♥ 27

315 7 0
                                    

"enjoy these party..." Harry melayan beberapa tetamu penting.

tring tring tring~ telefon Harry berbunyi.

On Call

"bos!"

"aku kat bilik kawalan. "

"sorang ke bos??? "

"dengan x.. Well, persembahan start kejap lagi. "

Harry rasa something besar akan jadi. Kenape agaknya dia tak sedap hati bila Tuan Lin guna nada suara yang dingin macam tu. Dia tertanya tanya.

"eh, ade slaid ke? "

"mungkin nak tunjuk aktiviti fundraising kot.. "

"tapi tak de video ape pun?? "

"ade show pape ke malam ni?? "

"dalam event tak de pun cik. "

Beberapa tetamu yang tertanya tanya bila slaid diturunkan di hadapan tanpa sebarang tayangan video atau gambar.

Tiba tiba, semua mata tertumpu pada slaid di hadapan mereka. Ada yang berbisik bisik dan ada yang menyumpah depan depan bila melihat tayangan slaid tu. "

"ape yang.... Eh!!!! " Yolanda terkejut melihat tayangan video di slaid tu.

"tak!  Tolong hentikan tayangan tu! Hentikan!!!!! " jerit Yolanda.

Tayangan tersebut mendapat perhatian media kerana ada 2 orang terkenal di dalam rakaman itu iaitu selebriti terkenal Yolanda Mo dan CEO Zan sedang berhubungan sex sedangkan Yolanda tunang kepada CEO Mark dan CEO Zan pula suami orang.

"tolong tutup tayangan tu!!!!!! " marah Yolanda pada pihak yang menguruskan bilik kawalan.

"maaf cik, bilik tu berkunci dari dalam. Kami sedang cuba nak masuk..." kata staf tersebut.

Mark memandang Yolanda dengan pandangan dingin dan jijik. Dia tak sangka wanita yang dia cintai dari dulu tidur dengan laki lain n berniat nak jadi wife dia pulak.

"Alex, let's go home. " Mark memegang tangan anaknya dan berlalu keluar dari majlis tu.

"mark.. Mark!!! Don't leave me!!! Ade orang perangkap I.. Mark!! " Yolanda terduduk di lantai dan menangis.

Impian dia nak jadi wife CEO MX Group musnah. Banyak benda jahat dah dia buat untuk capai tahap ni. Dia singkirkan perempuan lain. Dia hilangkan maklumat pasal Xia. Dia berpura pura baik dengan Alex supaya Mark terima dia. Tapi, sebab video tu.... Semua musnah.

"tak sangka Yolanda sanggup buat macam tu ye. " Xia simpati dengan Mark. Eh, tiba tiba je.

"padan muka! Berlagak sangat. Konon konon dah jadi Lady Willer la. " ejek salah seorang datin kat situ. Dia memandang Yolanda di lantai itu dengan sinis.

"Cik Mo, mari bangun dari sini. Media dah ramai sangat dah ni. " manager Yolanda membantunya bangun.

"ni semua salah kau!!!!! " dia cuba menyerang Xia apabila ternampak Xia berdiri berdekatan botol botol wine.

"tolong hentikan Yolanda Mo!!! " V menghalang Yolanda mendekati Xia.

"kau goda tunang aku!!!Lin Aixia!!! Perempuan murahan!!" jerit Yolanda sambil meronta dari pegangan V.

"kau yang murah nak tuduh orang. Dah ade tunang elok elok, nak rasa suami orang pulak. Tak malu ke tidur dengan suami orang hah?? Seronok???? " salah seorang selebriti mula bersuara sebab dia memang tidak menyukai Yolanda.

Beberapa selebriti mula memberi komen negatif kepada Yolanda. Yolanda dibawa keluar oleh managernya dan beberapa pengawal.

Bilik Kawalan

Dear Mr. CEOWhere stories live. Discover now