"how dare u sneak into my room and take a pictures? Do u want to die!!! "
Xia memegang tangan lelaki yang sedang mencekik lehernya itu. Sungguh dia lemas sekarang ni.
"give me those picture that u secretly took it. Otherwise, your consequences might be unimaginable. " ugut lelaki itu laki sambil mengeratkan lagi tangannya yang sedang mencekik xia.
"si.. Sir, i really didn't take any pictures. So, no photo.. " dengan lemahnya xia cuba menerangkannya.
"what? Did she faint? " lelaki itu memeriksa keadaan xia.
"hey hey hey.. " pipi xia ditampar benerapa kali. Namun tiada balasan atau tindak balas.
"hmmm.. I have no interest in woman that has fainted. " lelaki itu cuba berganjak dari xia.
Tiba tiba lelaki itu ditarik oleh xia dan tangannya dikilas ke belakang dan badannya ditekan ke tilam macam polis tangkap penjenayah pulak.
"what are u doing!!!! " marah lelaki itu.
"let me go now or else u can't afford the consequences. " ugut lelaki itu lagi.
Xia memandang gari di sisi katil itu. Dia tersenyum jahat lalu mengambil gari itu dan menggari lelaki itu di katil.
"oh~ u are the one who can't afford the consequences now~ " xia sengaja nempermainkan lelaki itu.
Lelaki itu kelihatan sangat marah dengan tindakan xia tadi.
"let me go. "
"get back here. "
"release me. "
Xia mengambil pakaiannya yang sudah kering itu di dalam tandas lalu memakainya. Dia kemudiannya menyelongkar kot milik lelaki itu dan menemui iPhone milik lelaki itu.
"ahhh...these is the limited edition." haish... Kenape la orang kaya je yang mampu pakai benda mahal macam ni.
"put the phone down. " marah lelaki itu.
"hump..tak nak! " xia membuka kamera di telefon lelaki itu.
"Aku tertanya tanya la, macam mana perasaan orang ramai dan reaksi dorang terhadap president mark bed pictures. " kata xia.
"shut up! " marah lelaki itu.
click! gambar lelaki itu sudah berada dalam telefon itu.
"give me the phone right now!!!! " arah lelaki itu sambil meronta di katilnya.
"hehe... Aku ade gambar kau yang macam ni dalam fon ni sekarang" xia mengugutnya dengan gambar itu.
"so, biar aku gari tangan kau yang lagi satu tu. If not, I'll post these pictures online. " xia menghampiri lelaki itu.
"don't u dare" kata lelaki itu.
"oh. Kau nak tau tak aku berani ke tak?" xia menggari sebelah lagi tangan lelaki itu.
"give me the key to unlock these right now!!!" lelaki itu mulai meronta.
Pantyhose milik wanita wanita tadi dicapai oleh xia lalu disumbat ke dalam mulut lelaki itu agar dia tidak bising.
"umm.. umm" lelaki itu cuba bercakap.
"oh, by the way.... "
"aku dah set timer uploading system... kalau Tuan Mark nak, nanti gambar yang tadi akan tersebar. Semua orang boleh tengok. "
Xia memakai uniform kerjanya. Tanpa dia sedari, name tag miliknya jatuh ke lantai.
"ummmmm~" lelaki itu cuba bercakap lagi. Kali ni nadanya seakan marah.
"dan... Semua rahsia yang kau cuba nak sembunyi..." xia tersenyum sinis.
"don't think about causing me a trouble. Otherwise, u will know the consequences " ugut xia sambil menunjukkan telefon yang mengandungi gambar tadi.
Xia menarik nafas lega. Lalu keluar dari bilik hotel itu.
"miss. " serentak dua suara itu menegur.
Xia melihat ada dua lelaki bersut hitam kemas. Bodyguard rupanya.
"president mark suruh saya keluar. Sebab tu saya keluar. Korang perlukan pape ke?" tanya xia yang agak cemas.
knock knock... Dua orang bodyguard itu mengetuk pintu bilik hotel yang didiami tuan mereka.
"Tuan Mark. " panggil salah seorang bodyguard tu.
Bang bang bang... Bunyi besi kedengaran dari dalam.
"tuan macam bad mood je. " fikir dua orang bodyguard tu.
Xia mendapat satu lagi idea bernas.
"korang berdua lebih baik jangan masuk sebab tuan sedang bad mood. Kalau masuk pun, nanti teruk korang kena. " xia menghasut bodyguard itu.
Dua bodyguard itu memandang satu sama lain seakan berbincang.
"ok, thanks for the reminder. " bodyguard itu bersetuju.
"kalau macam tu, saya pergi dulu. Ingat, jangan masuk tau. " xia berlalu pergi dengan tergesa gesa.
.......................................................................
3 Hours Later"ummmm" mark sangat marah sekarang.
Pantyhose di mulutnya dicampak ke lantai. Tangan yang bergari tadi telah dilepaskan oleh bodyguardnya.
"kami mintak maaf tuan sebab kami tak tumpukan perhatian terhadap keadaan tuan!!! " dua bodyguard itu tunduk memandang lantai.
"keluar! " arah mark.
Tak lama selepas itu mark tersenyum setelah mengutip name tag yang ditemuinya di lantai itu.
"look, what an interesting item i just pick up. " katanya sendiri.
"Lin Aixia?" dia membaca nama tu dengan serious.
"you can't escape from me. I'm going to make u wish u were died. " kata mark lagi. "
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Okey done for the first chapter for these story.
Xia memang berani ye. Tapi nanti kita tau la sebab ape dia buat macam tu kat president mark.
Mark macam marah je. Uishh, harap xia selamat nanti.
#jgn lupa vote ye
YOU ARE READING
Dear Mr. CEO
RomanceKehidupan Lin AiXia (xia) adalah yang paling malang dan perkara yang paling malang ialah, xia secara tidak sengaja mengintip Mark Xayren (mark) , semasa tidak sengaja itu, xia mungkin melihat rahsia mark. Sejak itu, mark mengejarnya, dan dia melarik...