~ a volela sam te ko majka
život bih za tebe dala
kao da si moja krv
više nego ikog svog ~Ante je tek kasno došao sa treninga, već je bilo 11 sati.
" Ne spavaš, princezo?", rekao je kada je otključao vrata i vidio mene kako sjedim na kauču i gledam nešto po telefonu.
" Ne. Čekala sam tebe. Znaš da ne volim sama zaspat", odgovorila sam mu.
Ozbiljno, mrzila sam osjećaj kad moram leći sama a njega nema pored mene iako znam da će u neko doba doći u krevet. Ne mogu opisat taj osjećaj, fuj, bljak.
" Pa ajde onda, idemo leći", primio me u naručje i počeo nositi u sobu.
" Ma šta radiš budaletino, kičmu ćeš slomit, sad sam teža od tebe šta ti je", rekla sam mu smijući se i pokušavajući sići da mu ne budem teška.
" Ajd mući Gospe ti, ja san velik momak. I miruj inače ćeš mi stvarno past"
Odnesao me u sobu na krevet bez pola muke.
Onako ušuškani pod poplunom pričali smo o nogometu, o obitelji i o tome kako će naš zivot izgledati kad se cure rode. Nismo mogli dočekati novododijeljenu ulogu roditelja. A onda je on počeo pričati sa mojim trbuhom.
" Cure moje ne mogu dočekat da vas vidin. Mama je dobro, pazin na nju. Doduše malo me zajebaje ali mora, vi ženske ste takve", rekao je pričajući sa mojim trbuhom i smijao se.
" Ma ne vjerujte mu ništa, on zajebava mene", rekla sam kako protestirajući i udarajući ga jastukom.
" Lako je tebi kad znaš da ti sad ne mogu ništa", izbeljio se a ja sam mu se samo smijala.
Nije nam dugo trebalo da se komiramo, pogotovo Ante. Taj je bio gotov čim je oči zatvorio .
Zaspali smo zagrljeni a oko 9 nas je probudila budilica. Spavali smo kao dvije klade, ni top nas ne bi probudio.
Protrljala ssam oči i vidjela da Ante još spava.
Danas je taj dan.Utakmica se igra tek navečer, u 15 do 9 ali sam ja već bila sva uzbuđena i nestrpljiva.
Ustala sam i ostavila njega nek spava. Nek se odmori, trebat će mu energije za večeras.
Nakon što sam se išunjala iz sobe i obavila higijenu napravila sam mu energetsku bombu od doručka, sve prepuno proteina i vitamina.
Užasno sam pazila na njegovu prehranu, čak i više nego na svoju jer je njemu kao sportašu bilo jako bitno da jede zdravo i kvalitetno. Zaleti se i njemu koji McDonalds ili KFC ali uglavnom je to izbjegavao.
Moglo je biti nekih pola 10, blizu 10 kad je ustao dugo je spavao jer Dalić nije prakticirao treninge na dan utakmice, samo zagrijavanje.
Iz sobe ga je izmamio miris kave i meksičkog omleta.
" Ajme majko šta ovo fino mirišii", rekao je kad se dogegao iz robe dok sam ja taman servirala doručak na tanjure.
" Strpi se samo, sad je sa tave, još je prevruće", rekla sam mu ali uzalud.
" Au au au jebote zivot", rekao je pijući već treću čašu vode nakon što se naravno sav spekao.
Ja sam samo iskolutala očima i rekla ono svoje ponato " Jesam ti rekla".
Cijeli dan smo se zezali, pjevali navijačke pjesme i plesali. Baš smo proveli divan dan. A najbolje je tek slijedilo!
YOU ARE READING
Sjeti se moje ljubavi
Fanfiction"Našli su se, ona u liku anđela i on, đavo kojemu je očajnički bio potreban mir" Sara je studentica 4. godine Prava, buduća odvjetnica i mrzi nogomet. Igrom slučaja, uz pomoć svoje prijateljice Tamare, upoznaje Antu Rebića, nogometaša Hrvatske nogo...