Bölüm 9

37.4K 2K 235
                                    

Resim ( Almira ve Yiğit:)

                                                                                        -&-

Yatakta etrafımda dönerken bir anda yatakta doğruldum. Kan ter içinde soluk soluğa kalmıştım.Hızlı hızlı nefes alıp veriyordum.Etrafıma bakındığımda gecenin karanlığı bana gecenin hala bitmemiş olduğunu gösteriyordu.Kollarımda beni kendimden geçirecek ve vücudumun her bir santiminde hissedeceğim sert bir acı hissetmiştim. Ağzımdan acıyla inlemeler çıkarken iyice dişlerimi sıkıp yataktan zorla kalkabilmiştim. Bir anda kollarımda yedi tane alt alta v şekli parlamaya başladı. Gözlerim ona kayarken yavaşça aynaya doğru ilerledim.Vücudumu hapseden bu acı beynimide hapsedip ne yapmam gerektiğine engel oluyordu. Odanın içi sanki bütün şehrin ışıklarını toplamışım gibi kolumdaki şekiller yüzünden aydınlanıyordu.

Kollarımdaki yedi v şekli yavaşça büyümeye başladığında kıyafetlerim onun içinde kayboluyor ve yanan bir kağıdın külleri gibi parçaları etrafa saçılıyordu. Vücudum ışıkla kaplanırken hem acı çekiyordum hem şaşkınlıkla kendi değişimimi izliyordum. Işık beni bir elbise gibi yavaş yavaş sardığında bir yandan vücudumu ateşe sokmuşlar gibi yakıyordu. İki v şekli ters bir şekilde alt kısmımda etek şeklini alırken iki düz v şekli göğüs kısmımı kapatıyordu. Diğer iki tanesi kollarımı zikzaklar şeklinde sarmalamıştı.

Son v şekli alnımın tam ortasında bir anda parlayıp sönmüştü . Işıklar beni öylece sardığında boğulduğumu hissedip zorla nefes almaya çalıştım. Sonra bir anda ışığın hepsi kaybolduğunda oda tamamen karanlıklara bürünmüştü. Hafifçe yalpalayıp ayakta durmaya çalıştım. Ayaklarımı yere sürterek yavaş yavaş yürüdüm.Zar zor nefes alıyordum.Titrerken kollarımı kendime sarıp giyinmem gerektiğini düşündüm.Karanlıkta giysi dolabını ararken bacağımı sivri bir şeye çarptığımda ağzımdan küçük acı bir inilti dökülmüştü. Birisi odama girer de beni böyle görür diye lambaları açmak istememiştim.

Elimle dolabın kapağını bulmaya çalışırken gözlerim daha çok bulanıyordu. Dolabın kulbunu tuttuğumda hızla kapağını açıp elime ilk gelen kıyafeti üstüme geçirdim. Gözlerim karanlığa alıştığında yatağımı bulabilmiştim. Çarşafımın altına girip kendimi vücudumun tüm yorgunluğuyla uykunun kollarına bırakmıştım. Uyanık kalmaya dayanamamıştım.

                                                                         -&-

" Paşsha paşsha. Kalk kalk." Kulağıma tiz bir ses gelirken gözlerim birbirine yapışmış gibi gözlerimi zorla açabildim. Midemdeki bulantı öğürmeme sebep olmuştu. İçimde kusacakmışım gibi bir his vardı.Yatakta bir dakika bile beklemeden hızla kalkıp odamdaki banyoya koşmuştum.Suyu açarken aynada kedime şöyle bir baktığımda yüzümü buruşturdum. O anda burnumdan kan geldiğinde elimi kana doğru götürüp ona dokunmuştum. Berbat görünüyordum.

Hiçbir zaman vücudumdan kan akmamışken şimdi kanı görmek garip hissettirmişti. Gerçekten kıpkırmızıydı. Suyla yıkayıp güzelce temizlememe rağmen durmak bilmeden akıyordu. İçimi saran korkuyla daha hızlı temizlemeye çalıştım. Vücudum bana inat kendi bildiğini okuyordu.Bu dünya beni daha çok korkutmaya başlamıştı. Kendi vücudumu tanımadığım için ona ne olduğunu biliyordum.

Belki yarım saat kendi başıma kanı durdurmak için uğraşmıştım. Kanlı tşörtümü hızla çıkarıp kendimi duşa attım. Nefes alırken burnumun içi fena halde acıyordu. Kan tadı genzime kaçmış öksürdüğümde ağzımdanda kan gelince sakin olmaya çalıştım. Sakin olmazsam korku bana neler yaptırırdı bilmiyordum. Duşumu güzelce alıp kanlardan temizlendikten sonra giysi dolabımın yanına gittim.Bu sabah mükemmel uyandığım söylenemezdi.

IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin