Capitolul 13

42 2 2
                                    

*Emma*
Inima imi bate salbatic. Cred si eu, nu am stat linistita nici macar o secunda de cand am venit de la liceu. Doamna diriginta ne-a anuntat ca vom avea ocazia sa facem schimb de experiența anul acesta, fiind clasa a XI-a, dar nu știam ca mi se va întâmpla atât de curând.
Parca s-au aliniat stelele! Uf!
Pot spune ca am cunoscut un baiat, cu toate ca l-am văzut o singura data, și anume alaltăieri, prin telefon, in timp ce vorbeam cu cea mai buna prietena a mea, Julie, care se muta din San Francisco înapoi in Florența, unde s-a născut. Băiatul era verișorul ei.
Îl cheamă Francesco, dar ei ii spun Franco. Este superb, de la nume, pana la modul in care arata. Are niște ochi verzi, tulburi, plini, parca, de gânduri și sentimente, iar parul este saten spre negru. Are câțiva pistrui, dar foarte adorabili, și ii conturează fata minunata. Pare deștept, dar nu tocilar. L-am văzut pentru câteva momente, am înghețat, m-am blocat, și tot ce am reușit sa spun, după ce el a dispărut din cadru, a fost "Doamne! E perfect!". Dar fetele au închis telefonul in secunda doi, iar eu am rămas cu ochii atintiti spre tavan.
Mi-am făcut bagajele și acum trebuie doar sa mi-l definitivez pe cel de mâna, pe care îl voi avea in avion. Plec in doua ore de la aeroportul principal din San Francisco și o sa ajung mâine dimineața, la ora 7. Va fi sâmbătă, apoi duminica, iar luni ma voi duce la școala pe care o frecventează cei cu care fac schimbul de experiența. Sunt doi băieți, gemeni din câte am înțeles, și vin aici pentru un concert, așa ca doamna diriginta s-a gândit ca as putea face schimb de experiența cu ei.
Iau telefonul și vreau sa o sun pe Julie, dar fac un mic calcul și îmi dau seama ca este la bal acum. Ar fi foarte urat din partea mea sa ii întrerup seara. In plus, ar fi o surpriza tare plăcută sa se trezească cu mine acolo, in Florența. Nici ea, nici Ella, verișoara ei, nu știu ca o sa stau cu ele până ma duc la locuința celor doi.
Va fi epică aceasta călătorie. Și nu doar pentru ca, probabil, o sa am iubit la sfârșitul ei. Totuși, nu se pot întâmpla atât de multe in doua săptămâni, nu?

*Ella*
Mâna lui Rico sta pe soldul meu. Are buzele atât de fierbinți și îmi transmit o stare de euforie divina. E primul sărut pe care îl simt așa. De fapt, e primul sărut adevarat, la care am ochii închiși și sufletul deschis. Mintea mea s-a limpezit o data ce am simțit buzele si singurul lucru pe care îl aud acum este vibratul ritmat al inimilor noastre, ce îmi șoptește o infinitate indecisa.
Rico se desprinde din sărut și se uita la mine cu niște ochi atât de vii, încât, brusc, îmi e teama ca ochii mei albaștri au pălit. Rico se apleacă și ma msăruta pe nas, apoi ma tine de talie și ma rotește in aer. Ma uit prin jur. Singurii care mai sunt in sala sunt cei care au luat parte la organizare, adică câțiva boboci și câțiva elevi de clasa a XII-a, Alessio și Anne. Nu văd nici "vulpița", nici pe Rosa, nici pe Julie și nici băieții cu care au petrecut toată seara.
-As vrea ca seara asta sa nu se mai termine, îmi șoptește Rico.
-E o seara frumoasa, dar, dacă nu s-ar termina, nu am mai avea ocazia sa experimentam și alte tipuri de seri.
-Întâlniri, vrei sa zici.
-Da, se poate zice și așa, îl aprob, după ce ma gândesc puțin.
Și ma pierd iar in privirile lui, pana când nu mai rezista tentației și ma săruta din nou.

-Nu îți vei închipui ce s-a întâmplat!
-Te-ai sărutat cu Matteo?
-Da! raspunde Julie, dar îmi dau seama ca nici nu a ascultat întrebarea, pentru ca zice încurcată: Nu!
Ma bufnește rasul.
-Atunci?
-Matteo a zis ca ma place și ca ar vrea sa fim mai mult decât prieteni.
-Asta e genial!
-Apoi, m-a sărutat.
Dau ochii peste cap, dar nici nu ma mai chinui sa ii spun ca și eu am zis același lucru. De obicei, nu își pierde gândirea rațională din cauza unui băiat. Nu și-o pierde nici din cauza alcoolului.
Ne schimbam in pijamale și ne întindem in pat. Dam drumul la televizor și intram pe internet, ca se ne uitam la un film. Bineînțeles ca Julie vrea sa ne uitam la "Sub aceeași stea", dar m-am plictisit de filmul ăla. Ma uit la el încontinuu de câte ori vine pe la mine. Unii l-ar numi ritual, dar eu îl numesc plictiseala.
Așa ca decidem sa ne uitam la "Everyday", care e tot un film de dragoste. In timpul filmului, pleoapele îmi devin grele și abandonez povestea de dragoste, cufundandu-ma in propriul basm amoros.

