Capitolul 18

39 3 0
                                    

Simt un gol în piept. Încerc sa înghit, dar parcă îmi vine înapoi tot. Așa ca decid sa ies din piscina. Mă urc pe margine și îmi las picioarele sa atârne în apă. Emma vine și mă apuca de picioare.
-De ce stai? Hai în piscina!
-Nu, îmi vine sa vomit, îi spun, iar ea mă privește compatimitoare și se sprijină de peretele piscinei.
Ochii îmi fug asupra lui Matteo și Julie. Se săruta, dar au gurile deschise, deci e mai mult decât un sărut micuț și inofensiv. Ma întreb cum e. Cum se simte? Ce simți tu, pe interior? Am citit în toate cărțile ca e foarte frumos, ca simți furnicături pe toată șira spinării și toate cele, dar totuși vreau sa simt și eu. Nu sunt egoista, nu?
-Bombonică, ce ai? ma întreabă Rico.
-Vrea sa știe cum e sa săruți cu limba, zice Emma, iar eu ma simt brusc mai rău.
-Ce naiba, Emma?! ii zic, iar ea se uita la mine cu privirea "Știu ce fac".
Pe Rico îl bufnește un ras moale, și se apropie de mine. Ma ia de talie și se lipește de mine. Îmi las capul pe capul lui și îmi plimb mâna un pic prin suvitele aurii. Ma prinde de spate și ma coboară in piscina. Îl tin după gât, îmi încolăcesc picioarele după el. Ma simt mai bine, nu îmi vine sa vomit și Rico e atât de moale, cald, protector, calm. E atât de perfect.
-Vrei sa te surprind cu un sarut?
Ei, ma surprinzi cu întrebările.
-Da, ii zic lui Rico și îmi zâmbește.
-Bine.
Ne mai agitam prin piscina, Emma se ia la cearta cu niște boboace, dar se retrage când își aude telefonul sunând. Iese pe mal și vorbește cu Franco pe FaceTime.
-Ros, tu nu vorbești cu iubi? o întreb, iar Julie rade.
Rosa face botic, și raspunde:
-După piscina, când nu avem atâția ochi care sa ne perturbe.
Încă stau in brațe la Rico și nu vreau sa ma dau jos. Îmi sprijin capul de umărul lui.
-Arați foarte dulce, îmi zice Franco, când întoarce Emma camera spre piscina.
-Mersi, ii zic, scoțând limba.
-Și tu ești dulce, ii striga lui Alessio, care o tine pe Anne in spate.
Numai dulce nu se poate numi Alessio, care, in secunda următoare, azvarleste cu apa peste ecranul Emmei.
Emma se uita suparata, dar ii trece când reîncepe conversația cu Franco.
-Cum de am reușit sa ne cuplam amândoi in aceeași perioada? ma întreabă Alessio.
-Nu știu, ii răspund, apoi îl stropesc cu apa.

-Inchide-ți fermoarul la hanorac! îmi spune autoritar Alessio.
-De ce?! Nu îmi e frig, ii zic.
Își da ochii peste cap și cred ca ar vrea sa ma strângă de gât, dar încearcă sa își păstreze calmul.
-Ella, ești deja răcita, și încă ai parul ud, iar afara bate vântul! Cred ca o sa fie și furtuna. Pe bune, inchide-te, și pune-ți gluga o data!
O fac doar ca sa scap de gura lui. Știu ca are dreptate, dar drumul de la piscina pana la vila e scurt, și nu cred sa ne ia pe sus vântul, sau vreun curent. Of, Doamne.
-Dacă ți-ar fi zis Rico, ai fi ascultat din prima, bombăne Alessio, întorcându-se.
-Atunci ce-ar fi sa te duci și tu la Anne? ii spun in urma, dar nu ma aude.
Ma îndrept spre grupul meu de fete, care povestesc despre ce vor sa facem in camere.
Principalele idei sunt "Adevăr sau provocare", cărți, probabil ca o sa vorbim, dar va fi destul de plictisitor, totusi. Asta dacă nu facem rost de băieți cumva.
