CEYLAN MI?

3.2K 152 8
                                    

Multimedya da: Ceylan'ın deyimiyle Bir adet güzin abla bırakıyorum CİHAN...

Neden kızdın kadınlara kötü bir şey demediler ki.

Hayırdır sen bugün hangi tarafından kalktın Cihan.

Neden bir şey mi oldu?

Hala bir şey mi oldu diyor ya normal de buna benden çok senin kızman gerekirdi.

Evet ama normaldir yanlış anlamaları gelinlik provasına bir haftadır benimle gidiyorsun Ceylan.

Hem gerçeği biz bildikten sonra önemi yok değil mi? diyerek göz kırptı.

Of tamam öyle olsun bugün tam Güzin ablasın beni eve götür yoruldum biraz işim var sonra size geçeceğim kına hazırlığı için.

Tamam ama bizim bugün Derya ile bir işimiz var gitmeden önce ara istersen.

Ne işi hayırdır.

Yok ya bir şey alacağım da ona fikir sormak istiyorum.

Tamam ama benim size gitmem için Derya'nın olmasına gerek yok.

Sen bilirsin küçük hanım diyerek evin önünde indirdi.

---

Derya hazırlanıp aşağı insene seni arabada bekliyorum bir yere gideceğiz.

Nereye gidiyoruz abi.

Soru yok gelince söylerim hadi acele et anneme uydur bir şey.

Tamam odun nasıl istersen.

Derya üzerini değiştirip çantasını aldıktan sonra anne ben çıkıyorum unuttuğum bir şey var onu almaya gideceğim abim ile diyerek cevap beklemeden evden çıktı.

Geldim sevgili abiciğim dökül bakalım.

Önce benim eve gideceğiz küçük hanım sonra konuşuruz ama o zamana kadar hiçbir soru yok diyerek ağzına fermuar çekmiş gibi yaptı.

Eve geldiklerinde Derya meraktan çatlamak üzereydi abi söyle artık yoksa altı ay erken doğuracağım dedi.

Geç otur meyve suyu ve kahveyi alıp geliyorum dedi.

İyi iki dakika daha beklerim galiba dedi.

Cihan kahveyi ve meyve suyunu alıp geldiğinde Derya yerinde kıpır, kıpırdı.

Abicim devlet sırrı vermeyeceğim bir şey konuşacağım sadece.

Olsun abi sen ilk defa böyle bir yaklaşımda bulunuyorsun bu bile büyük bir gelişme dökül bakalım seni dinliyorum.

Tamam o zaman hazır ol söylüyorum.

Derya heyecan ile kafasını salladı onaylarcasına.

Ben aşık oldum.

Aman be abi bu muydu? ben zaten bunu biliyorum.

Merve'den bahsettiğimi kim söyledi şaşkın ilk aşkımdan bahsediyorum.

Aha odunun bir de ilk aşkı varmış ya duyda inanma dedi kendi kendine.

Dalga geçersen anlatmam sana. Tamam anlat dinliyorum.

Ben bu kıza platonik aşıktım ama çok büyük bir aşktı.

Sen ve platonik Allah'ım neler duyuyorum. Ee sonra ne oldu.

Yıllar sonra kızın da bana aşık olduğunu öğrendim hem de Merve ile beraberken. Kafam çok karıştı.

Derya gülümseyerek normal tabi ama neden yıllar sonra öğrendin.

BEBEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin