*Ella*
Julie, Rosa și Flora s-au oprit la mine după liceu. Cel putin Flora o sa și doarmă aici, pentru ca am văzut ca avem pungi de popcorn, iar dacă exista vreun lucru care o determina pe Flora sa rămână undeva este popcornul. Îl adora. Rosa a zis ca i-ar plăcea, deși nu prea a mai avut timp sa petreacă cu Evea, și ar fi preferat sa stea cu ea. Iar Julie a zis ca ii convine oricum.
Așa ca iata-ne in bucatarie, așteptând sa pocneasca popcornul in cuptorul cu microunde. Miroase bine de la floricelele cu unt și sare, pe care le-am răsturnat in bolul mare, iar acum le așteptăm și pe cele cu cașcaval. Dacă s-ar găsit popcorn dietetic ar fi mult mai bine. In schimb, ma mulțumesc cu semințe de floarea soarelui. Nu ca nu ar fi bune, dar, sincer, nu se compara.
Timpul se scurge și floricele sunt gata. Le scoate Flora si le răstoarnă intr-un bol mai mic, făcând "Arș! Arde, arde!" ca un copil mic. Rosei ii spun sa scoată inghetata dacă vrea și ma privește cu privirea de "Pe bune?", iar eu ii trimit un pupic in aer. E răcita, ii curge nasul, deci nu poate sa mănânce.
Urcam in camera și ne așezăm pe pat. Flora începe sa crănțăne și ma bufnește rasul.
-Deci. Despre ce discutam?
Ridic din umeri.
-Sunteți virgine? întreabă Julie dezinvolt.
Măresc ochii și la fel face și Rosa, dar Flora doar se linge pe degete.
-Da, ii zice in final.
-Ce trist. Și eu.
Ii arunc o privire cu subînțeles și Rosa scoate un "Da" categoric.
-Bine, bine, ziceam și eu ca poate aveți vieți mai interesante, își da Julie ochii peste cap.
-Și totuși nici tu nu ai făcut-o pana acum, ii zic.
-Taci, ma, Ella, îmi zice și ma împunge.
Zâmbesc și iau o floricica.
Cineva bate la usa și tip "Intra"
Franco intra și îl mai privesc o data. Hm, am uitat ca e așa frumos. Pai, oare de ce? Oare pentru ca acum e din ce in ce mai mult plecat de acasă? La facultate și la Emma? Hm, nu știu ce sa zic. Posibil sa fie asta.
Dar măcar știu de ce i-a răpit Emmei mințile și inima.
-Vedeți ca ajunge tata in scurt timp. Eu o scot pe Emma la restaurant.
-Bine! Ai grija, ii zic și iese din camera. Sa încui usa! tip înainte sa închidă usa.
-Nu mai tipa!
Așa ca tac.
-Unde rămăsesem?
-Nicăieri, ii răspunde roșcata lui Julie.
Strâmba din nas.
Mai vorbim despre cantăreți și Julie tine sa ne aducă aminte cât de perfect este Shawn Mendes, apoi Flora ii spune ca nu i se pare atât de perfect și Julie pare incredibil de afectată. Eu zic ca și Avicii are piese frumoase și ca e frumos, iar Flora ma corectează ca "era". Rosa e de acord cu toate 3.
-Știi cine e cu adevarat perfect? întreabă Flora și, bineînțeles, fiecare rostește numele iubitului.
Radem, apoi suna telefonul Florei. Vorbește cu Lucca, se tachinează un pic și apoi își urează "Noapte buna!".
Mai mănâncă doua floricele și se întinde pe podea, coborând din pat.
-Oare pot sa dorm in hanoracul lui Lucca? intreaba, strângându-se de parca cineva ar îmbrățișa-o.
-Faci cum vrei, ii raspunde Rosa.
Aud mișcare in casa și ma ridic din pat, ca sa ies din camera. Îl văd pe tata la parter, așa ca cobor la el, îl iau in brațe și ma pupa.
-Ce faci? îl întreb.
-A fost ok azi.
Bufnesc in ras.
-E trecut de miezul nopții? îl întreb.
-Hai, lasa. Tu ce făceai?
-Julie, Rosa și Flora sunt la mine. Vorbim.
-Doar ele? ma întreabă cu subînțeles.
-Da, tati, ii zic și zâmbesc. Vino sa vezi, dacă nu ma crezi.
-Te cred. Poate dacă ar fi zis Alessio asta, as fi vrut sa verific, dar așa...
-Mersi, ii zic și urc in camera.
-Era tata. Apropo de Lucca, nu e ziua lui poimâine? întreb.
-Ba da. Am totul sub control.
-Ii organizezi ceva?
-Dap.
-Ce? întreabă Julie.
-O petrecere surpriza, daaa!
-Mi-am dat și eu seama, Flora. Dar cum va fi?
-Pai, am vorbit cu părinții lui sa dea comanda de tort, iar eu m-am ocupat de creerea unui playlist. E posibil sa fi pus vreo 1500 de cântece in el, dar asta e. Oricum nu o sa îl respectam in totalitate. Petrecerea o dam la mine acasă, am loc in curtea din spate. Azi voiam sa va rog pe voi sa ma ajutați sa decorez un pic, dar nu am avut când, pentru ca mereu a fost Lucca prin preajma. Vreau sa fie complet surpriza, clar, Ella?
Dau afirmativ din cap.
-Și gustări? întreabă Julie.
-Aici intervine Lia, îmi spune. Trebuie sa facă minunile alea cu brânza pe care le face ea, multe, foarte multe, in diferite forme, și sendvișurile alea cu morcov. Știi ce zic.
-Vorbește cu ea.
-Așa o sa fac.
-Nu ar fi bine sa avem taco, sau ceva mai exotic? Poate nachos și diferite sosuri. Ar trebui multe nachos, dar suntem destui, zice Julie.
-Nu taco. Dar e buna ideea cu nachos. Apoi, îmi trebuie mult suc. Rosa, limonada. O sa o rog pe Emma sa facă suc de portocale și o sa cumpărăm Fanta, Cola, Sprite, dar trebuie sa facă și Bella ceaiul ei de fructe de pădure. Găsește fructe, nu? întreabă.
O, dar va fi minunat dacă face Bella-logodnica lui Aleh-ceaiul de fructe de pădure proaspete.
-Da, sa trăiți.
-Foarte bine.
-Și fursecuri.
-Anne se pricepe la fursecuri și prăjituri, zice Rosa.
Flora arată de parca ar fi descoperit America.
-Da! exclama fericita. O sa fie genial!
Ii zâmbim și discutam despre muzica și alte nimicuri. Puțin după ora 3, abia mai legam cuvintele de cât de obosite suntem și Flora adoarme pe jos, iar eu cobor lângă ea, in covorul pufos. Fetele dorm in pat liniștite.
CITEȘTI
Înghețată de iubire
RomansaȘtim toți aroma de înghețată Straciatella. Dar unei fete dulci, cu inima mare și vise mărețe, a carei mama iubește înghețata cu aceasta aroma, ce nume i s-ar potrivi mai bine decât Straciatella? Aveți in fata o poveste delcioasa de dragoste, scrisă...