Ante je samo pokazao rukom Mijatu da idemo van, da se ne brine gdje smo. Izašli smo van, a ja sam se još uvijek tresla od šoka i jecala. Nekako sam uspjela ispričati Anti šta se desilo. U tom trenutku je Luka izašao van. Ante ga je pogledao i samo mu rekao :" Brate, pripazi mi na nju, vraćam se za sekundu". Luka je bio zbunjen isto koliko i ja. Ante se okrenuo i ušao u klub, a ja sam se bojala da ne napravi neko sranje i pokušala krenuti za njim, no Luka me spriječio. Primio me za ruku i rekao :" A ne, ne ideš ti nigde, on će sada da dođe a ja ne mogu da dopustim da ti se nešto desi. Razumeš?". U tom trenutku je Ante izašao sa mojim zamalo silovateljem iz kluba, pritisnuo ga vratom uza zid i udario ga šakom u glavu. Mislim da mu je razbio arkadu. Između dva udarca u trbuh, uspio mu je reći :" Jesi to tia moju curu silovat, a majmune? Hoćeš li još jednom probati silovati ikoga? Da te čujem? Zapamtit ćeš me pizda ti materina". Ja sam se otela Luki i pokušala zaustaviti Antu da ne ubije ovog monstruma, samo mu još fali da ovo ode u novine i da mu utječe na karijeru. " Ljubavi pusti ga molim te, ubit ćeš ga, misli na sebe molim te". Dok sam ja to izgovarala, zaštitar je izašao iz kluba, a za njim i Mijat,Vedrana i Filip. Vedrana je pazila na mene i smirivala me, a Mijat, Luka i Filip su pokušali objasniti zaštitaru situaciju i odgovoriti ga od tog da zove policiju, nažalost neuspješno. Policija je došla i odvela Antu u stanicu policijskim autom. Ja sam sjela u naš i vozila za njima iako ni sama ne znam kako sam to uspjela izvesti. Antu su zadržali neko vrijeme u stanici radi identificiranja jer je zaboravio osobnu u stanu, a iz sranja je uspio izaći samo sa nekom opomenom i nekom sitnom kaznom koju je trebalo platiti. Uglavnom ništa strašno Moj silovatelj je, hvala Bogu, prošao puno gore. Čeka ga suđenje za pokušaj silovanja, i izgledni zatvor. U najmanju ruku društveno - koristan rad i uvjetna. Hvala Bogu pa sam buduća pravnica i znam kakav je sistem. Mi smo se samo molili Bogu da ovo ne dospije u novine inače bi ovo moglo jako utjecati na Antinu karijeru. Izašli smo iz zgrade policije i ušli u auto te krenuli prema stanu, a ja sam se i dalje tresla i plakala. Što od šoka šta se sve izdešavalo u zadnjih dva sata, što od olakšanja što Ante nije završio u pritvoru i što je sve dobro prošlo. Uspjela sam se jedva smiriti tek kad smo ušli u stan i legli u krevet. Antu su još, prije nego što je legao, zvali dečki da provjere kako sam ja i kako je sve na kraju prošlo. Koliko sam im samo bila zahvalna što su bili tu uz nas i što su mom Anti pravi prijatelji. Nakon što je završio razgovor legao je pored mene, nježno mi sklonio kosu s lica i poljubio me. " Zbog tebe bih i ubia"rekao mi je tiho i zagrlio me jako. Shvatila sam je jedino gdje želim biti u tom zagrljaju, jer sam jedino tu sigurna. Uskoro smo od premorenosti zaspali, a jedina misao i želja nam je bila da događaj od prije par sati oboje što prije zaboravimo i da se sve što prije vrati u normalu.
To be continued....
A/N : Evo ga, novi dio je vani. Voljela bih da mi kažete šta mislite, je li Ante preburno reagirao, ili je trebao ono napraviti? Šta mislite, hoće li ovo dospijeti u novine i hoće li imati utjecaja na njegovu karijeru? Veselim se vašim komentarima! Yours sincerely, S❤
YOU ARE READING
Sjeti se moje ljubavi
Fanfiction"Našli su se, ona u liku anđela i on, đavo kojemu je očajnički bio potreban mir" Sara je studentica 4. godine Prava, buduća odvjetnica i mrzi nogomet. Igrom slučaja, uz pomoć svoje prijateljice Tamare, upoznaje Antu Rebića, nogometaša Hrvatske nogo...