Crnka je govorila na njemačkom, ali ću vam ja radi lakše razumljivosti prevesti na hrvatski.
Elem, ja sam vidjela crnku i zamalo se onesvjestila. Ona je shvatila šta se dešava i odlučila razbiti neugodnu tišinu. " Ti mora da si Sara. Uranila si, nismo te očekivali ovako rano. Nije onako kako izgleda. Uđi, Ante će ti ispričati sve." Pustila me stan i zaderala se Anti da ga je netko došao vidjeti. Da stvarno bude gora, Ante je izašao samo u donjem dijelu trenirke koju je tek navukao jer je, vidjelo se. Bio pod tušem.
" Saroo, otkudd tii, aa kako si me iznenadilaa. Šta nije bilo da si tribala tek za misec dana doći? Dobrodošla". Prišao mi je i pokušao me zagrliti, a ja sam samo maknula njegove ruke sa mojih ramena. "Uopće nisam dobro došla Ante. Uopće. Imaš ravno 31 sekundu da mi objasniš šta se ovdje dešava". Crnka je stajala po strani, i iskreno, učinilo mi se da me se je uplašila. I treba. Koza.
Ante se samo nasmijao i rekao:" Budaletino moja, nisan tia da se ovako upoznate, ali ajde. Kad si ovako uporna. Ovo je Lena. Ona je moja maserka i terapeutkinja". Djevojka se nasmijala i mahnula rukom :" Drago mi je". Ajme. Opet sam zajebala. Opet sam sumnjala u njega. Bio mi je užasno žao i ispričala se i djevojci i Anti jer sam umalo napravila ljubomornu scenu. Ante se zahvalio Leni i ona je pošla kući pri odlasku mi je samo mahnula i rekla :" Ne boj se. On te voli. Sve ovo vrijeme je samo o tebi pričao".
" Ajme Ante, tako mi je žao. Mrak mi je pao na oči kad sam ti ne najavljeno upala u stan i vidjela žensku osobu. Oprosti mi molim te". Bila sam iskrena. Stvarno sam se osjećala kao zadnja glupsa.
" Bleso moja, ajde mi barem malo viruj. Znaš da volin tebe. I samo tebe. I da mi samo ti tribaš". Nije se ljutio, shvaćao mi je. Kamen mi je pao sa srca. Zagrlila sam ga i sav teret razdvojenosti ovih mjeseci se sručio na mene u obliku suza. Kunem se, da smo još malo bili razvojeni, ne bih preživjela. Ljubili smo se dugo i vidjelo se koliko smo se poželjeli jedno drugog. Kada smo se napokon uspjeli razdvojiti jedno od drugoga, Ante mi je pokazao stan. Bio je to stan nešto manji od našeg zagrebačkog, ali predivno namješten i prostran. Već sam se osjećala kao doma.
"Pa ja moran javiti ovin mojin tovarima da si stigla. Htjet ćete upoznati". Ovo tovari se, dakako, odnosilo na Filipa, Luku i Mijata, Srbe koji su igrali sa Antom u klubu, a koji su mu bili kao braća. Ante ih je zvao dok sam se ja raspakiravala i dogovorio se s njima da to veče izađemo na pivo, ili tko šta već pije. Ja sam prije toga, legla i malo se odmorila jer sam imala rani let, koje inače prezirem, i bila sam umorna. Ante je, iako naspavan, legao pored mene i gledao me kako spavam i češkao me, a u pozadini su jedna za drugom svirale pjesme Riblje Čorbe "Bože koliko je volim" i " Ja je gledam kako spava".To be continued....
A/N : Evo ga, još jedan nastavak je vani. Nadam se da vam se sviđa! Voljela bih kada bi mi u komentare pisali kako vam se sviđa priča i što bi eventualno izmjenili, dodali. Svaka kritika je dobrodošla😁 Ljubi vas S❤
YOU ARE READING
Sjeti se moje ljubavi
Fanfiction"Našli su se, ona u liku anđela i on, đavo kojemu je očajnički bio potreban mir" Sara je studentica 4. godine Prava, buduća odvjetnica i mrzi nogomet. Igrom slučaja, uz pomoć svoje prijateljice Tamare, upoznaje Antu Rebića, nogometaša Hrvatske nogo...