Sjeti se moje ljubavi - part 21

761 21 0
                                    

" Dobro, jedno ime imamo. Una. Aj sad ja biram drugo", rekla sam i u glavi počela vrtiti sva moguća imena koja sam ikad čula. " Šta misliš o Charlotte", predložila sam. Ime mi se svidjelo jer sam voljela drugačija i kratka imena, a i značenje mi je bilo genijalno. Bilo mi je jako bitno da ime ima neko značenje, da nije eto tako bezveze odabrano. Lotte je označavalo malenu, skladnu i predivnu ženu. " Jel nije to malo predugo? Triba zapamtit to. Oćemo rađje samo Lotte?", pobunio se Ante i odluka je pala. Curice će biti Una - što znači jedna, jedina- i Lotte. Kratko i slatko.
Bilo je već kasno kada je Ante legao u krevet, a ja sam još neko vrijeme pretraživala Ikeinu stranicu na internetu ne bi li našla kakav krevetić ili slično što će mi se svidjeti. Bilo je krajnje vrijeme da krenemo sa uređenjem stana. Našla sam par zgodnih stvari i spremila ih.
Nakon nekog vremena sam zaspala i sklupčala se uz Antu pored kojeg sam uvijek lijepo i spokojno spavala.
Ante je sljedećih dana trenirao kao nikad, imao je snage za sve, bio je odmoran i pun energije, što je Adi znao pohvaliti. Bilo nam je lijepo. Sve nam je išlo od ruke. Na utakmici protiv Herthe iz Berlina je Ante je zabio 2 gola i asistirao Joviću koji je zabio još jedan. Bila sam preponosna na njega i cijeli tim. Konačan rezultat bio je 3 : 0 za nas. Ja sam naravno bila najglasnija na tribinama. Poslije utakmice, Ante je preskočio ogradu koja je dijelila gledatelje od terena i poljubio me. Naravno da su kamere to zabilježile. Fotografski aparati su, očekivano, koliko na utakmicu, bili fokusirani i na mene. Mnogo novinara me je prije utakmice i za vrijeme poluvremena tražilo da otkrijem šta se to dešava, jesam li trudna i ostalo, a ja sam im se samo kulturno nasmiješila i rekla im da će sve doznati nakon utakmice u Antinom intervjuu. Većina pitanja toga intervjua su bila o nama, odnosno o Antinom privatnom životu kojeg sam i ja dio. Ante je prilikom intervjua bio vrlo nervozan, ali je to uspješno prikrio tako da sam to jedino ja koja ga poznajem bolje od ikoga mogla primjetiti. U samom je intervjuu naglasio da ne bi želio da se njegov privatni život provlači kroz medije, da mu to smeta i zamolio je da se novinari fokusiraju na njegovu karijeru i na to kakav je nogometaš. Potvrdio je trudnoću i zaruke, a nama su počele stizati čestitke sa svih strana. Mobiteli su nam konstantno zvonili. Naravno, bilo je kako lijepih, tako i ružnih komentara i vrijeđanja na moj račun koje su više pogađali Antu nego mene. Mene je bilo baš briga, ja sam znala tko sam, ali je Ante svaku uvredu upućenu meni doživljavao osobno. Komentar " Vidi kakva je odvratna, kako to da se dečki kao Ante uvjek lijepe na takve gabore. Dam se kladit da ni to dijete nije njegovo", ga je posebno pogodio. Pogotovo ovaj dio sa djetetom. Popizdio je kao nikada do sad. Nikada ga nisam vidjela tako ljutog.

To be continued...

A/N : Novi dio je vani! Očekujem vaše komentare :). Enjoy! - S❤

Sjeti se moje ljubaviWhere stories live. Discover now