Probudila sam se sa glavom na prsima. Probudio me poljupcem. " Malena, ustaj, 5 je uri, u 8 moramo biti u gradu. Ustaj ili se nećeš uspit spremit". Kako me samo poznaje u dušu. Zagrlila sam ga jako, protrljala i počela se spremati. Iskreno, nije mi se dalo raditi ništa spektakularno i komplicirano sa šminkom. Ante se, očekivano, uspio spremiti prije mene i čekao me na kauču. Kad sam ja napokon bila spremna za pokret, opalili smo par slika i ustanovili da smo izgledali kao Angelina Jolie i Brad Pitt u filmu " Mr. and Mrs. Smith". Bili smo pravi couple goals. Ante se samo nasmijao, primakao meni i počeo me ljubiti. između dva poljupca sam kroz smješak uspjela samo prozboriti :" Bleso, sad ću morati popravljati ruž. Sram te bilo". Jedva smo se uspjeli odvojiti jedno od drugog i koncentrirati da moramo krenuti, a ne završiti na kauču. Ante nas je dovezao do restorana u kojem su nas čekali Mijat, Luka i Filip. Momci su samo zinuli kada su nas vidjeli kako ulazimo u restoran kao neka gospoda držeći se za ruke. "OPA." je bio jedini Mijatov komentar. " Mentolu, kako je moguće da si ti pokupio ovakvog komada, a mi šmekeri tu sedimo bukvalno lepi i sami???", rekao je Filip.
Ante se samo nasmijao i ponosno pogledao prema meni. Kod njega mi se sviđalo to što me nije doživljavao kao igračku ili neku praznoglavu lutkicu za šetanje, već što se prema meni odnosio sa poštovanjem i trudio se zaslužiti me. A bome i ja njega. Te večeri mi je sa dečkima bilo vrlo ugodno, svi troje su to bili pametni i ambiciozni momci i bilo mi je drago što je Ante u takvom društvu, a ne sa nekakvim haharima. Nakon večere, odlučili smo otići do obližnjeg kafića, bio je to balkanski klub u kojem su se uglavnom skupljali naši ljudi koji žive u Frankfurtu i puštala se naša muzika. Pridružila nam se i Mijatova zaručnica Vedrana koja nije uspjela stići na večeru jer je imala nekih obaveza na poslu. Nas dvije smo se odmah skompale, ona je isto u Frankfurt došla zbog ljubavi i Mijata, kao i ja zbog Antiše. Odmah smo se dogovorile da sljedeći dan odemo na kavu da se još malo bolje upoznamo. Plesali smo i zezali se, a ja sam u jednom trenutku odlučila otići u wc kako bih se umila i osvježila jer mi je stvarno bilo vruće od plesanja i skakanja. " Jel triban ić sa tobon do toaleta? Možeš sama?", pitao je Ante. Nasmijala sam se i rekla mu neka samo uživa, da ću ja brzo, što se pokazalo kao velika pogreška. Naime, dok sam ja ulazila u wc, neki manijak me je pratio i ušao u wc zajedno samnom, te zaključao vrata iza sebe. Vidjelo se da je pijan. Ja sam se užasno uspaničila, koljena su mi klecala, a dlanovi su se znojili. Znala sam da moram ostati hladne glave. Manijak je počeo skidati hlače, no ja sam samo sjela na wc dasku i počela mu filozofirati kako je jadan ako misli da će tako privući neku djevojku. Blefirala sam i rekla mu da ću mu ga popušiti ako je to jedina šansa da me pusti na miru, pretvarajući se da mi ovo nije prvi put da me neko želi silovati. Cure, ovaj trik uvijek iskoristite ako možete, pali. Silovatelji uvjek žele lake mete, ali ako mu vi pokažete da ga se ne bojite i ako mu počnete držati moralne prodike uskoro će odustati jer on, ponavljam, uvjek želi laku žrtvu sa kojom će sve lako obaviti i koja mu neće pružati otpor. Moj trik je upalio, manijaku sam uskoro dosadila i on se obukao i otišao. Meni je srce lupalo i otrčala sam uplakana Anti. " Ante idemo van molim te, nije mi dobro. Idemo molim te",rekla sam i počela plakati. Anti ništa nije bilo jasno, ali me izveo van iz kluba. " Ljubavi, zašto plačeš, šta se desilo, ne plaši me molin te".To be continued...
A/N : Evo ga, novi dio je izašao. Nadam se da ćete uživati čitajući! Očekujem i veselim se vašim komentarima😁 All the love, S.
YOU ARE READING
Sjeti se moje ljubavi
Fanfiction"Našli su se, ona u liku anđela i on, đavo kojemu je očajnički bio potreban mir" Sara je studentica 4. godine Prava, buduća odvjetnica i mrzi nogomet. Igrom slučaja, uz pomoć svoje prijateljice Tamare, upoznaje Antu Rebića, nogometaša Hrvatske nogo...