10

2.3K 344 73
                                    

مرررسی که داستانو میخونید و تو ریدینگ لیستتون اد میکنید❤❤❤

خواهش میکنم ووتو کامنت رو فراموش نکنیدد‌‌..‌...چون واقعااا انرژی میده به آدم برای ادامه دادن داستان....✌🏻

___________________

د.ا.ن.لویی

_نه اصلا همچین چیزی نیست...

+ببینید ما در واقع از خدامونه با امرالد و طراح معروف و کار بلدی مثل لیام پین همکاری کنیم....ولی ما اصلا دنبال دراما و شایعه برای برندمون نیستیم...اینو خودتون از قبلم میدونستید جناب تاملینسون

دستمو کلافه رو پیشونیم میکشم....

_...ولی واقعا نمیشه بخاطر کار ، این زوج خودشونو حبس کنن...اونا زوج مشهور و محبوبی بین مردم هستن... همچنین دشمنای زیادی هم دارن...و تو این مدت حتی اگه انگشتشون اشتباهی به یه آدم معمولی تو خیابون خورده باشه...کلی شایعه و مشکلات دیگه ای براشون به وجود اومده...تو این مدتم لیام تمام تلاششو کرده بود کوچک ترین اتفاقی نیوفته....ولی نمیتونه همه چیز رو کنترل کنه که....
در ضمن با کنسل شدن این قرارداد....همین‌طور که خودتونم میدونید، خوش‌شانسی بزرگی مثل لیام پین رو از دست دادین...

+اِممم....شما درست میفرمایید....امم...در حقیقت من در حال حاضر نمیدونم چه جوابی به شما بدم...ولی فکر کنم برای آخر هفته بتونیم یه جلسه بذاریم....

با اینکه میدونم نمیبینه نیشخندی میزنم و گوشی رو تو دستم جا به جا میکنم...

_فکر بدی نیست...ولی آخر هفته من ترجیحم اینه که برای بستن قرار داد جلسه بذاریم...

+خب...خب من بهتون خبر میدم

_لطفا تا فردا خبر بدین...وگرنه مجبوریم رو کمپانی های دیگه فکر کنیم...تا همین الآنم دیر شده...

+بله بله حتماا...

_ شب خوش

گوشی رو میذارم و نفسی از روی راحتی میکشمم...این است قدرت تاملینسون...کمی بلوف زدن بعضی وقتا کاملا جایزه....
این قرارداد لعنتی بایددد بسته بشه..."وگرنه شرکت تا پای ورشکستگی میرره"...
خدای من هنوزم عصبی شدن لیامو امروز یادم نرفتهه....
به زور آرومش کردم و بردمش خونه...امیدوارم قرصاشو خورده باشه ...
لعنتی نمیدونم کی میخوادد از دست اون دارو های فاکی راحت بشه....
بعد از اون اتفاق دیگه لیام ، لیام سابق نشد....

تصمیم میگیرم بهش زنگ بزنم که هم حالشو بپرسم و هم کمی خیالشو راحت کنم بابت این موضوع...

انگار که خوابه...

میخوام قطع کنم که صداش میپیچه تو گوشممم

لی: چیهههه لو؟

من نمیدونم چرا یه بار نشده با روی خوش جواب اون تلفن به فاک رفتشو بده...

Crazy in Love [Z.M,L.S]Where stories live. Discover now