*Ella*
Luna a trecut surprinzător de repede după bal. 7 Martie deja, Alessio și Rico au trecut cu bine de simulările care li se dau in clasa a XI-a pentru examenul de promovare din a XII-a. Fetele se înțeleg bine cu iubiții lor, cel mai romantic mi se pare Rugero, care o ia pe Rosa de la liceu zi de zi. Franco e ocupat cu facultatea, dar iese cu Emma in fiecare seara, aproape. La suc, la film, la cina, la știu eu ce expoziție sau, pur și simplu, la plimbare.
Eu și Rico ne simțim unul pe altul. E ciudat, dar unic, special și foarte frumos. Îl simt când e trist. Îl simt când vrea sa ii fiu alături, când vrea sa îl imbratisez, sa ma lipesc cu totul de pieptul lui, sa ma mângâie pe par, îl simt când vrea sa îl țin de mâna. Chiar nu credeam ca cineva ar putea avea nevoie de mine. Rico are, sau așa mi-a zis, cel puțin.
Și acum îl simt. Ii simt respirația, de fapt, venind către banca mea, in clasa mea. Sunt urcată pe banca, spre culoar, iar când vine Rico, ma cuprinde de talie. Eu ridic nasul și zâmbesc. Ma săruta ușor pe nas, apoi coboară discret pe buze. Sunt foarte mulți ochi curioși și pârâcioși in clasa noastră, și nu e bine sa riscam. Iar atunci cand ma sarut cu el, fie și doar un pupic micuț și inofensiv, e destul sa fiu eu foarte conștientă de fiecare părticică a corpului meu: fiecare celula, fibra, picătura de sânge, nu e nevoie sa simtă și alții ce simt eu. In momentele acelea, fie ele și foarte scurte, simt cum mi se limpezesc gândurile și cum totul pare posibil.
Mâinile lui îmi aranjează un pic mânecile de la tricoul roz. Chiar și urcată pe banca sunt mai scunda decât el. Ma enervează groaznic asta, dar lui Rico ii place la nebunie.
Uneori ma simt prost pentru ca am o poveste de dragoste atât de frumoasa. Uneori simt ca am prea mult, ca nu merit, ca sunt o fata prea simpla și prea modesta pentru a avea parte de un băiat chipeș, atent și tandru, iubitor și protectiv, de prietene atât de uimitoare, de o viața atât de minunata și strălucitoare. Poate ca nu a fost mereu așa, dar momentele mele frumoase eclipsează mereu momentele in care am crize de la sânge.
Eu și Rico ne îmbrățișăm și ma întreabă la ce ora ies.
-Azi, la 2. Nu facem ultima ora.
-Perfect. Nici noi.
Ridic o sprânceană.
-Serios. Cu toate ca as chiuli pentru tine, completează el, întorcând capul.
Chicotesc. Flora vine și îl bate pe spate pe Rico.
-Făt-Frumos, dacă ma scuzi, zice, și se apleacă la ghiozdan sa își ia din cărți.
-Și dacă nu te scuz, vulpițo? întreabă provocator.
-Problema ta, ridica din umeri.
Rico pufneste și îmi lipește un pupic pe frunte.
-Ne vedem la poarta.
Aprob din cap. Se duce spre usa clasei.
Probabil ca am rămas cu ochii ștampilati in direcția lui, caci Flora se simte nevoită sa îmi facă cu mâna in fata ochilor.
-Ai auzit, Ella? Unde e Rosa?
-Nu știu, ii zic, după ce ma deblochez.
-Răspuns gresit, se aude o voce in spatele meu. Cobor de pe banca și ma așez pe scaun.
-Unde ai fost toată pauza? întreabă suparata Flora. Aveam nevoie de tine pentru fizica. Ce ma fac dacă toate prietenele mele umbla cu prietenii lor chiar și la școala?!
Rosa ridica din umeri, iar eu ii arunc o privire care cere iertare.
-Aveți noroc ca va iubesc, spune și ne arată cu aratatorul.
Îmi iubesc prietenele. Am început sa ma înțeleg foarte bine și cu Emma. De obicei, ma tine la telefon minute in sir doar ca sa povestească cât de perfect este fratele meu, și ca sa ma roage ma asigur ca Franco chiar o place. Este tare dulce.
Eu și Anne am progresat, de asemenea, foarte mult. Vorbim mai des, radem și îl tachinam pe Alessio împreuna, iar din fata timida și ascultatoare s-a transformat intr-o vorbitoare care nu rămâne niciodată fără cuvinte. Este, parca, mai vesela, de când cu e Alessio. Schimbul de experiența al gemenilor cu Emma s-a terminat, dar, acum, Emma s-a mutat aici. Au venit și părinții ei, au înscris-o la liceul nostru și cred ca va absolvi aici. La Julie, de asemenea, au ajuns părinții ei de curând.
Cu alte cuvinte, acum ne-am făcut un mic grupuleț. Eu, Anne, Flora, Rosa, Emma și Julie, alături de Rico, Alessio, Lucca, Rugero, Franco și misteriosul Matteo, care are mereu câte o surpriza pentru Julie. Ma întreb ce o sa ii dea de 8 Martie.
De fapt, chiar îmi place sa fiu împreuna cu Rico. Nu regret ca l-am placut, și nu regret ca, pe zi ce trece, sentimentele mele fata de el cresc, imbobocesc, ca apoi sa înflorească.
Și sper ca nu se vor ofili vreodată.
CITEȘTI
Înghețată de iubire
RomanceȘtim toți aroma de înghețată Straciatella. Dar unei fete dulci, cu inima mare și vise mărețe, a carei mama iubește înghețata cu aceasta aroma, ce nume i s-ar potrivi mai bine decât Straciatella? Aveți in fata o poveste delcioasa de dragoste, scrisă...