ben sana ben olmadan nasıl yapacaksın dediğimde hallederim demiştin ama şimdi eziyet ediyorsun. Başım üstüne ama bir dur da yoruldum.
Ceylan suratı düşmüş bir şekilde zaten sevgilimde gitti dedi.
Derya da bir an da duygulanarak, ayy kıyamam ben sana kuzum ya özür dilerim diyerek kocaman göbeği ile Ceylan'a sarıldı.
Özledin mi sen benim öküz abimi. Özledim tabi öküz falan ama seviyorum ben o kütüğü.
Öküz, kütük daha başka bir şey söylemek isterseniz söylemekten çekinmeyin canlarım.
Ceylan burnunu çekerek kafasını kapıya çevirdi. Cihan'ı görünce benim öküzüm gelmiş diye hemen koşarak boynuna sarıldı.
Ula kadın dur öldürecesun.
Olmaz bir şey diyerek yanağına uzun güzel bir öpücük bıraktı.
Dayısı biz kıskanıyoruz ama bizi öpmüyorsunuz böyle.
Ah dayısının bir tanesi mi varmış orada diyerek Cihan eğilerek Derya'nın karnını öpüp sevdi.
Annemizi de unutmayalım diyerek Deryaya da sarılıp öptü.
Polat yok mu o da kıskanır belki onu da öpeyim.
O bizden kaçıyor galiba dedi Derya.
Nedenmiş o da?
Kendisini biraz fazla darlamiş olabilirum belki... diyerek eli ile de tarif edip muzurluk yapıyordu Derya.
Cihan da kaşını yukarıya kaldırarak biraz az galiba diyerek kahkaha attı. Kızım siz adamı bildiğiniz kaçırmışsınız da.
Ben iyi ki sabırlı biriyim dedi Ceylan.
Derya ona bakarak ama Ceylannn diyerek uzattı kelimeyi.
Cihan'ı bu sefer tam anlamıyla kahkaha tutmuştu. Güzelum Ceylan'ı da mı çıldırtmayı başardın.
Aşkım üç gündür eziyet ediyor diye surat astı Ceylan.
Derya suratını asarak kendini koltuğa attı. Siz var ya siz tam tencere kapak olmuşsunuz tam buldunuz birbirinizi Allah mesut etsin diyerek suratı asık oturmaya devam etti.
Abisine bakarak sen nereden çıktın ki önceden Ceylan sadece benimdi onu çaldın benden diyerek başladı ağlamaya.
Cihan yanına oturarak paylaşmayı öğrenmek zorundayız değil mi küçük hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
Narrativa generaleGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...