~ ne budite smešni, dešava se svima
baš je super sad će keva unuke da ima ~noć s 20. na 21. lipnja, tri mjeseca kasnije.
Iz bolničke sobe broj 216 mogla se čuti samo graja i glasan smjeh, te pokoji stih neke cajke ako smo bili raspoloženi.
" Bez varanja snajkaa", viknula je Mara dok smo igrali belu i kratili vrijeme.
U paru smo igrali Ante i ja i Mara i Kata.
" Tješi se tješi. Ljubomorna si što gubiiš", rekla sam u smijala sam joj se.
Mara je bila očajna kartašica. A ni Kata nije bila daleko.
S druge strane, Ante i ja smo bili odlični u beli, možda zato što je kartanje bila jedna od omiljenih zanimacija kad je Ante bio kod mene u bolnici i spašavao me od dosade.
" Au jebem ti mater Ante", rekla sam odjednom i spustila karte na krevet.
" Šta je sad, kakav belaj, šta sam sad napravija", pitao je Ante.
" Šta šta jebote ove tvoje kćerke će valjda biti nogometašice na tebe, vidi kako me šutaju", pokazala sam mu na trbuh koji je doslovno bio naheren na jednu stranu koliko su se gospođice nogatale i protezale.
" Tatine princeze", rekao je umiljato.
" Ajme već ga vidin kako oda sa puškon oko prozora kad bude vidija nekog momka da se mota oko cura", smijala se Kata
" Samo se vi sprdajte, neće meni bit lako"
" Ajde ajde, mućite sad svi, Ante ti zoveš sad", rekla je Kata koja se pokušala skoncentrirati na igru.
Partija je naravno završila našom pobjedom. Kao i svaka do sad." Ajme Saro nećemo više s njima igrat, ne da mi se sa gubitnicima", pikao je Ante Katu i Maru.
Ja sam se smijala, a one su prekrenule očima toliko da su si vidjele mozak.
" Iskreno Saro, ja ne znan kako ti trpiš ovog mučenika od našeg brata, težak je to slučaj. Fala Bogu da smo ga se rišile, jel tako Mare", uzvratila mu je Kata i pogledala prema svojoj sestri.
" Tako je seke, nek se samo ona bakće s njin ako hoće", odgovorila joj je Mara i sa pakosnim smješkom pogledala prema meni.
" Stvarno ste sestre za poželit ono, fala vam baš", govorio je Ante dok ih je gađao jastucima sa susjednih kreveta. Bila sam sama u sobi pa smo imali tu privilegiju.
U tom trenutku me je dežurna sestra došla obići, a umjesto da nađe mir i tišnu zatekla je ova tri debila kako se gađaju jastucima.
" Ovaaaj, skužajte", rekao je Ante smijući se kada je vidio da imamo društvo.
" Ja ću se sad praviti da ovo nisam vidjela, al ako mi se netko od pacijenata bude žalio da ga se ometa morat ću vas istjerati", smijala se sestra. A šta će jadna s nama majmunčadi.
" Pošteno. Fala", rekla je Kata umiljato.
Sestra je izašla kada je ustanovila da sam skroz okej i ostavila nas same.
Batalili smo se karata, nije nam se više dalo i počeli pričati o svemu i svačemu.
Odjednom sam osjetila sam da moram u toalet pa sam ustala sa kreveta.
" SNAJKA VRAĆAJ SE, ANTE IDI PO DOKTORA ODMAH", viknula je Kata kad sam ja već bila na pola sobe.
" Šta je sad jebote, upiškit ću se", ništa mi nije bilo jasno.
" Jeste vi ćoravi ajd pogledajte plahte", rekla nam je, a mi smo se svi nagnuli nad krevet.
Ante je u sekundi istrčao iz sobe po liječnika.
U jebote. Počelo je.
YOU ARE READING
Sjeti se moje ljubavi
Fanfiction"Našli su se, ona u liku anđela i on, đavo kojemu je očajnički bio potreban mir" Sara je studentica 4. godine Prava, buduća odvjetnica i mrzi nogomet. Igrom slučaja, uz pomoć svoje prijateljice Tamare, upoznaje Antu Rebića, nogometaša Hrvatske nogo...