Random 26

1.2K 94 18
                                    

》》》》》》2018,March

Knock knock*

ျဖဴေလ်ာေလ်ာလက္ေခ်ာင္းရွည္တို႔က တံခါးထက္ခဏေလာက္ ျဖတ္ေျပးသြားၿပီး ခဏအၾကာတြင္ေတာ့ ခပ္ဖြဖြေျခသံတို႔ႏွင့္အတူ ဒုတိယသခင္ေလး၏တံခါးက အသာအယာပြင့္လာသည္။ အခန္းေရွ႕မွေစာင့္ေနသူကုိျမင္ေတာ့ သခင္ကစိတ္ရႈပ္သြားဟန္ နဖူးထက္ကဆံစေတြကို လက္တစ္ဖက္နဲ႔ ထိုးဖြေနေလရဲ႕..

'.....'

သခင္ကဘာမွမေျပာဘဲ စူးရဲစြာသာစိုက္ၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ ရွင္းထိတ္လန္႔ေနမိသည္။ ဒီအိမ္ေတာ္မွာေနလာတဲ့တစ္ေလၽွာက္လံုး ကိုကိုဒီေလာက္ထိ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္တာမ်ိဳး သူမျမင္ဖူးဘူးမို႔လား..

ေအာက္ဘက္သို႔အၾကည့္လႊဲခ်လိုက္ရင္း လက္ထဲမွေႂကြပန္းအိုးေသးေသးေလးကို ေပးလိုက္မိသည္။ ပန္းအိုးငယ္ထက္ ႏူးညံ့စြာေသာအျဖဴေရာင္ပန္းငယ္ေလးက လႈပ္ရွားမႈေၾကာင့္ လႈပ္ခတ္သြားလ်က္..

ရွင္းလက္ထဲမွပန္းေလးအား အေတာ္ၾကာတဲ့ထိ သူၾကည့္ေနမိသည္။

အျဖဴေရာင္ပန္းေလးလား..
ပန္းခင္းထဲကပန္းတို႔နဲ႔အမ်ိဳးအစားတူေသာ္လည္း ပန္းေလးကငယ္ေနေသးသည္။ ၿပီးေတာ့.. ပံုစံေလးက အရမ္းပဲျဖဴစင္လြန္းေနသည္ေလ

ရွင္းလက္ထဲက ပန္းအိုးငယ္ဟာ မသိမသာေလးတုန္ယင္ေနလ်က္..
သူနဲ႔အၾကည့္ခ်င္းေတာင္မဆံုရဲေသာရွင္းဟာ သူ႔ေရွ႕အားနည္းစြာ..
ရွင္း..ဘာလို႔မ်ားလဲ..

'ကၽြန္ေတာ္.. သခင့္ကို အျမဲတမ္း စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္ေစတဲ့အတြက္.. ေတာင္းပန္ပါတယ္'

နာက်င္တာေၾကာင့္ အသံေတြပါတိမ္ဝင္သြားေပမဲ့ သခင့္ကို ရွင္းပံုမွန္လိုပဲလႈိက္လႈိက္လွဲလွဲျပံဳးျပျဖစ္သည္။ သူ႔စကားေနာက္ သခင့္အၾကည့္တို႔က ပို၍ပင္ေအးစက္သြားသလို..
အညိဳေရာင္မ်က္ဝန္းေတြမွာလည္း ခန္႔မွန္းမရေသာအရိပ္အခ်ိဳ႕တို႔ ဖံုးလႊမ္းကုန္သည္။

ထိုအၾကည့္တို႔ေၾကာင့္ ရွင္းေအးခဲသြားမိရင္း ေအာက္ဘက္ကိုျမန္ျမန္အၾကည့္လႊဲလိုက္သည္။ ပန္းအိုးကိုင္ထားေသာ လက္တို႔သည္လည္း တင္းက်ပ္သြားလ်က္..

Boku No Random BL(OC)[completed]Where stories live. Discover now