Când intrăm in vila, ma cuprinde un val de caldura groaznic, care ma face sa ma opresc din respirat. Urc scările greu, apoi ma opresc in fata ușii ca sa îmi trag răsuflarea. Rosa descuie usa și intram toate 6. Ma așez pe pat, încercând sa respir, in timp ce dau hanoracul jos.
-Acum ce facem? întreabă Julie.
-Sunt singura căreia ii e foarte cald? întreb, iar Flora vine la mine. Îmi pune mâna pe frunte, apoi îmi șoptește: "Arzi."
Clipesc. Îmi vine sa plâng. Ma trantesc pe pat, iar Flora deschide troller-ul, sa scoată o pastile de febra. Fetele se mișcă prin camera, punând hainele la loc și la uscat, și vorbind cât le tin plămânii.
-Ia-o, zice, întinzând pastila.
O înghit ascultatoare și ma întind la loc.
-Stai liniștita puțin. După te schimbi și chestii, ok? îmi zice Flora și așteaptă sa ii confirm, înainte de a se întoarce și a începe sa își desfacă geanta de la piscina.
Flora este cea mai buna prietena a mea de când ne-am născut. Am făcut primii pași împreuna, mi s-a descoperit boala când am fost sa ne facem analizele de 3 ani, am început grădinița, apoi școala împreuna-unde ne-am împrietenit cu Rosa-, am intrat la același liceu, iar acum facem, mereu, totul împreuna. Este o fire nebunatica, pasionala și romantica, dar foarte sensibilă. Nu plânge foarte des, dar se enervează urat de tot. Problema e ca, atunci când se enerveaza, tine totul in ea, și nu ne spune ce o deranjează. Practic, vrea sa înțelegem ceva ce nu știm, așa ca e dificila. Nu plânge, nu tipa, nu înjură ca alte fete, ci doar tine in ea, pana cineva se prinde care e cauza și începe sa discute cu ea. De cele mai multe ori, eu și Rosa ne dam seama, dar sunt situații in care Flora tine in ea nervii și câte o luna, iar când explodează, e in stare proasta cam tot atât.
Eu sunt altfel. Rosa e altfel. Dar suntem foarte apropiate unele de altele, așa ca ne putem baza. Nu rămânem niciodată singure.
Ma trezesc din visare când îmi simt tricoul lipit de corp. Fac un efort sa ma ridic din pat, apoi îmi aleg haine de schimb și îmi iau un alt prosop, uscat. Fetele stau pe telefoane, iar Flora se uita atent la mine înainte sa închid usa de la baie. Îmi fac un dus rapid, ma îmbrac in pijama și îmi desfac bagajul de la piscina.
Apoi usa se deschide și intra Matteo.
-Salut, fetele! Ce faceți?
Doamna de matematica îl pândește din cadrul ușii ei.
-Bine, zice Julie și îl ia in brațe.
-Sa va amintesc ca nu aveți voie in aceeași camera, da? întreabă acid doamna de mate. Cred ca e geloasa pe relațiile noastre.
-Stați liniștita, nu avem astfel de gânduri.
Matteo inchide usa, după ce o săruta pe Julie.
Fereastra de deasupra patului meu se luminează brusc și un zgomot îmi sparge urechile. E furtuna. Afara e furtuna. Minunat.
Ma întind iar in pat. Emma se aseaza pe jos și scoate pachetul de cărți.
-Cine joaca?
Fetele se strâng in jurul ei și decid sa ma duc si eu. Jucam câteva ture de macao, apoi Lucca bate la usa și joaca și el. Se strâng toți intr-un final și ne jucam cărți, apoi suntem întrerupți de o bătaie in usa. Rico se ridica și, când vede ca e domnul de sport, le spune băieților sa se ascundă. El se bagă sub patul meu, Lucca și Matteo se ascund in baie, iar Alessio intra in șifonier. Noi rămânem pe podea. Când intra, doar se uita prin camera și ne spune "Noapte buna!" destul de dezamăgit. Pe toate ne bufnește rasul.
