32. Poglavlje

1.7K 148 8
                                    

Ash

"Nema šanse da ja to obučem. Boli me kurac za tradiciju tvog kraljevstva I šta je tvoja prababina baba  nosila onog dana  kad je krunisana. A - a. Volim te, ali nema šanse." Govorila je mudiwa dok je gledala u haljinu u mojim rukama.

S rukama prekriženih preko prsa stajala je ispred mene u svom tipičnom izdanju, crne hlače, crna majica I kosa zavezana u konjski rep. Bijes je gorio u njenim očima I pogledom je je bušila rupe kroz haljinu od štavljene kože svete životinje s moje planete. Koža je bila roza I nije imala cijenu. Ubijena je samo jedna životinja I to za ovu svrhu.

"Ljubavi moraš, to je tradicija." Pokušao sam polako da je ubijedim, a da ne razljutim nju I ne uvrijedim stanovništvo svoje planete.

Nakon što je mudiwa u potpunosti ozdravila Romero nas je odbacio kako bi ja konačno prihvatio mjesto koje mi je suđeno. Kralj, suprug, otac. Već su svi obaviješteni od strane Romera, a I glasine  brzo putuju u svemiru, o postojanju buduće kraljice I nasljednice trona. Kad smo sletjeli dočekalo nas je toliko meni poznatih ljudi. Još uvijek zavijeni u crno, zbog žalosti jer su izgubili kralja, ispratili su nas u dvorac.

Mudiwa s Lucy u rukama je sve to posmatrala širom otvorenih očiju, gledala ogromne zidine ukrašene slikama najpoznatijih slikara čija je vrijednost neprocijenjiva. Tehnologija je također bila duboko urezana u naše korijene pa je to za nju sve bilo čudo. Zidovi koji mijenjaju boju u skladu s raspoloženjem koje najjače osjete, bez stepeništa koja spajaju  dva sprata I Romerov brat koji upravlja dvorcem i sve nadgleda.

Svi su već bili obavješteni o predstojećem vjenčanju  pa su pripreme već bile u toku kad smo stigli. Lucy je bila tetošena I svi si bili očarani novim potomkom I prvim spojrm dviju rasa. Bila je neobično mirna I majku je pratila pogledom dok je hodala pored zidova.
Rimer je budnim okom pratio Lucy I napravio imitaciju zidova I svega što mu je Romero prenio u vezi nje.

Jedini problem je bila mudiwa koja je sve ponuđeno odbijla. Bila je tiha I prva rečenica koju je progovorila bila je:
"Ne sviđa mi se ovdje. Želim nazad na brod!" Nije se obazirala na zapanjene uzdahe svih oko nje. Ja sam već navikao na njeno izgovaranje istine bez obzira na okolinu I na osjećaje drugih. Nekako sam je smirio I ostavio Lucy s oduševljenom ruljom dok sam nju vodio u naše odaje.

U odajama sam je privukao sebi i zagrlio. Ovdje niko nije imao pristup osim nas. Ni Rimero niti bilo ko od sluga osim ako nisu pozvani. Poljubim joj glavu I udahnem medni miris. Mogao sam da je izgubim, a sad je tu u mom naručju.

Kako bi je razveselio pokažem joj haljinu koja je stavljena preko kreveta  I koja je nešto najdragocijenije što imamo I reakcija nije bila kao ona što sam očekivao. To nas dovede do ovog trenutka sad.

"Ljubavi, ovo je najskuplja haljina što imamo, nošena samo od strane kraljevske porodice, prilagođava se tijelu." Pokušavam joj objasniti, ali ona je dignula nos I ne želi da je pogleda.

"Barem probaj. Molim te, za mene." Tihim glasom kažem I ona spusti glavu. Zgrabi haljinu iz I ruku I krenu prema drugim vratima. Kad je otvorila provirila je glavu unutra pa onda šokirano pogledala prema meni.

"Kome treba ovoliki garderober?", upita opet gledajući u sobu ispunjenu mojim stvarima. Ulazi unutra vukući haljinu za sobom I trznem se kad ju je prevukla preko praga. Malo zatim vraća se s mojom majicom u jednoj ruci, a haljina I dalje klizi po podu.
"Tvoje?", gurnu mi majicu pod nos.
Kliknem glavom.
"O. Moj. Bože. Udajem se za osobu koja ima više odjeće od mene."

"Možeš li molim te biti malo pažljivija s tom haljinom?", upitam, a ona je samo prebaci preko ramena kao da je kuhinjska krpa.
"Haj sad probaj tu haljinu pa da se I ja spremim I da obavimo to što moramo, želim da obljubim mladenku noćas." Kažem dok je ona gledala u moju majicu.
Podigne glavu I obrvu.
"Obljubiš, ha? Iz kojeg si ti historijskom romana izašao? Da glumim da sam nevina I da me boli?", upita ona.
Odmahnem glavom.
"Hajde molin te probaj tu haljinu. Nemamo više vremena."
"Dobro!", reče ona I krenu prema trećim vratima koja vode prema kupatilu. Dvorac je nastao prije napredka tehnologije I otkrića Gen-ova pa je imao potpuno funkcionalo kupatilo.

Novi svijet🔚 Tiskana 📚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora