》》》》》》2018, June
"ႏွင္းကို မထိနဲ႔!"
သူ႔ေရွ႕ေရာက္မွ ဘာေၾကာင့္ရယ္မသိ ရုတ္တရက္လဲက်သြားေသာ ဟန္သခင္မေလးအား သူဆြဲထူေပးရန္လုပ္မိေတာ့ ေအးစက္စြာထြက္ေပၚလာတဲ့ ကိုကိုရဲ႕အမိန္႔သံအခ်ိဳ႕..
ေျခခ်င္းဝတ္တစ္ဖက္ကိုဆုပ္ကိုင္ရင္း အရမ္းပဲနာက်င္ေနဟန္ မ်က္ရည္မ်ားပင္ဝဲလာေသာႏွင္းအား ရွင္း နားမလည္စြာ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။
ရုတ္တရက္ႀကီး..ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး ဘာေၾကာင့္မ်ား နာက်င္ေနတဲ့ပံုစံ ျဖစ္သြားရတာ..
'.....'
အာ..
ေနာက္ထပ္...
ေခ်ာက္တြန္းမႈ.. ဟင့္အင္း 'မေတာ္တဆ'ျဖစ္ရပ္တစ္ခု...
'ႏွင္း.. ရရဲ႕လား..
Tsk.. ရွင္း!ဒီတစ္ခါေရာ ႏွင္းကိုဘာလုပ္လိုက္ျပန္ၿပီလဲ!?''..ေတာင္းပန္ပါ..တယ္..'
ခပ္တိုးတိုးေတာင္းပန္မိရင္း စူးရွေသာ ကိုကို႔အၾကည့္မ်ားအား ခါတိုင္းလိုပင္ ရွင္းေခါင္းငံု႔ကာ တိတ္ဆိတ္စြာလက္ခံမိသည္။ရွင္းလက္နဲ႔ထိသြားရင္ ညစ္ညမ္းသြားမည္စိုးသည့္အလား ကိုကိုက ႏွင္းကိုသူ႔ရင္ခြင္ထဲသို႔ အျမန္ဆြဲသြင္းေလရဲ႕..
'..ႏွင္း.. ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ကိုရယ္.. ရွင္းေလးကို အျပစ္မတင္ပါနဲ႔ေနာ္.. သူက ႏွင္းကို မေတာ္တဆတိုက္မိသြားတာ.. တကယ္က ႏွင္းလည္းေရွ႕ကို ေသခ်ာၾကည့္မေလၽွာက္လို႔ေလ..'
'Tsk.. ႏွင္း ဘာကိုဘာမွ မျဖစ္တာလဲ!?ခုနက ေျခက်င္းဝတ္လည္သြားတယ္မို႔လား..'
သူမကိုၾကည့္ေနေသာ စိုးရိမ္ရိပ္သန္းေနသည့္ မ်က္ဝန္းညိဳေတြဟာ ရွင္းဘက္ကို လွည့္အလာ ေအးစက္ေသာဓားတစ္ေခ်ာင္းလို စူးရဲသြားၾကသည္။
ျမတ္ႏိုးရသူရဲ႕ အၾကည့္စူးစူးေအာက္ ရွင္းရင္ဘတ္ဟာ ေနာက္ထပ္နာက်င္လို႔လာေလရဲ႕..တရားခံက ကိုယ္မဟုတ္ေပမဲ့လို႔..
ကိုကို႔ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈက သူမျဖစ္ေနတဲ့အခါ..
သူအေႏွာက္အယွက္မျဖစ္ေစပဲ ကိုကို႔ရဲ႕ေအးစက္မႈေတြကို တိတ္ဆိတ္စြာခံယူလိုက္တာဟာ ပိုအဆင္ေျပမယ္မို႔လား..
YOU ARE READING
Boku No Random BL(OC)[completed]
Romanceတစ္ခါတုန္းက သခင့္ရဲ႕ေဘးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတာ သခင္ သတိရေပးႏိုင္မလား.. OC* Written by:Yuki Sempai