Sjeti se moje ljubavi - part 38

621 25 2
                                    

~ sve za ljubav što triba je žena, čovik i more ~

Približavali smo se vratima, a iz kuće su izletili Kata i Snule.

" Mamaaa, stiglii su, mamaa", vikala je Kata grleći naizmjenično svoga brata i mene. Ante je, očekivano, svu svoju pažnju usmjerio ka Snuletu.

" Pa di si ti, prase moje", rekao je dok ga je Snule hiperaktivno njušio i skakao po njemu.

Kata je samo uzdahnula i slegnula ramenima.
" Uvijek je više volio tog malog smrada nego nas lol", rekla je.

" Aj seka ne seri, Gospe ti. Nego šta je mater za spizu pravila? I di su svi?", smijao se Ante dok je otključavao bunker i unosio stvari u kuću.

" Evo nas, ajde dico, upadajte, jeste gladni? Kako ste putovali?", rekla je teta Nediljka kad je izašla iz kuhinje i izgrlila nas.

" Dobro smo putovali, fala, nije bilo gužve. Mm, što ovo dobro mirišii", veselo je primjetio Ante i oblizao usne kada je vidio njegovo omiljeno jelo na stolu - barba Boško je bacio ribu na gradele.

Najeli smo se i još smo neko vrijeme pričali sa ekipom.
Barba Boško nam je pričao kako se neki dan posvađao ispred Kauflanda sa nekim likom jer je taj lik telefonirao dok je izlazio sa parkirališta i zamalo pokupio našeg Boleta.

" Ovdi više niko ne gleda di i kako vozi", pričao je i dalje iznerviran Antin tata.

Mara nam je pričala o novom dečku i pokazala nam slike njih dvoje.
" A ono, lip je, al ništa ekstra sad jeli", rekao je neoduševljen Ante.

" Aj ti šuti, da se tebe pita nikad se ne buden udala, ni jedan ti nije bija dobar", smijala se Mara.

" Pa normalno da nije, ti si mi sestra vrag te odnija. Ma znaš šta, baš me briga, da mi je samo vidit tog momka koji će tebe nesriću oženit pa da mu čestitam", Ante joj se izbeljio a ja sam im se smijala. Ta bratska ljubav je naprosto divna.

" Skužajte, mi bi otišli malo prošetat. Žena bi mi tila upoznat Imotski", ispričao se Ante kad smo se napričali.

Iako je već prošlo 8 sati, i bilo je kasno, a mi smo bili umorni od puta, htjeli smo malo prošetati.

Ovo mi je prvi put u Imotskom i Vinjanima, a Ante mi je obećao pokazati mjesta na kojima je, kako on kaže, provea najlipše dane svoje mladosti.

Šetali smo rivom, sreli par Antinih prijatelja iz djetinjstva, jeli sladoled, puštali muziku i baš nam je bilo lijepo.
Čak smo i otišli na stadion gdje je Ante napravio svoje prve nogometne korake.

" Ovdi sam prvi put udrija loptu. Još ko klinju me ćaća vodija ovdi kad bi se tu igrala neka utakmica", pričao je Ante sjetno i sa osmjehom na licu.

Tu smo se malo zadržali, a onda se Ante odjednom nečega sjetio.
" Aj ustaj, vodim te negdi", rekao je.

" Ma di ćemo sad, ajmo kući, brinut će se tvoji gdje smo", protestirala sam.

" Ustaj kad san reka. Svidit će ti se viruj mi", prekinuo me i podigao me sa trave na kojoj smo do sad ležali i pričali.

Cjelim putem do tog tajnovitog iznenađenja sam gunđala i pokušala ga nagovoriti da se vratimo jer sam stvarno bila umorna.
On je samo prevrtao očima i rekao : " Ajd mi viruj jednom u životu i mući više".

Nakon par minuta hoda i stajanja u Tommyu po dve limenke pive stigli smo na jednu dobro skrivenu divlju plažu. Oko nas je samo bilo Biokovo, more i otoci. Prava idila koja je meni ličila na raj.

" Ovdi sam te tija zaprosit, ali nije bilo prilike da dođemo a ja nisan moga više čekat", rekao je Ante koji je stajao iza mene i obujmio svoje ruke oko moga struka.
Glava mu je bila naslonjena na moja ramena, a njegove su usne pronašle put do mog vrata.

Mogla sam vječno ostati ovako i ne bih se bunila. Imala sam što mi je potrebno. On, more i ja.

Sjeti se moje ljubaviDonde viven las historias. Descúbrelo ahora