"Ahh!!!! " aku menjerit sebab takut n malu.
"this... U should think very carefully about where u have put the camera. If not then.... " matanya merenung tajam dan dia mulai tersenyum.
Papp!!! Satu tamparan hinggap di wajahnya. Pedih tangan aku.
"kau tak guna!!! Aku mana ade kamera. Kau ni giler ke?! " marahku.
Dia memegang pipinya yang ditampar.
"what's happenings? My body is actually reacting towards her. I don't feel disgust with her compared to other girl. " Mark bermonolog sendiri.
"sekarang kau dah tau kan yang aku tak ade gambar kau or kamera pun kan kat aku!! " aku katakutan lalu tanganku diangkat lagi untuk menamparnya.
Namun, kali ni dia cepat memegang tanganku.
"u still want to slap me? Do u think that i will let u slap me for the second time? " sinis soalannya.
Dia kemudiannya menolakku ke dalam bathtub yang berisi air tu dan menuang sebaldi air di kepalaku. Habis lencun. Kiranya aku mandi dua kali la.
"kau!!! " aku sangat marah sekarang.
"aku tolong kau cuci kesalahan kau. " kuat suara dia mengata aku.
"kau dah giler ke???!!! " aku menengking.
"don't try to play tricks. You can't win against me. So, it's the best choice if u listen to me. "ayatnya separuh mengugut.
"kau.. " aku rasa tercabar.
Dia memberikan tuala kepadaku.
Itulah perkara yang paling memalukan yang aku pernah hadapi.
Okey.. Lepas tu, korang tau la ape jadi kan. Aki gari the great president Mark kat besi katil tu dan ambik gambar dia yang bergari n tak berbaju tu.
"Ahhhh.... Habislah aku lepas ni. "
Itulah ceritanya....
Ok back to the scene
President Mark menarik aku dalam pelukannya dan mencium bibirku tanpa amaran.
"Mark!!! " qianzu marah.
Aku cuba menolak Mark.
"don't move. Aku boleh bagi kau RM 200 ribu untuk rawatan ayah kau. " bisiknya padaku.
Aku terpaksa menahan dan membalas ciumannya walaupun hanya lakonan.
"kau nak putus dengan aku sebab kau dah jumpa lelaki yang lebih kaya dari aku ke xia? Aku tak sangka kau perempuan murahan. " fikir qianzu.
Qianzu menggenggam penumbuknya kerana marah.
"xia, aku cuma nak tanya kau... " kasar nada suara qianzu.
"kau perempuan murah" fikir qianzu lagi.
"kau nak putus sebab lelaki tu ke? " qianzu beriak tenang.
"ye. Betul tu. Kau patut lupakan aku. " balas xia serba salah.
"kau dengar kan. Kau patut berambus. " Mark mengatakan dengan sinis.
Qianzu berasa kecewa lalu pergi dari situ tanpa menoleh.
"I'm sorry. " kataku perlahan. Aku rasa bersalah padanya. Qianzu baik denganku.
Keluarga Song tak perlu ade kaitan dengan masalah keluarga Lin. Mungkin pilihan yang aku buat ni pilihan yang betul. Aku tak nak susahkan dia lagi.
"hump... Ditinggalkan macam tu je. " sinis dia memerliku.
"pertunjukan dah tamat, kenape? Terfikir nak kejar dia balik?" dia terus memanaskan hatiku.
"kami dah putus!!! Kau buta ke ape?! " marahku padanya.
YOU ARE READING
Dear Mr. CEO
RomanceKehidupan Lin AiXia (xia) adalah yang paling malang dan perkara yang paling malang ialah, xia secara tidak sengaja mengintip Mark Xayren (mark) , semasa tidak sengaja itu, xia mungkin melihat rahsia mark. Sejak itu, mark mengejarnya, dan dia melarik...