Ash
Kad java postane bolja od sna , zlo se sprema. Kada sve imate pred sobom ,nešto će vam biti oduzeto. Jer kušnja je ono za što smo stvoreni. Neko gore provjerava čvrstinu naše vjere u Njega ili Nju tako što stavlja kušnje pred nas. Naša reakcija će utjecati na razvoj događaja.
Probuditi se omotan oko toplog , nježnog ,mirisnog tijela je moja vrsta raja. S glavom u njenoj kosi , jednom rukom na njenoj dojci I prsima uz njena leđa a bedra uz bedra , budi I mene I onaj drugi dio mene. Želim je opet ,tu u našoj postelji , sad. Ali osjetio sam prije nego je zaspala da je previše umorna I osjetljiva za bilo kakvu dalju akciju.
Zvijer u meni je opsjednuta njom. Želi je uvijek, želi biti konstantno u njenoj blizini. Da je dodiruje ,koža uz kožu. Da osjeti njeni miris to je smiruje kao I mene. Njena blizina je kao melem za moju dušu. Njen dodir kao zrak potreban za život. A ona je moj život.
Poljubim otisak očnjaka moje zvijeri I ona se promeškolji pod mojim usnama. Polako izvučem ruku ispod nje I podignrm pokrivač do njene brade. Ne želim da odem od nje. Pogotovo ne sad jer je postala moja. Zvanično. Osjetim njenu prisutnost u svojim prsima. Moja duša je obavijena oko njene. Isprepletene su. Srž jedne protkana je kroz srž druge. Jedna bez druge ne bi mogle postojati više.
Okrenem se I pogledam još jednom u nju I uzdahom žaljenja ustanem s kreveta ,popravim posteljinu I krenem prema WearGen-u kako bi dan mogao početi.
Prvo na spisku je da provjerim vremensku razliku o kojoj mudiwa govori. To ne može biti tačno. Nije moguće da jedan naš dan u svemiru je isto što u sedam dana na Zemlji. Jednostavno nemoguće.
Dok hodam koridorom bijeli panel pored mene zatreperi. Stanem I stavim ruku na njega kad na njemu se pojavljiva poziv moga oca. Pritisnem slušalicu u uhu I uzdanem te čekam novi maraton optužbi I kritikovanja. I kao očekivano bez ikakvog pozdrava otac započinje...
"Šta sam ja višoj sili skrivio pa da dobijem potomstvo kao što si ti? Otac ti može umirati a ti ni da pozoveš da vidiš kako je? Našao sam divnu mladenku za tebe , mlada I jedra I rodiće ti dobar broj nasljenika. Ne ko tvoja majka meni...."
I odma ga prekinem jer ako krene s tim kako ga je majka iznevjerila ,kako je bolest sve promijenila ,neće stati do sutra.
" Oče , već imam mladenku, rekao sam ti. Ostavi majku na miru. Zbog čega tačno zoveš u ovo doba dana?"
"Zar otac ne može da nazove svoje dijete kad se poželi?"
"Može oče, a sad mi reci razlog tvog poziva pa da krenem s poslom."
" Pa opet se pokvarila, a ja ne želim nikog da zovem , znaš da će pričati. Ajde ti već znaš I imaš znanje da je popraviš. Dođi danas ,pripremim nam I nešto za jelo."
Uzdahnem , uvijek igra na kartu sažaljenja."Dobro , odoh da riješim šta imam I vidim s mudiwom i onda dolazim. I kupi sebi novi SexBot , ne mogu ja uvijek dolaziti popravljati kad ti zaboraviš kako upravljati s njima. "
Prekinem poziv I stavim prste na vrh nosa. Osjetim glavobolju kako se šunja do moje glave. Dan koji je tako lijepo krenuo, prerasta u katastrofu.
Odem u glavni ured I prihvatim se posla. Dva sata kasnije , pomislim da je mudiwa dovoljno spavala I krenem u potragu za njom. Prvo provjerim odaje, tamo pronađem savršeno urednu sobu. Smrknem se. Osjetim da je sretna. Njena duša vibrira od sreće. Možda je sreća čini urednom.
Krenem prema restoranu I tamo pronađem skoro cijelu posadu koja jede neko novo ,čudno jelo. Pređem pogledom po prostoriji I pogledam prema stolu koji je mudiwa proglasila svojim , ali tamo nema nikoga , čak ni Red-a. Uhvati pogled jednog od IT stručnjaka I on klimne glavom u smijeru komunikacijske sobe.
ESTÁS LEYENDO
Novi svijet🔚 Tiskana 📚
FantasíaKako bi zemlju spasili od samouništenja I kako bi dobili potrebnu pomoć , ljudska vrsta mora da pusti slobodne žene kako bi se provjerilo da li su kompatibilne s plavim ljudima. Camila je prva od mnogih. Ali Camila nije kao druge. Pratite Camilu kro...