Sjeti se moje ljubavi- part 27

690 21 0
                                    


Ušla sam u predavaonicu i odradila svoj posao kako spada. Komisija mi je nakon obrane obznanila da sam prošla i čestitali su mi te poželjeli sreću u poslu. Između ostalog, bili su fascinirani kako sam sa trbuhom do zuba uspjela stajati više od sat ipo i obraniti svoj rad, te što sam odlučila završiti fakultet unatoć trudnoći. Mnoge mlade cure čim saznaju da su trudne napuštaju fax i udaju se. Ja nisam bila jedna od tih.
Malo mi je bilo žao što jedan dio mog života završava, nisam bila jedan od onih studenata koji stalno kukaju kako im je teško. Možda je to zato što sam voljela to što studiram, ali ajde. Zahvalila sam se svojoj mentorici i odmah zvala mamu i tatu da im se pohvalim.
" Kužiš ti to, razgovaraš sa diplomiranom pravnicom, moraš paziti šta pričaš, mogu te strpat u zatvor", sprdala sam se sa svojom mamom. Ante je bio na treningu, tako da sam mu samo poslala poruku " Položeno, gotovo je 💪" i uzela taksi do stana. Na putu do tamo, stala sam do marketa i kupila neke stvari za kuhanje.
Odlučili smo napraviti večeru i pozvati Luku, Mijata, Vedranu i Filipa da proslavimo moje diplomiranje.
Ante je po povratku sa treninga insistirao da kupi Möet, red je bio da se to proslavi kako treba.
Cure su mi htjele pomoći u kuhanju, ali ja nisam dala. Iskreno, nisam voljela kada mi se netko petlja u kuhinji kada kuham, a nije mi bio problem. One su mi pomogle na način da su postavile stol i pospremile malo stan. Meni dovoljno.
Slavili smo do dugo u noć, Filip je bio najveseliji. Momci su se malo ponapili, ali nije bilo kritično. Vedrana i ja smo plakale od smijeha od njihovih provala. Inače, naši momci kad se napiju, nisu niti agresivni ni nasilni, nego nas sve jako vole. Doduše, znaju biti dosadni, but still.
Mara i Kata su se super snašle u našem društvu, opustile su se i čini mi se da je i njima bilo lijepo.
Preko Messengera su nas zvali Antini mama i tata. Htjeli su mi sami čestitati i vidjeti šta radimo.
" Sve vidin koliko vam je teško", rekla je Antina mama i smijala se kada je vidjela da je i ekipa kod nas i da slavimo.
" Snajka, pazi mi na njih, nemoj da naprave kakvu glupost. Aj uživajte dico", pozdravila nas je i poklopila. Nedugo nakon tog poziva, Anti je opet zazvonio mobitel. Opet Hrvatski broj. Piše Dalić. Odmah mi je kroz glavu prošlo da su uskoro kvalifikacije za Euro. Sigurno je to.
Pogledala sam Antu koji se ispričao ekipi i otišao u sobu da može na miru čuti šta se dešava. Vratio se za par minuta, a ja sam bila napeta da vidim šta se dešava.
" Malena, bit ću s tobon u bolnici", rekao je ozareno, a meni ništa nije bilo jasno.
" Reka je Dalić da se prve tri utakmice igraju na Maksimiru. Ne iden nikud prije 7. miseca".
To je značilo da će on biti uz mene u Hrvatskoj kada budem rađala. Znali smo da ću roditi u Hrvatskoj, ali me plašilo da će on morati odletjeti u Ujedinjeno kraljevstvo na utakmicu sa Walesom, koja je trebala biti baš dan prije nego što sam ja trebala roditi. Hvala ti Bože.
" U to ime, hajde da otvorimo ovaj šampanjac", rekao je Mijat jedva dočekavši.
" Za snajkino diplomiranje i za to što će Ante da vidi rođenje curica", viknuo je Luka.
Nazdravili smo i bili još veseliji nego prije. Ova večer je bila pun pogodak.

To be continued...

A/N : Evo ga novi dio. Nadam se da će vam se svidjeti. Pište mi komentare i ostavite vote. Love you, S💕

Sjeti se moje ljubaviWhere stories live. Discover now