~ dođi, zaboravi, nudim ti noći čarobne ~
Skuhali smo toplu čokoladu i sjeli na balkon. Gledali smo u zvijezde i tražili razne oblike koje su one sačinjavale. To nam je oduvijek bila omiljena zanimacija. To i gledanje filmova.
" Vidi, eno leptira", Ante je nježno stavio ruku na moje rame i prstom pokazao na mjesto na nebu gdje bi se taj leptir po njegovom trebao nalaziti.
" Ma di", rekla sam zbunjeno. Fakat ga nisam vidjela. Bila sam očajno loša u ovoj igri koliko god da sam se trudila.
" Gospe ti, eno ga, oli si toliko
ćorava", smijao se Ante i dalje mi pokazivajući gdje bi se to trebalo nalaziti." Ma mama ti je ćorava budalo", trudila sam se zvučati nafunjeno i uvrijeđeno, što svakako nisam bila. Čak sam ga i pogodila jastukom da bude uvjerljivije.
" Znaš, ja ću se držat one ko tebe kamenom ti njega kruvom. Ili u ovom slučaju, ko tebe jastukom, ti njega pusom", rekao je i poljubio me, a ja se nisam bunila.
Prsti su nam se nesvjesno zapleli i tvorili savršenu cjelinu.
Ležali smo tako neko vrijeme, moja glava je bila naslonjena na njegova prsa i bili smo zamotani u jednu bijelu mekanu dekicu.Odjednom nas je prekinulo zvonjenje na vratima. Nas dvoje smo se samo pogledali i slegnuli ramenima. Ni jedno ni drugo nismo očekivali nikoga. Pogotovo ne u 9 sati navečer kad je jedino što smo htjeli bilo to da provedemo vrijeme skupa. Samo su nam još gosti u životu falili.
" Ajde ti ljubavi, molin te. Vjerovatno je neko od onih mojih tovara. Nema ko drugi bit. Sad ću im glave porazbijat kolko su dosadni. Ni minute ne mogu imat mira od njih.", rekao je Ante, dakako misleći na Luku, Mijata i Filipa.
Otišla sam otvoriti i vidjeti tko zvoni, a kad sam otvorila vrata na njima je stajala platinasta plavuša izražajnih smeđih očiju i još izraženijeg dekoltea obučena u kratku crnu providnu suknjicu i vidno pijana, držeći polupraznu bocu nekog jeftinog priprostog vina u ruci.
Pored nje sam, u pidžami na jednoroge, sa trbuhom do zuba i kosom nemarno zavezanom u nešto što je trebalo biti punđa izgledala poput lubenice. Iako je Ante uporno tvrdio da sam najljepša trudnica koju je ikad vidio. Dobro, vrlo je moguće da je to zato što sam bila njegova.
" Večer? A vi ste?", progovorila sam prva na njemačkom. Ipak živimo u Frankfurtu jel.
" Jel Ante tu?", odgovorila je plavuša na našem jeziku držeći se za vrata da ne padne. Kao što sam rekla, bila je vidno pijana. A bilo je tek 9 sati.
Taman u tom trenutku, Ante je izlazio sa balkona i dalje umotan u dekicu. Krenuo je prema vratima da vidi tko je u ovo doba, i sledio se kad je vidio tko je na vratima.
" Ljubavi, gospođica je tražila da te vidi. Poznate se?", pitala sam jer mi ništa nije bilo jasno.
Po Antinom izrazu lica sam vidjela da nešto ne valja. Ne u smislu da petlja nešto s njom, ne tako, Bože sačuvaj.
U njegovim plavim očima nijanse mora sam po prvi put vidjela bol. Pravu pravcatu bol.Pogodilo me to, pogotovo jer nisam znala šta se dešava. A trenutno mu nisam mogla pomoći.
" Koji. Jebeni. Kurac. Ti. Radiš. Tu. Nedilje. Ti. Svete.", izgovorio je u jednom dahu i dalje izgledajući kao da je vidio duha, a ne ljudsko biće na vratima.
I dalje mi ništa nije bilo jasno.
YOU ARE READING
Sjeti se moje ljubavi
Fanfiction"Našli su se, ona u liku anđela i on, đavo kojemu je očajnički bio potreban mir" Sara je studentica 4. godine Prava, buduća odvjetnica i mrzi nogomet. Igrom slučaja, uz pomoć svoje prijateljice Tamare, upoznaje Antu Rebića, nogometaša Hrvatske nogo...