Afara încă tună, dar eu nu simt. Dacă nu voi bagă de seama nici când voi vrea sa ma culc, va fi bine. Dacă nu, Flora se va înființa lângă mine, ca de obicei.
-Ieșiți, le striga Flora băieților, deschizând usa de la baie.
-A fost palpitant, zice Lucca, luând-o in brațe pe Flora și aruncând-o pe pat.
-Lucca!!! rade Flora.
Emma și Julie au început sa danseze, iar Rosa vorbeste cu Rugero la telefon. Anne s-a asezat in brațele lui Alessio, pe pat și mai ca adoarme.
-Cred ca ar fi cazul sa ne culcam, zic, iar Anne deschide ochii și îmi zice din priviri ca e de acord.
-Singure!? întreabă Emma oarecum enervată, dar și trista.
-Bine, dar nu pot sa o deranjez pe Anne, zice Alessio, mângâind-o pe Anne pe par.
-Las' ca adoarme la loc, zice Emma, trăgându-l de mâna. Alessio o pune pe Anne cu capul pe perna, apoi se ridica și își aranjează tricoul. O pupa pe frunte. Așa ma mai pupa și pe mine, dar totuși... totuși, la ea pare altfel. Ei ii transmite alt fel de iubire, și pare ca o relaxează. O învelește, apoi vine spre mine.
-Vei putea sa dormi?
-Da, ii spun. Dacă nu pot, vine Flora. Sau ma duc eu lângă ea.
-Ma chemi, bine? Pot sa stau cu tine, completează in șoaptă, trăgând cu ochiul la ursulețul pe care l-a lăsat in pat.
-Doar in situație extrema, ii fac cu ochiul și îl împing afara din camera. Coboară in urma celorlalți băieți și se aud ușa camerei lor inchizandu-se.
Încui usa, apoi dau sa ma bag in pat, dar văd ca Emma a scos bezele și popcorn. Rămân blocată.
-Seara fetelooor! zâmbește ea foarte fericita. Scoate laptop-ul și il deschide, apoi scrie parola și intra pe Netflix.
-Credeam ca vrei sa ne culcam, zice Flora confuza.
-Ă, era doar un pretex ca sa scăpăm de băieți? Zău așa, cum de nu v-ați dat seama? zice, dând ochii peste cap.
-Dar lui Anne chiar ii e somn, protestez.
-Las-o sa doarmă atunci. Oricum stingem lumina.
Julie o stinge, și se urca in patul ei și al Emmei. Rosa se urca lângă ele, apoi Flora, iar eu realizez ca îmi trebuie un factor care sa ma distragă de la furtuna de afara, așa ca ma înghesui lângă Flora.
-Ce film punem?
-Hai sa nu plângem, totuși, zic.
-De ce, nu vrei sa te vadă iubi cu ochii umflați?
-Nu, doar ca... ar trebui sa păstram ziua placuta.
-"Midnight Sun", zice Flora.
-"Sub aceeași stea", zice Julie, dar toate scoatem un "Nu" prelung.
La filmul ala plângi ori de câte ori îl vezi, fie ca ești mică sau mare, sau dacă îl vezi cu prietenele, iubitul, bunica, iarna sau vara, prima sau a mia oară. Deci clar nu.
-"Tututor băieților pe care i-am iubit", șoptește Anne, și se întoarce cu fata spre noi.
-Te uiți și tu? întreabă Flora, iar ea da din cap ca nu, apoi se întoarce pe partea cealaltă.
-Hai sa ne uitam la asta, zice Julie, deschizând o punga de popcorn.
Așa ca ne uitam la "Tuturor băieților pe care i-am iubit".
Ochii mi-au devenit grei pe la jumătate, așa ca m-am dus in pat și am încercat sa adorm, pentru ca nu am vrut sa pierd ocazia. Și am adormit, cu imaginile de la piscina in minte. In regula, și imaginându-mi cum e sa te săruți. De-adevăratelea.

Înghețată de iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum