Capitolul 27

44 1 0
                                    

*Ella*
Mi se pare ca timpul trece mult mai repede de când mi-am mărit grupul de prieteni. Și de când am un iubit, evident.
Maine e 1 Aprilie, dulce data de 1 Aprilie și am copt o "păcăleala" incredibila pentru Franco. Cred ca și Alessio mi-a pregătit ceva, ar trebui sa ma gândesc serios.
In orice caz, azi e luni, iar eu am o buna dispoziție tare greu de stricat. Ma îmbrac cât de colorat pot și cobor fericita la parter, unde Alessio se uita pe geam pierdut.
-Buna dimineața și ție! ii spun zambind și îmi arunca o privire supărată.
-Nu prea buna? întreb și oftează, ridicându-se de pe scaun și trecând pe lângă mine.
-Alessio, ce ai?
-Nimic, doar hai la liceu.
-Alessio?
-Ella, poți doar sa fii sora mai mica și ascultătoare, nu mica și curioasa?
-Nu, ii zic, dar nu ma ia în seama.
Își pune adidașii și iese din casa, lăsând usa deschisă.
Rico tocmai ajunge când ies și eu și ma cuprinde într-un sărut. Alessio merge înainte, cu mâinile afundate in hanorac. Rico se uita la mine curios și ii fac semn ca nu știu.
Mergem in liniște și nu ne oprim la casa lui Anne.
-Anne? întreb și Alessio spune:
-Ce am spus de sora mai mică?
Ma aprind.
-Alessio, vrei sa înțeleg ceva ce nu știu!
Ma opresc și bat din picior ușor, ca Bocanila in "Bambi". Alessio se oprește și se uita la mine ca la un extraterestru, aruncându-mi o privire de genul "Ai terminat?", iar apoi, văzând ca nu îl slăbesc din priviri, vine si ma imbratiseaza.
-Scuze, îmi spune, după ce ma lasa sa respir.
-E ok. Sa ghicesc... tot Anne te-a întristat?
-Mda. Dar sunt bine. Abia aștept sa o văd la liceu.
-Hai mai repede, in cazul asta! ii spun alarmata și îl ocolesc, mărind pasul. Îl aud pe Alessio pufnind și apoi pe Rico in spatele meu, luându-ma de talie și lipindu-mi un pupic pe gât.
Ajungem la liceu și buna dispoziția mea revine. Vorbesc cu Rosa toată dimineața despre weekend și simt ca îmi ascunde ceva, dar o las. Sunt destul de mare încât sa îmi dau seama ce se întâmpla atunci când rămâi singura in casa cu iubitul.
Și eu am fost singura in casa cu Rico. Mai era și Alessio, ce-i drept. Doar ca noi am dormit separat. El cu Alessio și eu la mine. Cel puțin, o jumătate de noapte.
Sau oare s-o fi numit dormit? Cred ca au bubuit in camera lui Alessio pana pe la 4 dimineața. Dar, când m-am dus sa ii cert, amândoi dormeau asemeni unor îngerași. Așa ca m-am cuibărit și eu in brațele lui Rico, el m-a simtit și m-a strâns la piept. Am putut sa adorm la loc foarte repede și foarte liniștita.

Liceul s-a zugrăvit intr-un timp record și, deși as fi vrut oarecum sa mai stam acasă, ma bucur. Ar fi fost foarte trist ca liceul sa ardă. Nici nu am aflat încă de unde a pornit focul, dar am aflat ca fata pe care o ținea Marcus sub brat are astm. E o fata simpatica din câte am văzut, dar pare foarte răsfățata.
As zice perfecta pentru Marcus, dar ce treaba am eu sa dau sfaturi in relații?