*Anne*
Sunt o fata timida, dar, in prezenta lui Alessio, ma schimb, cel puțin parțial. Se vede ca simte ceva special și ca vrea sa ma facă sa ma simt bine in pielea mea, dar nu cred ca va reuși prea curând.
Cred ca seara asta a fost o seara magica pentru mulți. Cel puțin, am văzut-o pe Ella bucurându-se alături de iubitul ei, Rico, și pe prietenele ei-Flora și Rosa-dansând alături de niște băieți foarte drăguți. Pe verișoara ei nu o cunosc, dar și ea a părut ca s-a simtit bine și, de ce sa nu menționez si asta, au avut și ei parte de un sărut.
Eu cred ca voi pași mai incet alături de Alessio. Sper doar ca el sa ma aștepte și sa aibă răbdare, pentru ca nu sunt o fata dificila. Sunt doar o fata pe care trebuie sa o lași sa facă lucrurile in ritmul ei.
14 Februarie
"Draga Jurnalule," Voi începe azi,
"Am cunoscut acum 10 ani un băiat politicos și frumos. Mereu am fost prieteni și mereu ne-am înțeles bine. Dar, la un moment dat, eu m-am distanțat de tot ce însemna viața, colectiv și bucurie.
Acum, după 4 ani de când am făcut aceasta greșeală, l-am regăsit pe băiat. Este la fel ca atunci, dar acum e mai frumos și mai drăguț.
Eu nu sunt cea mai frumoasa și nici cea mai drăguța. Dar sper sa ma aștepte pana când voi putea sa îmi arat frumusețea intru totul."

Am doi frati mai mici, și sunt gemeni. Marcus și Martinus. Nu au participat la bal, cu toate ca sunt clasa a X-a, paralela cu clasa Ellei. Trebuie sa se odihneasca, sa repete și sa își facă bagajele pentru America, San Francisco, pentru ca se duc sa facă schimb de experiența cu o fata. Nu au vrut sa îmi dea mai multe detalii, au zis ca e o fata drăguța, cu care ma voi înțelege dacă nu voi fi la fel de ciudata și timida ca de obicei, și ca vor sta in San Francisco doua săptămâni, prin urmare și fata va sta doua săptămâni.
Îmi iubesc fratii foarte mult, dar mai mereu ma enervează cu pretențiile lor de a se îmbrăca nu știu cum, de la nu știu ce firma, de a avea parul in nu știu ce frizura și de nu știu ce mărime. Martinus e mai acceptabil, se lasă convins-greu, dar reușesc-, dar cu Marcus nu ai ce discuta. Dacă el vrea sa facă intr-un fel, așa face. E destul de stresant.
Alessio m-a lăsat in fata casei astăzi, mult după miezul nopții. I-am prins pe gemeni urcând in mașina tatei, ii ducea la aeroport și i-am îmbrățișat. Îmi vor lipsi trăncăneala lor zilnică și mofturile, dar mereu ma consolez cu gândul ca se întorc.
Și chiar funcționează, atunci când nu te gândești la un al treilea băiat, de o suta de ori mai frumos și dragut și perfect.
Poate in aceste doua săptămâni voi avea timp sa îmi pun prioritățile in ordine:
1. Sa ma împrietenesc cu noua mea colega de casa, pentru ca nu vreau sa fie o ședere urâta pentru ea.
2. Sa ies cu Alessio
3. ...........

*Emma*
Stau in acest avion de 6 ore și ma enerveaza la maxim persoana de lângă mine. A vorbit non-stop despre extratereștrii și OZN-uri. Nu am mai dormit de trei zile, și voiam și eu sa ma odihnesc.
Copilotul anunța aterizarea avionului și îmi prind centura. Aterizăm lin, iar eu urmăresc bucățile de vata care rămân in urma mea.
Când cobor din avion, îmi simt stomacul spârgându-se in mii de cioburi. Caut o masa liberă la un fast-food și îmi comand un suc și un hamburger.
Acum, voi astepta sa vina cea la care o sa stau pentru următoarele doua săptămâni.

Buna!!! Acest capitol este pentru o prietena care m-a bătut la cap 24 de ore sa public, emiulrux2016, simte-te. Te iub!!! Sper sa îți placa, de la capitolul 14 revenim la normal, nu mai scriem din perspectiva a 100 de persoane. Enjoy it! ❤️
*tu o sa îți prezinți punctul de vedere in continuare, my special friend*

Înghețată de iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum