♥ 21

238 6 0
                                    

MX Group

"company mana yang rampas tender besar tu dari kita???" tanya Mark tak puas hati.

Belum pernah ade company yang mampu berlawan dengan MX Group.

"JXIA Group tuan. Masa meeting tu hanya vice dia je yang ade. Katanya CEO JXIA Group outstation. "

"siape CEO dia??? "

"itu.... ianya dirahsiakan tuan. Tiada maklumat tentang dia. "

"what a weird person. " kata Mark.

"Tuan, Cik Mo ade call tadi. Dia ajak tuan lunch sekali dengan dia dan tuan muda Willer kat Fertz Restaurant . "

"ok. I'll be there. "

"saya mintak diri dulu tuan. "

"wait. Tolong check pasal Lin Aixia. "

"baik." keluar dari pejabat CEO.

"mana kau ni xia... I miss u a lot. " katanya sendiri.

........................................................................

"Min, ape tu??? "

"emm... Ni.."

"let me see..."

"no.. Miss Mo, ni hal tuan..."

"I akan jadi wife dia kan. So, semua hal dia, hal I jugak. "

"ok... " fail xia yang disiasat diserahkan pada Yolanda.

Yolanda terkejut melihat hasil siasatan fail tu. Xia ade anak n muka di seiras alex???  Bukan ke kembar alex dah meninggal? Tak boleh jadi ni. Aku tak boleh bagi Mark tau.

"Min, kau kan kawan sekolah aku. Kau kena tolong aku sangat sangat. " pujuk Yolanda dengan menggoda. Dia tau Min menyukainya.

"pasal xia ni, tolong rahsiakan dari Mark. Just cakap je dia dah kahwin n ade anak. " kata Yolanda.

Tanpa mereka sedar, perbualan itu didengari oleh Ruo.

"I promise that I'll be yours Min. "

"ok.. " Min memeluk Yolanda.

"I'll wait at Rose Hotel tonight. " kata Yolanda sebelum pergi.

Min nampak senang dan gembira. Akhirnya dia akan dapat bersama dengan gadis yang lama dia cintai. Yolanda. Dia orang pertama yang akan merasai gadis tu.

"owh. Khianat Mark ye. Just wait n see. I'll make u guys taste Mark rage.. " kata Ruo perlahan. Senyum sinis dilempar.

tock! tock! tock!

"come in."

Mark Office

"Ruo? "

"hmm... Mark, I have a bad news n good news. "

"Sir... "

"Min... Mana hasil siasatan tu??"

"Ruo u tunggu kejap. "

"sure... " kata Ruo.

"Cik Lin Aixia dah kahwin dengan seorang lelaki dan ade anak seorang lepas dia dapat duit pampasan dari tuan tahun tu. " kata Min.

"so dia memang dah ade family. "

"what make u tell a lie like that Min?? " tanya Ruo.

Min terkejut.

"Min, ape yang Ruo cakap tu? U lie to me??? "

"no sir. I wouldn't dare. "

Satu rakaman suara di fon Ruo dimainkan. Terdengar suara Min dan Yolanda.

"tu bukan kau ke Min??? Ape relay kau dengan Yolanda ye??? Sampai hotel bagai ni.. "

Muka Mark mula serious. Secara automatik suhu bilik tu sejuk. Ruo menjauhi Mark dan Min. Takut dia pun kena tempias kemarahan bos mereka tu.

Other sides....

"tak guna punya betina. Kau pakai ilmu ape sampai Mark tu sibuk nak cari kau hah!!!" bentaknya sendiri.

"but it's ok. Min will make sure that Mark will not find you again.. " katanya lagi dengan senyuman gembira. Tinggi harapan dia pada Min.

 Tinggi harapan dia pada Min

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mark office...

"Ruo ask someone to clean up these mess...." kata Mark sambil melihat Min yang terbaring di lantai tanpa nyawa lagi.

Pistol Mark diletakkan di dalam laci meja semula.

"so Ruo, now u tell me the good news first

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"so Ruo, now u tell me the good news first.. " Mark duduk di sofa yang ada di pejabatnya sambil memandang ke luar.

"sure, Sir

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"sure, Sir... "

Thanks for read
Please vote too
If want to comment please do it

Arigatou gozaimas
By : miss_kuro 💋

Dear Mr. CEOWhere stories live. Discover now