Epiloog

4 0 0
                                    

Ik zit op het dak. Het dak waar het allemaal geëindigd is. En toch is de strijd nog niet afgelopen. Micheal is dood, maar hij werkte voor iemand. Ik heb de moordenaar van mijn ouders gedood, maar toch heb ik hun nog niet gewroken.

Mijn voeten bungelen over de rand van het dak. Verstrooid probeer ik het bloed dat nog lichtjes uit mijn wond stroomt tegen te houden. Er komen mensen naast me zitten. Het zijn Thomas, Meira, Andy, Happy en Terry. Het is een lange tijd stil.

'Dus, wat is nu het plan?' vraagt Thomas aarzelend. Ik haal diep adem. 'Toen ik Micheal vast hield, heeft hij me wat verteld. Hij zei dat hij voor iemand werkte, dat het zijn missie was om mijn ouders te vermoorden.' Ik kijk hem aan. 'Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat die persoon nooit meer het daglicht zal zien.'

'Dus, hoe ga je dat doen?' vraagt Meira. Ik haal mijn schouders op. 'Daar komen we vanzelf wel achter gok ik.' Het interesseert me op het moment echt niet.

Mijn voeten hangen over de rand van het dak. Ik ben gebroken. Alle liefde in mijn hart is weg. Alleen voor Thomas voel ik nog een klein vlammetje laaien. Maar zelfs die staat op het punt om uit te gaan.

Ik zal deze strijd winnen. Ik zal mijn ouders wreken. Kosten wat het kost. Al word het mijn dood.

Test Projects (deel twee van de broken arrows triologie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu