》》》》》》2018, February
'အ!'
သူမ လက္ထဲမွ ဓားေလးလြတ္က်သြားသည္။ လွီးလက္စ မုန္လာဥမ်ားကို ဒီတိုင္းထားလိုက္ရင္း သူမ ဓားရွသြားေသာလက္ေလးကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္မိသည္။
'ႏွင္း.. ဘာျဖစ္လို႔လဲ.. ဘယ္နားနာသြားဟင္'
ပန္းကန္မ်ားခ်ေနရာမွ အျမန္ေျပးလာေသာ သူ..
သူမ၏လက္မွ ေသြးစမ်ားကိုျမင္ေတာ့ သူ႔မ်က္ဝန္းမ်ားျပဴးက်ယ္သြားသည္။'..ကို.. ႏွင္း.. ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး.. ဓားေလးနည္းနည္းပဲရွသြားတာ.. '
ထိုလက္ကို ေနာက္ဘက္သို႔ပို႔ထားရင္း စိတ္ပူေနေသာသူကို ခပ္တိုးတိုးေျပာေနမိသည္။
သူမ၏အေျဖစကားေၾကာင့္ သူမ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕သြားရင္း ထိုလက္ကို ခ်က္ခ်င္းပဲ ျပန္ဆြဲယူလ်က္.. လက္အားေသခ်ာၾကည့္ေနၿပီးမွ ေခါင္းငံု႔ထားေသာသူမကို ျပန္ၾကည့္လာသည္။'ဘာကို.. နည္းနည္းေလးပဲလဲ.. ႏွင္းရယ္.. ဒီမွာၾကည့္ ေသြးေတြလည္း.. ထြက္ေနၿပီကုိ'
သူ၏ စိတ္ပူေနေသာပံုစံေၾကာင့္ သူမခပ္ဖြဖြျပံဳးလိုက္မိသည္။
'အဲ့ေလာက္ႀကီးလည္း မနာပါဘူးကိုရဲ႕'
စိတ္သက္သာရာရေစရန္ ႏွစ္သိမ့္ေပးေသာ္လည္း သူက ဒဏ္ရာရေနေသာလက္အား ခုထိမလႊတ္လာေသး..
ညိဳေဖ်ာ့ေဖ်ာ့မ်က္ဝန္းတုိ႔က စားဖိုေဆာင္ေဘးဘက္မွ အလုပ္လုပ္ေနၾကေသာ maid ေတြကို ေဝ့ဝိုက္၍ၾကည့္ေနသည္။'ဘယ္သူလုပ္တာလဲ..?!'
သူမနဲ႔ေျပာေနစဥ္က ႏူးညံ့ေနခဲ့ေသာအသံတုိ႔သည္ ခ်က္ခ်င္းပဲေအးစက္သြားလ်က္..
အလုပ္လုပ္ေနေသာ maid တို႔မွာ ထိတ္လန္႔စြာ..
လုပ္လက္စအလုပ္တို႔ကို အလိုလို ရပ္တန္႔သြားမိၾကရင္း သူတို႔၏သခင္ေလးအား ေမာ့ၾကည့္မိၾကသည္။မနက္ကပဲ စားဖိုခန္းထဲ ဟန္သခင္မေလးေရာက္လာၿပီးေတာ့ ဒုတိယသခင္ေလးအတြက္ ေန႔လည္စာ ကိုယ္တိုင္ျပင္ေပးခ်င္လို႔ပါဆိုကာ ဟင္းေတြျပင္ဆင္ေနခဲ့တာ..
အဲေနာက္မၾကာခင္မွာပဲ စားဖိုေဆာင္ထဲ တစ္ခါမွေျခမခ်ဖူးေသာ သခင္ေလးကပါ ေရာက္လာၿပီး သူမကိုကူညီရန္ ပန္းကန္ေတြေသခ်ာစီစဥ္ေပးေနရဲ႕..
YOU ARE READING
Boku No Random BL(OC)[completed]
Любовные романыတစ္ခါတုန္းက သခင့္ရဲ႕ေဘးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတာ သခင္ သတိရေပးႏိုင္မလား.. OC* Written by:Yuki Sempai