♥ 6

333 7 0
                                    

A few hours later~

"ape dah jadi???! "

"kenape aku ikut dia ke sini???!!"

"dan aku dalam bilik tidur dia. "

A few hours ago~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A few hours ago~

"let's go. " arah Mark.

"where??? " tanyaku.

"u want the money right??! " tekan Mark.

Dan aku pun ikutlah dia dengan perasaan malu.

Kembali ke masa sekarang....

Tiba tiba Mark mendekatiku yang sedang duduk di hujung katil itu. Dia menolak badanku ke tilam menyebabkan aku kini berada di bawahnya. Dia tersenyum sinis.

"kau buat ape ni!!!! " aku meronta.

"what am I doing..? " dia menyentuh bahagian pahaku. Skirt labuh yang aku pakai diselak keatas dengan sengaja.

"Pervent!!!! Let me go!!! " jeritku sambil meronta.

"please... I don't want these~" kataku dengan air mata yang mula mengalir.

"u are not qualified to bargain with me.. " Mark mencium leherku kuat.

"macam mana sekarang. Jalan ni susah kan kau nak lalui. " katanya sinis.

"owh.. Lelaki ni berdendam dengan aku sebab aku gari dia hari tu ke? So dia nak revenge ke ni???" fikirku sendiri.

"so, kau tipu aku tentang duit yang kau nak bagi tu ke? " tanyaku ingin kepastian.

"kau rasa macam mana?? " Mark beriak tenang.

"a..ape yang kau nak aku buat supaya kau dapat lepaskan aku???!!" tanpa sengaja soalan tu terlepas cakap dari mulutku.

"macam mana kalau kau bayar balik kesalahan kau dengan badan kau.. " bisik Mark dengan menggoda.

"kau bayar la guna diri sendiri... Pervent!!!! " kataku selamba.

Woo... Woo.. Aku menangis tipu supaya dia lepaskan aku.

Pipiku dicengkam kuat.

"kau.. Kau jangan paksa aku. Kalau kau paksa aku... " kataku dengan fake cry tu.

Belum sempat aku habis cakap, bibirku dicium oleh Mark. Aku dapat rasa tangannya yang masuk ke dalam blausku cuba menyentuh dua gunungku yang besar itu.

"don't be too naive. U don't have the opportunity to fight with me. " kata Mark arrogant.

"owh.. u have a big boobs. " bisiknya padaku.

"waitttt!!!!! " jeritku.

"mari buat perjanjian... " usulku lagi dalam keadaan yang bahaya tu.

Dear Mr. CEOWhere stories live. Discover now