♥ 20

250 8 0
                                    

"Sherry, President Lin macam mana? Dia ok ke???"

"ok je dan sedar dah pun. Jangan risau la Harry. President Lin tu just perlu rehat banyak n jangan marah marah. " kata Dr. Sherry.

"oh.. Thanks wey. Nasib kau ade kat hospital ni. "

"yang aku pelik sekarang ni ialah, apasal President Lin yang selalu tenang tu tiba tiba je masuk pengsan sebab sakit dada n sesak nafas yang berpunca dari emosi yang tak terkawal???" soal Sherry.

"mesti pasal Da Liao Ni. "

"sape pompuan tu? Ape relay dia dengan President? "

"boleh kata grandma dia. Tu pun kalau dia still terima Puan Lin sebagai anak dia. " Kata Harry.

"tapi Sherry, pahal dengan kau sekarang ni??? " tanya Harry yang baru sedar penampilan Sherry.

"why??? "

"kau tak pakai baju ke dalam kot doktor tu??? "

"tak sexy ke aku. Penat je aku cantikkkan diri sebab tau President Lin datang. "

"kalau macam ni, lagi angin la President tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"kalau macam ni, lagi angin la President tu... Kau pergi pakai something la.. "

"ok ok...I know la... "

.......................................................................

On Call

"hello Puan Lin... "

"ah ye, saya. "

"Puan Lin ade kat mana ni??? "

"baru nak turun bas. Ni sape ye??? "

"oh maaf maaf. Saya Harry Yu. Pengetua sekolah Lin Huijun. "

"oh macam tu ke. En. Yu ade ape hubungi saya???"

"Jun masuk hospital. Dia pengsan. Saya jumpa dia pengsan masa datang ke kedai makan keluarga puan tadi. "

"ape??? Jun pengsan? Saya datang sekarang. Hospital mana Encik ??? Wad berapa??? "

"Hospital Carol wad A69.."

"Terima kasih Encik. "

Off Call

"mama datang ke??? "

"Puan otw.. Tuan ok dah ke?? "

"ok la dari tadi. Tak sangka aku emo sangat tadi. "

"memang la emo Tuan. Dia maki maki pasal Puan Lin kot. Kalau saya ade tadi, saya dah penampar orang tu. "

"pandai la kau. " Jun ketawa.

.......................................................................

Lobi Hospital

"maaf, saya nak tanya arah wad A69??"

Dear Mr. CEOWhere stories live. Discover now