Derya, Polat, Cihan ve Ceylan bütün gün Asya ve Gülüm'e istedikleri için İstanbul'u gezdirmişlerdi.
En sonunda yorularak sahilde bir mekana yemek için oturmuşlardı. Asya ve Gülüm bütün gün gezip yorulmalarına rağmen çok mutlulardı.
Yemek yerken Polat'ın telefonu çalmaya başladı.
Polat en başta fark etmemişti sessizde olduğu için ama Derya hayatım telefonun çalıyor dedi.
Polat eline alarak yabancı numara banka falan olmalı diyerek meşgule attı telefonu. Ama tekrar ısrar ile aramaya devam etti aynı numara.
Cihan en sonunda dayanamayarak aç istersen baya ısrarcı önemli olabilir dedi.
Polat bu sözün üzerine telefonunu açmak zorunda kaldı. Buyurun kimsiniz?
Polat Seyhanlı ile mi görüşüyoruz?
Evet benim buyurun.
Kartınız acile getirilen bir hastanın üzerinden çıktı telefonu veya başka bir numara olmadığı için tanıyor olabilirsiniz diye sizi aradık.
Polat bir anda endişelendi kendilerinden biri olduğunu düşünerek. Kim kimi getirdiler acile diye sordu.
Derya da bu sözün üzerine endişelenerek kim hastanedeymiş hayatım dedi.
Bir dakika canım öğreneceğim diyerek izin istedi Polat.
Evet sizi dinliyorum hastanın adı nedir.
Cem Hakan Çınar tanıyor musunuz? Evet tanıyorum nesi var.
Acilen buraya gelebilir misiniz? Size durumu burada açıklamak istiyorum ama acele ederseniz önemli.
Peki geliyorum.
Hayatım hastaneye kimi götürmüşler.
Polat duraksayarak Cem'i dedi.
Cem mi? Peki seni neden aramışlar aşkım.
Üzerinden sadece benim kartım çıkmış. Hastaneye gitmemiz lazım.
---
Hep beraber hastaneye geldiklerinde onu arayan doktoru buldular. Buyurun beni çağırmıştınız Polat Seyhanlı.
Hoş geldiniz Polat bey.
Cem bey neden burada önemli olduğunu söylemiştiniz.Polat bey markette bayılınca ambulans ile hastaneye getirildi. Üzerinde sadece sizin kartınız vardı.
Nesi var peki doktor bey.
Cem bey uzun bir süre önce hastanemizde onkoloji tedavisi görmüştü. Yakın bir süre içerisinde de hastalığı yeniden nüksetmiş.
Bugünde bayılarak getirildi üzerinde cüzdanından başka bir eşya yoktu. Kayıtlarımızda da bir yakınına ait numara yok. Sizin bilginiz varsa ulaşabilir miyiz?
Polat Derya'ya bakarak sen biliyor musun bir yakını var mı?
Hayır Cem hep yalnızdı bilmiyorum.
Peki doktor bey şimdi ne olacak bir tedaviye başlamış mıydı? Cem bey.
Tedavi için nakil olması gerekiyor donör bulunamadı Cem bey sadece ilaç tedavisi görüyor.
İlk tedavideki donör ile konuşsak.
Denedik ama hasta iki yıl önce bir kazasında vefat etmiş. Ve bizim geç kalmadan bir donör bulmamız gerekiyor.
Hasta bekar olduğu için çocuğu da yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
General FictionGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...