Multimedya: Ed Sheeran'ın Perfect şarkısı var.
İyi hoş güzel diysın ama bu kadar acele etmemiz doğru midur? bey.
Kızım ile konuştuk anlaştık dediğim tarihlere göre hazırlanın. Yarından tez yok alışveriş ya da aklınıza gelen bütün her şeyi yapın.
İki kadın birbirine bakarak sabah kahvaltıdan sonra hemen çarşıya çıkıp halledelim.
Mekan işini dert etmeyun sakun otel de yaparız diyerek bir kolunun altına Derya'yı diğerine ise Polat'ı alıp en güzel şekilde hallederiz dedi.
Baba müsaden varsa bir şey diyecektim.
De oğlum.
Ben sözden sonrası için kutlama yaparız diye gençleri arkadaşın mekanına götürecektim ne dersin?
Hem siz de biz yokken rahat, rahat planları yaparsınız.Oktay bey biraz düşündü ve gülerek tamam gidin ama fazla dağıtmayın dedi.
Hadi bakalım gençler gidiyoruz.
Nereye gidiyoruz abi.
Tarığın mekanına gidiyoruz abiciğim.
Oo desene güzel eğlence var bu akşam.
Oraya bir gidelim de Derya hanım ben hepinize eğlenceyi sorgulayarak yaşatacağım.
Hani sen mutlu olmuştun ne hesabı vereceğiz şimdi.
Mutlu oldum ama az daha yüreğime iniyordu. Derya kıkırdadı.
Hiç gülme Derya sen ve Merve canıma okudunuz. Bir de Merve hanım onun adı da Derya üzülme diye söylemedim diyor.
Aman be abi sana da iyilik yaramıyor kızı ikna ettik üstüne sözlenmene yardımcı olduk ettiğin lafa bak.
Tamam abiciğim sağ ol Allah var yardımını inkar etmiyorum ama bunu neden yaptığını da çözemiyorum.
Gerçekten bilmiyor musun?
Bilmiyorum sen anlat ki öğrene bileyim.
Senin bana uykusuz Derya diye sayıklayarak geçirttiğin gecelerin hesabı.
Öylemi dersin.
Ben Derya diye sayıklamasam siz iki salak birbirinizi bulamayacaktınız.
Merve ve Cihan salak, salak birbirlerine bakarken Polat onlara gülerek anlamayacak kadar aptal mı sandınız beni dedi.
Madem anladın neden...
Neden mi söylemedim? Açıklayayım, benden korkarak yaşamayın rahat olun diye.
Cihan Polat'a dönerek valla harbi adam çıktın Polat ilk gördüğüm gün anlamıştım ama bugün emin oldum.
Tamam, tamam gidelim artık kapı önü muhabbetini bırakın diyen Ceylandı.
Abi iki araba gidelim benim Polat ile konuşmak istediğim bir şey var. Olur mekanı biliyorsun zaten ama kutlamaya geç kalmayın.
Söz veriyorum hemen geleceğiz.
Ceylan ve Merve Cihan'ın arabasına binip önden gittiler. Derya arabaya bindikten sonra karadenizin güzel manzarasına karşı sessiz bir yere gitti.
Oraya gidene kadar Polat'a hiçbir şey söylemedi.
Artık söyleyecek misin? Derya.Gel benimle diyerek arabanın ön tarafına geçti.
Merak etmeye başladım artık.Sana bu güzel haberi burada vermek istedim.
Bugünden daha güzel ne olabilir ki? Daha güzel bir şey var.
Polat ne dercesine kaşlarını yukarı kaldırdı ve merakla Derya'yı dinlemeye koyuldu.
Bugünden daha güzel olan şey şu ki kızımız sana merhaba demek istiyor babası diyerek elini karnına götürdü.
Polat ne diyeceğini bilemedi derin bir nefesi ciğerlerine çekti ve ağlamaya başladı.
