Polat Derya'yı kucağından sedyeye bıraktığında hemşireye altı aylık hamile tansiyonu çok yükseldi ağlama krizinden sonra kaskatı kesildi ve kanaması başladı diyerek kısaca bilgi geçti.
Peki kadın doğuma haber verin dedi hemşire siz de burada bekleyin beyefendi.
Bende gelmek istiyorum.
Sizi içeriye alamam burada bekleyin lütfen diyerek hemşire içeriye girdi.
---
Nasıl bu hale gelmiş diyerek kadın doğum uzmanı kontrolünü yapıyordu.
Ağlama krizinden sonra kaskatı kesilmiş tansiyonu yükselmiş sonra da kanaması başlamış eşi bu şekilde anlattı.
Herhangi bir darbe almış mı bayılıp kafasını bir yere çarpmış mı? Söylemedi ama hemen sorayım.
Ayrıca hemen ameliyathaneye alın hastayı kanaması şiddetlendi bebeği kaybedebiliriz.
Peki efendim.
Hemşire hanım yeni kadın doğumcuya da haber verin bana yardım etsin. Peki efendim.
Eşiniz bayıldığında kafasına ya da herhangi bir yerinden darbe aldı mı beyefendi.
Hayır bu hale geldiğinde oturuyordu düşme olmadı kafasını da çarpmasın diye hemen tuttuk.
Peki sağ olun.
Karım iyi mi? Sizi daha sonra bilgilendirecekler.
Polat kafasında uğuldayan sizi daha sonra bilgilendirecekler cümlesi ile yere çöküp kaldı.
Karısını hayat arkadaşını kızının annesini çok merak ediyordu ama kimse ona bir şey söylemiyordu.
---
Doktor hanım rahatsız ediyorum ama acile bir hasta geldi hamile kanaması var Hale hanım sizi çağırmamı istedi.
Beni hemen hasta hakkında bilgilendir. Tansiyonu yükselmiş ağlama krizinden sonra kaskatı kesilip kanaması başlamış adı Derya Seyhanlı.
Ne! Koş, koş hemen acele et diyerek merdivenleri koşarak inmeye başladı.
Sonra aklına gelen ile son basamakta duraksayarak cebinden bir maske çıkarıp yüzüne taktı.
Hemşire de garip bir şekilde ona bakıyordu. Acile girdiğinde hemen ilk önce Derya'nın tansiyonunu kontrol etti.
Çok yüksek kanaması ne durumda Hale hanım diyerek kanamasını kontrol etti.
Hale hanım hemşireye dönerek eşine gidip hasta hakkında ve hamilelik takvimi ve rahatsızlıkları hakkında bilgi al dedi.
29 haftalık hamile yüksek gebelik tansiyonu var zorlu bir hamilelik geçiriyor 25 yaşında dediğinde Hale hanım şok olmuş bir şekilde karşısındaki doktora bakıyordu.
Merve hanım siz nereden biliyorsunuz bunları?
Eski hastam ve abimin karısı diyerek son noktayı koydu Merve. Ayrıca birkaç kez düşük tehlikesi yaşadı.
Kanaması durmuyor ekip hazırsa ameliyata alalım artık.
Tamam biz hastayı ameliyathaneye indirelim siz de abinizi bilgilendirin kapıda perişan halde.
Abim burada olduğumu bilmeyecek eşine müdahale ettiğimi öğrenmesin siz bilgilendirin ben ameliyathaneye iniyorum.
Hale hanım şaşırsa da peki diyerek onayladı kaybedecek vakitleri yoktu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
Fiction généraleGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...