Multimedya: Ceylan'ın nişanda giydiği elbise var.
Tuğçe Haşimoğlu: Bir ömür boyu "tüm sevenlere"Yorgun bedenim kasıklarıma dolan acı alev, alev yanan açmakta zorlandığım gözlerim.
Bu acıyı hatırlıyorum, bebeğim beni terk edeceği zamanda aynı acıyı hissetmiştim.
Ama bu acı daha beteri ne oluyor bana böyle. Olanları hatırladıkça yoksa, yoksa kızım beni terk mi etti diyerek açmakta zorlandığı gözlerinden yaşlar akmaya başladı.
Sonra ise kızım diye bağırarak açtı gözlerini.
Baş ucunda ellerini tutarak bir saniye bile onu yalnız bırakmayan Polat vardı.
ŞŞŞ sakin ol güzelim yanındayım iyisin sakin ol.
Polat bebeğim o beni terk etti dedi hıçkırıklarının arasında.
Ağlama sakin ol güzelim diyerek tuttuğu elini serum iğnesine dikkat ederek karnının üzerine koydu.
Bak güzelim kızımız burada terk etmedi bizi çok zordu ama yine de bırakmadı annesini ve babasını.
Derya derin bir oh çekerek bu sefer mutluluk göz yaşları dökmeye başladı.
Bir an o kadar çok korktum ki benden gitti diye öldüm sandım.Yapma güzelim yok öyle bir şey rahatla bu acının tek sebebi kanaman durmak bilmediği için girdiğin ameliyat.
Uzun süredir mi uyuyorum?
Dört saattir uyuyorsun güzelim ama o dört saat bana ömür gibi geldi. Ömrümden ömür gitti.
Sakın bir daha bana bu acıyı yaşatmayın. Dikkat edeceksin yorulmayacaksın gerekirse bütün gün yatacaksın.
Abartma hayatım. Bizimkiler nerede perişan olmuşlardır.
Herkes burada seni bekliyor bir dakika bile ayrılmadılar ama doktor yanına girmelerine izin vermediği için aşağıda bahçede bekliyorlar.
Derya yüzünü buruşturarak görmek istiyorum onları dedi.
Doktor sadece bana izin verdi. Ben inerim o zaman hem çıkalım hastaneden sıkıldım ben.
Yok canım öyle şey doktor en az üç gün kalacak kontrol altında tutacağız dedi.
Off ama ya..
Derya ilk dakikadan sıkıldım demeye başladın üç gün ne yapacağım seninle.
Çıkarırsın beni hastaneden sıkıldım demem evde yatarım ben annelerim sen Ceylan çok iyi bakarsınız bana.
Olmaz canım yeniden kanaman olsa ben mi annelerin mi yoksa Ceylan mı durduracak ha baban uzmansa bu alanda bilemem diyerek geriye yaslandı Polat.
Öf be tamam üç gün sıkacağım dişimi diyerek surat asıp arkasına yaslandı. Sonra da muzip bir şekilde ben acıktım baba dedi Derya.
---
3 gün sonra:
Evet uzan bakalım küçük hanım. Ya hastanede yat, yat sıkıldım zaten bari burada...
Olmaz Derya diyerek çıkıştı Polat.
Ya bak hem ben yatmak istemiyorum akşam Ceylan'ı istemeye gidelim artık.
İsteme biraz bekleyebilir hayatım.
Evet kızım Polat haklı.
Nereye haklı anne bizim bir an önce nişanı düğünü yapmamız lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
General FictionGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...