Zaspala sam u suzama u Antinom zagrljaju. Jedino me je on mogao smiriti. Spavali smo do kasno ujutro, do nekih 11 sati. Napravila sam doručak za sve, i ispratila Antu na trening i pokušala se koncentrirati na diplomski koji bih sutra trebala obraniti. Nažalost, moji roditelji nisu mogli doći, dolaze tek na promociju za par dana jer imaju puno posla u Hrvatskoj. Ali ajde, bar su Kata i Mara tu. Ante se nakon cijelog dana vratio sa treninga umoran kao pas, a sa njim su na piće došli i Luka i Filip. Mijat je bio nešto bolestan tako da nije bio ni na treningu. Bilo mi je drago vidjeti dečke, voljeli smo se družiti svi zajedno. " Pa gde je naša najlepša trudnica", rekao je Luka sa vrata. Svaki od njih se je prema meni odnosio jako lijepo, svi su pazili na mene i poštovali to što sam trudna. Napravila sam im večeru, malo popričala sa njima,napravila svoju skincare night rutinu i otišla na spavanje. Sutra je za mene bio važan dan.
Probudila sam se neuobičajeno rano, valjda zbog nervoze. Prevrtala sam se po krevetu jer je bilo oko pola 6 ujutro, što mi je prerano za ustajanje. Ante je pored mene spavao kao top. Sinoć su dečki do kasno bili kod nas, pa su malo zaružili. Napokon sam ustala oko pola 7,7. Obrana je bila u 12h. Otišla sam u kuhinju, napravila doručak za sve, skuhala kavu i otišla opeglati hlače i košulju koju sam htjela obući. Baš dok sam peglala, Ante se dogegao u kuhinju i trljajući oči i zijevajući počeo negodovati. " Jesan ja tebi reka da nećeš ništa radit? Jesan fino reka? Moraš odmarat jebemu mater. Opeglat će ti Kata ili Mara to.", rekao je otimajući mi peglu. " Aman čovječe dragi, ne orem ili kopam. Peglam košulju za Boga miloga. Ostavljaj to, spalit ćeš", rekla sam kroz smijeh. "Nemoguća si, stvarno", odustao je, Prevrnuo očima toliko da si je vidio mozak i sjeo za stol doručkovati. Popili smo kavu zajedno a onda sam se ja otišla spremiti. Taman kada sam završila i došla u boravak, cure su se probudile. " Vidii snajke šta je lipaa", rekla je Kata popravljajući mi kosu. "Dobro si izabrao braco, to ti moram priznati", rekla je Mara i gurnula ga laktom pod rebra. " E moja Maro, birala je ona mene, ne ja nju ako triban bit iskren", rekao je Ante kroz smijeh. Cure su mi zaželjele sreću i Ante me odvezao do fakulteta. Stajala sam pred vratima i kratko razmislila. Zadnji put kroz ova vrata ulazim kao student, to je to. Kad izađem, bit ću diplomirani pravnik. Bila sam ponosna na sebe i sjela u čekaonicu ispred učionice u kojoj je ispit bio. Ne mogu reći da sam bila skroz opuštena, ali nisam bila ni nešto specijalno nervozna. Znala sam da to mogu i vjerovala sam u sebe. Moj rad je komisija već pročitala, ovo je trebala biti samo formalnost koju je trebalo ispuniti. Još sam malo razmišljala, a onda sam čula dobro poznat glas svoje profesorice i mentorice kako izgovara moje prezime i zove me pred komisiju pred kojom sam trebala izložiti svoj rad. Samo sam se stresla i prekrižila. Sretno mi.To be continued...
A/N : Evo me opet nakon kratke stanke. Nadam se da ćete uživati. Volim vas❤ - S
YOU ARE READING
Sjeti se moje ljubavi
Fanfiction"Našli su se, ona u liku anđela i on, đavo kojemu je očajnički bio potreban mir" Sara je studentica 4. godine Prava, buduća odvjetnica i mrzi nogomet. Igrom slučaja, uz pomoć svoje prijateljice Tamare, upoznaje Antu Rebića, nogometaša Hrvatske nogo...