Birden Derya'nın beline sarılıp onu döndürmeye başladı. Sizi çok seviyorum hayatımı taçlandıran iki kız çocuğu dedi.
Biz de seni çok seviyoruz ama artık gidelim abimleri daha fazla bekletmeyelim.
Olur güzellerim gidelim.
---
Derya ve Polat el ele kapıdan girdikleri anda konfetiler patlamaya başladı.
Derya onu düşünen insanları gördükçe mutluluğuna mutluluk katıyordu yüzünde güller açıyordu.
Daha ilk anın şokunu atlatamadan ikisinin de en sevdiği şarkı çalmaya başladı. Ed Sheeran'ın Perfect adlı parçası eşliğinde dans etmeye başladılar.
Her şey onlar için düşünülmüştü iki aşık ise dans ederken birbirlerinin gözlerinde kendilerini dansa kaptırmışlardı.
Çok mutluyum Derya rüya olmasından korkuyorum ama öyleyse bile hiç uyanmayayım.
Rüya değil gerçeğin ta kendisiyiz.
Beni sakın bırakma Derya bu sefer düşersem kalkamam.
Bundan sonra hayatında ömrünün sonuna kadar çenesini çekeceğin iki kadın olacak hazır mısın?
Hazırım, hem de çok uzun zamandır hayat beni sana hazırlamış.
Derya ve Polat masaya geçtiler. Nasıl buldunuz sürprizimi güzel mi?
Süpersin abi seni seviyorum diyerek Derya Cihan'a sarıldı. Tam bu sırada mekanın sahibi Tarığın getirdiği şampanyayı patlatması ile ayrıldılar.
Evlenerek beni kalbimi büyük bir acıya boğan kadın mutlu olursun inşallah.
Bu elbet bir gün yaşanacaktı Tarık.
Beni unutma Derya. Ah Tarık seni nasıl unuturum ilk aşkım.
Polat duyduğu cümle ile bir anda sersemleyerek ayağa kalktı.
Sağ ol Cihan kutlama için ilk aşkının mekanına getirmen çok akıllıca gerçekten sağ ol.
Aşkım bu yapılır mı ya dedi Merve.
Enişte bir sakin olsana.
Nasıl sakin olayım Ceylan gözümün önünde dönen muhabbete bak.
Kardeşim bir dur dinle önce.
Sözlüme ilanı aşk ediyorsun gözümün önünde ne dinleyeceğim.
Aşkım sandığın gibi değil.
Derya'nın aşkım demesi ile Polat bir an afallasa bile siniri geçmemişti. Dinlemek istemiyorum Derya.
Abi sende ağızını açıp bir şeyler söylesene ortalık karıştı.
Cihan oflayarak ayağa kalktı.
Yeter be çok uzadı bu mevzu, Polat kardeşim bu salak beş yaşındayken Tarığa aşık oldu bak üstüne basarak söylüyorum beş.
Tarık neden böyle diyor o zaman.
Çünkü o zaman Tarık da Deryaya aşıktı. Tabi o da bundan üç yaş büyük konu yanlış olmasın.
Bu da büyüyünce bizim aramızda bir eğlence konusu oldu.
Yani yok öyle bir şey. Yok tabi olsa zaten senle değil onunla sözlü olurdu.
Şakası bile kötü. Fark ettik kaldıramıyorsun.
Yoğun bir dönemden geçtiğim için hem bölüm geç geldi hem de olması gerekenden kısa bunun için çok özür diliyorum. En yakın zaman da telafi edeceğim. İnşallah anlayışla karşılarsınız seviliyorsunuz canlarım. Keyifli okumalar iyi geceler.
İnstagram:maviates95
ggunesgultepe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİM
General FictionGüzel başlayan bir gündü. bebekte yürüyüşümü yaptıktan sonra oturup manzarayı izlemeye başladım. Orada ne kadar vakit geçirdiğimi fark etmemişim. Saati görünce kendime geldim ve ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı ve bayılmışım. Kendime ge...