Multimedya da: Buraya bir Cihan bırakıyorum.
Aysel Yakupoğlu Gün gelir.Derya odasına gitti ama bu akşam olanları ve Polat'ın söylediklerini düşünmekten bir türlü uyuyamadı.
Tam kendisini toparladım derken bir de bu çıkmıştı. Ne yapacağını nasıl hareket edeceğini bilmiyordu ama bildiği tek bir şey vardı o da Polat'ın değişecek düşünceleri.
O hiçbir zaman bebeğime baba olamaz diye düşünüyordu. Eninde sonunda kendi çocuğu olunca benim çocuğuma sevgi göstermez. Hayır demek ile en iyisini yaptım diye söylendi.
Sabah olduğunda Derya en iyisi bu durumu umursamamak diye düşündü.
Tam yataktan çıkacakken kapı çalmaya başladı. Derya benim Ceylan gelebilir miyim? Gel Ceylan.
Günaydın nasılsın.
İyiyim sen.Derya yalan söylemeyi beceremiyorsun iyi olmadığın her halinden belli.
Evet iyi değilim oldu mu?
Peki benimle neden paylaşmıyorsun bugüne kadar hep dertlerimizi beraber yaşadık.
Evet ama sen arkamdan iş çevirmemiştin.
Arkandan iş çevirmedim Derya, geldi aşık olduğunu evlenme teklifi edeceğini söyledi baktım sende ona karşı boş değilsin...
Devam et ne güzel anlatıyorsun. Benim anlamadığım neresi biliyor musun Ceylan.
Neresi?
Hamile olduğumu hangi akla hizmet söylersin Polat'a.
Eğer bu onun için sorun olacaksa baştan bilsin seni de hiç karıştırmasın diye söyledim seni düşündüğüm için.
Sağ ol ama ya abime söyleseydi o zaman ne olacaktı. Bunu önce bana söylemen lazımdı. Siz direk abim ile iş birliği yapıp beni durumun içine ittiniz.
Tamam düşünemedim özür dilerim senin mutlu olacağını düşünmüştüm.
Olabilirdi her şey normal olsaydı mutlu olabilirdim.
Peki ne yapmayı düşünüyorsun.
Hayır dedim bir şey yapmayacağım.
Polat o ne olacak.
Polat'a verilmiş bir sözüm yok unutur birkaç güne.Emin misin? bir ay adını dahi bilmediği sadece gülüşüne aşık olan adam mı hemen unutur.
Nasıl yani?
Adam ilk geldiğimizde seni kafede görmüş o zaman aşık olmuş.
Yalnız değil diye mırıldandı Derya.
Nasıl anlayamadım ben doğru mu anlıyorum?
Hay ben bu sesli düşünen aklıma edeyim.
Derya yoksa sen de mi?Evet bende onu düşündüm tekrar karşılaşır mıyım diye onu aradı gözlerim.
E güzelim neden evet demedin adama.
Hamileyim ve çocuk ondan değil bu yarın bir gün büyük sorun olur.
Olmaz.
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun kendi çocuğu olduğunda ne olacak benim çocuğumu atacak bir kenara.
O adam mı yapacak bunu.
Evet şimdi bana ve bebeğime acıyor bu yüzden bu kabullenişi.
O adam biz ona hamile olduğunu söylediğimizde ne dedi biliyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
General FictionGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...