Ies din clădirea liceului inimaginabil de energica și îl văd pe Rico in fata. Merg ușor in spate și aștept sa ieșim pe poarta. Azi și-a luat geanta și o poarta pe umar, așa ca îmi permit sa ii sar in spate. Se sperie, dar știe ca sunt eu și îmi prinde picioarele. Apoi îmi șoptește un "Da-te și te iau după", așa ca ma dau jos ascultatoare, având in vedere ca aura de fata curioasa a dispărut.
Ma ia de mâna și ii văd și pe restul ieșind. Flora l-a așteptat pe Lucca, iar Rosa a ieșit alături de Julie, care o aștepta pe Emma. Matteo vine in spatele lui Julie și o face sa tresară când ii pune mâna pe după umeri, sărutând-o pe par. Anne vine din spate cu Alessio, vorbind, probabil, despre "Viața mea și a ta".
Imaginea de după zidul școlii ma surprinde și ma opresc din mers. Fetița asta-și ma refer, bineînțeles, la îngerașul de Xandra-știe sa își facă apariția in stil mare. Ne prinde ori pe toți la un loc, ori pe bucatele. Și ghiciți ce varianta a ales acum!
Se îndreaptă furioasa spre blondul amintirilor mele, Jonas, și afișează un zâmbet dulce.
Lucca ma împinge ușor, dar nu ma mișc. E prea interesant. Flora îi spune și ea lui Lucca "Sst" și Lucca oftează resemnat, privind alături de noi.
-Cum a fost săptămâna ta? întreabă îngerașul.
-Foarte frumoasa. Ca weekend-ul, de altfel, spune, trecând o mâna prin parul abia tuns.
Xandra are un aer relaxat.
-Și a fost plăcută noaptea cu provocările? întreabă.
-Ce noapte? întreabă la rândul lui, arătând plictisit.
-Hmmm, oare aia in care l-ai provocat pe Oscar sa se culce cu alta?! Tontule!
-Știam ca ești oarecum nebuna, dar nu cumva întreci măsura, pisi?
-Du-te dracu' cu toate apelativele tale, idiotule! zice Xoxo nervoasa și îi trage o palma, trântindu-l aproape de pământ. Cade in genunchi.
-Xandra, ce ai?! spune împleticit, mărind ochii.
Și trage o înjuratura pe care nu o sa o menționez.
-Uite, un iubit! spune și se apleacă pe vine.
Jonas nici nu așteaptă altceva. O prinde de umeri și o ridica de zidul liceului, lipind-o de cimentul tare.
-Tarfo! Îți merge cu oricine, dar nu cu mine! Și ce dacă l-am provocat? Dacă Oscar ținea cu adevarat la tine, nu paria! Ești o păpușa, o jucărie pentru el! Trezește-te, proasto! tipa și Xandra ii da una intre picioare. Jonas se arcuiește și Xandra cade de zid. Se ridica și ii trage una după ceafa, apoi se apleacă din nou și ii trage un pumn in ochi. In ochii in care m-am scufundat odată.
-Asta pentru ca m-ai făcut "jucărie". Și poate ție ți se pare amuzant, dar nu e! spune, înjurându-l de tot ce se poate.
El ii da un cot in burta și o tranteste de pământ. Xandra ii prinde brațul și se ridica peste el.
Simt cum mâna se desprinde din a lui Rico și îl văd pe blondul meu alergând spre cei doi. O ia pe Xandra de talie și o ridica incet. Ea se împotrivește și se uita urat la el, dar și el se uita la ea sever. Nu îmi amintesc aceasta parte a lui. O trage mai spre grupul nostru, fără sa uite de Jonas și trecutul lui și spune:
-Știi cine se comporta cu fetele de parca ar fi jucării? Tu, blondule, ii zice și se întoarce, tinand-o pe Xandra strâns de ambele încheieturi.
-Dobitocul, mai murmura el, in timp ce Xoxo bodoganeste și ea.
-Calmează-te. Gata, ii spune și Xandra se imbunează un pic. Oscar vine speriat spre micutul înger și se uita la Rico. Xoxo ma vede-probabil ca ma holbez la ei doi, deși nu doresc asta absolut deloc-și iar se înrăiește. Își smulge mâinile din ale lui Rico și mai șoptește un "Mersi" strâmb, apoi se năpusteste în bratele lui Oscar, care o săruta întâi pe frunte, apoi își pune una dintre mâini în parul ei, iar pe cealaltă pe talie și ii ridica ușor capul, sărutând-o pe buze. Totuși, pot sa jur ca Miss i-a zâmbit un pic lui Rico cand a luat-o de pe blond. As spune ca Xandra era in stare sa continue bătaia.
Rico isi da ochii peste cap și vine la mine.
-A fost frumos din partea ta.
Ii pun o mâna pe piept și ma strânge lângă el. Trecem pe lângă Jonas și îmi dau seama ca Rico se lupta foarte mult cu orgoliul ca sa nu il ridice.
Emma și Julie comentează in continuu despre scena asta, iar Flora și Rosa discuta cu Lucca pe aproximativ aceeași tema. Ochii Florei se luminează deodată și fuge spre Anne, expediindu-l, însă pe Alessio. Șușotesc pana ajungem la Anne și apoi amândouă par entuziasmate.
Poate ca nu sunt singura care a aprins cuptorul pentru mâine.
In orice caz, primul obiectiv pe ziua de azi este sa cos mânecile de la cămășile lui Franco. De obicei, își pregătește cămășile pentru săptămâna de luni-marți. Deci știu exact ce cămașă va îmbrăca mâine la facultate, unde au uniformă obligatorie. Pentru siguranța, însă, cos toate mânecile pentru cămășile pregătite pentru săptămâna asta. Oare Emma se va supăra și ea pe mine? Ma bufnește rasul in timp ce cos manșeta. Emma va rade cu lacrimi.
Imi fac temele, apoi trag un pui de somn. Vorbesc cu Rico pe Skype și închidem in jurul orei 11. Ma întorc de pe o parte pe alta pana pe la 12 și decid ca ideea de a adormi e consumată. Organismul meu are multă energie in el. Iau laptopul, ma așez comod in pat și dau drumul la un episod din "Teen Wolf". Urmăresc acțiunea și, după al doilea episod, ma curpinde o oboseala dureroasa. Adorm și, probabil din cauza lui Jonas, visez clipele de teroare cu al treilea iubit, Will.
Dar e o poveste pe care o veți afla alta data.

Înghețată de iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum